خوش آمدید

جهان‌‌آرا با مجری جدید و «نطق آزاد» مردم در راه تلویزیون/ صداهای ماندگار صدایِ یک کتاب مهم شدند

جهان آرا با مجری تازه و «نطق آزاد» مردم در راه تلویزیون/ صداهای ماندگار صدایِ یک کتاب مهم شدند


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، «نطق آزاد» تازه ترین برنامه تلویزیونی است که با نوشته مطالبه‌‌گری از نمایندگان آینده مجلس به آنتن شبکه دو خواهد رسید؛ این چنین «جهان آرا» سپس از زمان‌ها با مجری تازه به آنتن برگشت و صداهای ماندگار کتابی را با گفتن «بازسازی جلسات شورای فرماندهی نیروهای مسلح پهلوی» گویا کردند. 

جزئیات این خبرها را در ادامه بخوانید: 

«نطق آزاد» مردم در تلویزیون

برنامه تلویزیونی «نطق آزاد» با نوشته مطالبه‌گری از نمایندگان آینده مجلس شورای اسلامی به‌زودی از شبکه دو سیما پخش می‌بشود.

در برنامه «نطق آزاد» که در دکور همانند‌سازی شده و نمادین مجلس شورای اسلامی ضبط می‌بشود، اقشار گوناگون مردم وجود اشکار کرده و به حالت نمادین در صحن علنی مجلس نطق های خود را گفتن می‌کنند.

ادامه مطلب
شناسنامه یا کارت ملی برای شرکت در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری کافی است_تاشکن

این نطق‌ها گفتن دغدغه‌ها و مشکلات اقشار و مشاغل متفاوت از مردم همانند آتش نشانان، جمعیت هلال احمر، معلمان، کارگران و … است که به حالت مطالبه‌گری از نمایندگان آینده مجلس شورای اسلامی نقل می‌بشود.

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، برنامه «نطق آزاد» که در مرکز سیمرغ به تهیه‌کنندگی مصطفی پورحامدی تهیه و تشکیل شده است، به‌زودی از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.

«جهان آرا» مجری‌اش را تحول داد و به آنتن برگشت

برنامه تلویزیونی «جهان آرا» که از زمان‌ها پیش به علت ثبت‌نام مجری‌اش در انتخابات و حواشی آن متوقف شده می بود، با تحول مجری قرار است پخش خود را از سر گیرد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
شناسایی ۱.۲ میلیون نفر با گمان ابتلا به دیابت و فشارخون بالا - تاشکن

شهریور ماه امسال می بود که توقف پخش برنامه «جهان آرا» در شبکه افق و جانشین شدن اختصاصی‌برنامه‌ای محرمی به جای آن حاشیه‌ها حوالی این برنامه را قوت بخشید؛ حاشیه‌هایی که زیاد تر حول مجری می‌چرخید و از رفتن او از آنتن صداوسیما حکایت داشت.

توقف پخش «جهان آرا» که به موضوعات گوناگون سیاسی، اجتماعی و فرهنگی می‌پردازد، پرسشی را در ذهن مخاطبان برنامه تشکیل کرده می بود که علت چیست. بعد از آن، انتشار کردن ویدئویی در فضای مجازی پاسخی بر علت ماجرا می بود. این که انگار مجری برنامه تصمیم داشته نامزد انتخابات مجلس بشود و در پیش ثبت‌نام هم نام‌نویسی کرده است.

از سویی با دقت به حساسیت انتخابات مجلس و بر پایه پروتکل‌های رسانه‌ ملی، در ایام نزدیک به انتخابات و از زمان نام‌نویسی نامزدها، افراد متقاضیِ وجود در این رقابت سیاسی ـ چه در قالب مهمان و چه در قالب مجری و … ـ اجازه وجود در قاب سیما را نداشتند.

ادامه مطلب
زمان معارفه گلکسی S24 FE سامسونگ لو رفت!_تاشکن

اکنون سپس از گذشت نزدیک به چهار ماه از حذف این برنامه «جهان آرا» با تحول مجری به تلویزیون بازگشته است.

«جهان آرا» که یکی از قدیمی‌ترین برنامه‌های شبکه افق سیما محسوب می‌بشود و در فصل‌های گوناگون روی آنتن رفته و به موضوعات گوناگونی پرداخته، مجددا در جدول پخش این شبکه جای گرفته است.

برنامه «جهان آرا» قرار است با اجرای محمدرضا باقری به او مباحثه با کارشناسان و مسئولان بپردازد و مسائل سیاسی روز را بازدید کند.

این برنامه روزهای زوج، ساعت۲۲ از شبکه افق سیما پخش می‌بشود.

گویا شدن کتابِ بازسازی جلسات شورای فرماندهی نیروهای مسلح پهلوی 

همزمان با سالروز فرار شاه از سرزمین در ۲۶ دی ماه سال ۵۷، ایران صدا کتاب گویای «روز رِ +۱» که بازسازی نمایشی و مستندگونه بر پایه سه جلسه آخر شورای فرماندهی بزرگ ارتشیاران و نیروهای امنیتی حکومت پهلوی است را در پایگاه کتاب گویای خود انتشار کرده است.

ادامه مطلب
نسل جدید عینک هوشمند متا احتمالاً به‌زودی معرفی می‌شود

جلسات شورای فرماندهان نیروهای مسلح پهلوی در تاریخ‌های ۲۵ دی، ۳ بهمن و ۹ بهمن ۱۳۵۷ برگزار شده است.

در جلسه اول که مصادف است با یک روز قبل از خروج محمدرضا از سرزمین، مطرح عملیات فوق سری «روز رِ + ۱» برای کودتا، دستگیری چند صد هزار نفر و کنترل اوضاع سرزمین با جزئیات بازدید می‌بشود که نهایتا در جلسه پایانی با به تنگنا رسیدن همه راه‌های حیات رژیم شاهنشاهی، اندک اعضای باقی مانده در جلسه آخر، رأی به بی‌طرفی ارتش دادند تا بدین صورت انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره) پا به عرصه ظهور بگذارد.

کلیه محتوای این کتاب گویای نمایشی بر پایه حقیقت و حاصل پیاده‌سازی صداهای ضبط شده جلسات است که فرازهایی از صداهای مهم نیز در این کتاب گویا برای منفعت گیری مخاطبان انتشار شده است.

ادامه مطلب
حسین وفایی از گردونه رقابت‌های آزاد انگلیس اسنوکر حذف شد

تهیه‌کنندگی این کتاب گویا را سیدعلی میرطالبی پور برعهده دارد و بهروز رضوی و داوود نماینده به همراه احمد لشینی، آرمان ضیایی مهر، محمد بهاریان، ابوالفضل شاه بهرامی، مظفر سلیمی، ابوالفضل اسفندی، کورش احسانی، مسعود اسفینی، حسین قاسمی راویان و بازیگران این تاثییر تاریخی بوده‌اند.

مخاطبان برای شنیدن این کتاب گویا می‌توانند اپلیکیشن تلفن همراه ایران صدا را برای سیستم عامل اندروید و IOS از نشانی IRANSEDA.IR به طور رایگان دریافت کنند.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها