خوش آمدید

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 7 میلیون سامسونگ - گلکسی A04

بهترین گوشی های تا ۷ میلیون تومان سامسونگ


مدل‌های گوناگون تلفنهای سامسونگ در رده اقتصادی اراعه شده و همین جهت شده که کاربران بسیاری امکان خریداری این محصولات را داشته باشند. در این نوشته بهترین گوشی سامسونگ در رنج قیمت ۷ میلیون تومان را به‌شما معارفه می‌کنیم. در ادامه راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان با دیجیاتو همراه باشید.

در دیجیاتو راهنمای خرید اختصاصی بهترین تلفنهای سامسونگ به‌صورت ماهانه انتشار می‌بشود که می‌توانید آن‌را جستوجو کنید. نظر می‌کنیم که نگاهی به راهنمای خرید بهترین تلفنهای بازار نیز بیندازید. درنهایت اما نوبت راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان می‌رسد. اگر جستوجو بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت ۷ میلیون تومان و کم‌تر هستید این نوشته را تا انتها بخوانید.

راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان مدل‌های گوناگون این شرکت که از قیمت خرید بالایی برخوردارند و هم چنان اقتصادی می باشند را شامل می‌بشود.

ادامه مطلب
گلکسی S25 اولترا به گمان زیادً از نظر باتری تغییری نخواهد کرد_تاشکن

گلکسی ‌A04 مدل ۳/۳۲ گیگابایتی ؛ ۳.۵ میلیون تومان

بهترین گوشی های تا ۷ میلیون تومان سامسونگ ۳۴
مشخصات گلکسی A04
نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
چیپست مدیاتک Helio P35
ترکیب رم و حافظه داخلی ۳/۳۲، ۴/۳۲ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٢ با پوسته One UI Core 4.1
دوربین مهم دوگانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ١۵ وات
وزن ١٩٢ گرم
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A0۴ یکی از بهترین گوشی های اقتصادی و ارزان‌ترین مدل در راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ است که طی ماه‌های قبل، ارامش قیمت خود را تقریباً نگه داری کرده و مدل ٣/٣٢ گیگابایتی آن در زمان نگارش این نوشته نزدیک به ۳.۵ میلیون تومان قیمت دارد. به این علت نظر می‌کنیم که اگر تصمیم خرید گوشی اقتصادی از سامسونگ را دارید، حتماً گلکسی A04 را مد‌نظرتان قرار دهید.

مغز متفکر گلکسی A04 تراشه Helio P35 محسوب می‌بشود که کارکرد مناسبی دارد و از بعد انجام کارهای روزمره و اجرای بازی‌های سبک برمی‌آید. دوربین مهم این گوشی نیز از یک دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی راه اندازی شده که این چنین ترکیبی در رنج قیمتی ۴ میلیون تومان کاملاً مناسب است. شارژدهی گلکسی A04 به‌لطف منفعت گیری از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سخت‌افزار نه‌چندان پرمصرف بالاست. هرچند این گوشی از قابلیت‌های متنوعی برخوردار است، اما خبری از حسگر تاثییر انگشت در آن نیست.


گلکسی A04s مدل ۳/۳۲ گیگابایتی ؛ ۴.۱ میلیون تومان

گلکسی A04s
بهترین گوشی های تا ۷ میلیون تومان سامسونگ ۳۵
مشخصات گلکسی A04s
نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل و نرخ رفرش ۹۰ هرتزی
چیپست اگزینوس ۸۵۰
ترکیب رم و حافظه داخلی ۳/۳۲، ۴/۳۲، ۴/۶۴ و ۴/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٢ با پوسته One UI Core 4.1
دوربین مهم ۳ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و ماکرو و عمق‌سنج ۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ١۵ وات
وزن ۱۹۵ گرم
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص تاثییر انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A04s (بازدید دیجیاتو) را می‌توان یکی از بهترین گزینه‌های اقتصادی بازار از شرکت سامسونگ دانست. این گوشی مشخصاتی غالباً همانند به گلکسی A04 دارد؛ اما در عوض از چیپست قدرتمندتری منفعت‌مند شده و نمایشگر بهتری را هم در اختیارتان می‌گذارد. مغز متفکر این گوشی، چیپست Exynos 850 است که در گوشی گران‌تری همانند گلکسی A14 ناظر به‌کارگیری آن هستیم. در کل این چیپست با همراهی رابط کاربری سبک‌سازی شده One UI Core 4.1 (قابل ارتقاء به One UI Core 5) می‌تواند پاسخگوی همه نیازهای روزمره و ابتدایی شما باشد.

نمایشگر ۶.۵ اینچی گلکسی A04s از حداکثر روشنایی ۴۰۰ نیتی منفعت می‌برد اما مهم‌تر از آن، ناظر حمایتاز نرخ رفرش ۹۰ هرتزی در آن هستیم که به نمایش روان‌ترمحتوا پشتیبانی شایانی می‌کند. این گوشی اقتصادی به سه دوربین در قاب پشتی تجهیزشده که تنها دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی آن کیفیت خوبی دارد و دیگر دوربین‌ها عملا بی‌کاربرد می باشند. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر-ساعتی، حسگر تاثییر انگشت روی دکمه پاور و یقیناً شارژر تعبیه شده در جعبه، از دیگر مشخصات دلنشین این گوشی ارزان‌قیمت کره‌ای‌ها می باشند. در نهایت اگر تصمیم خرید یکی از بهترین گوشی های سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان را دارید، گلکسی A04s یکی از ارزشمندترین گزینه‌ها است.


گلکسی A05 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی ؛ ۵ میلیون تومان

گلکسی A05
بهترین گوشی های تا ۷ میلیون تومان سامسونگ ۳۶
مشخصات گلکسی A05
نمایشگر ۶.۷ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل
چیپست مدیاتک Helio G85
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴، ۴/١٢٨ و ۶/١٢٨ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5.1
دوربین مهم ۲ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ۲۵ وات
وزن ۱۹۵ گرم
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

نسل تازه تلفنهای سری گلکسی A سامسونگ از راه رسیده و اقتصادی‌ترین محصول این نسل گلکسی A05 محسوب می‌بشود. این دستگاه اقتصادی از چیپست مدیاتک Helio G85 قوت می‌گیرد و در سه مدل ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۶/۱۲۸ گیگابایتی به‌دست کاربران می‌رسد؛ به این علت کارکرد سخت‌افزاری این گوشی در حد پرچمداران نیست، اما برای انجام کارهای روزمره و برخی بازی‌های محبوب می‌توانید به آن اتکا کنید. سامسونگ نسل تازه گوشی اقتصادی خود را با اندروید ۱۳ و پوسته سبک One UI Core 5.1 اراعه کرده تا ترکیب نرم‌افزاری دستگاه نسبت به اکثر رقبایش مدرن‌تر باشد. نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی گلکسی A05 از پنل PLS LCD با رزولوشن +HD منفعت‌مند شده و یقیناً خبری از نرخ رفرش بالا در آن نیست.

برای گرفتن عکس با گلکسی A05 باید دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یقیناً دوربین عمق‌سنج بی‌کاربرد ۲ مگاپیکسلی آن‌را به‌کار بگیرید. ثبت تصاویر سلفی نیز از طریق دوربین ۸ مگاپیکسلی واقع در نمای جلوی دستگاه انجام می‌بشود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژدهی طویل، حمایتاز شارژ سریع ۲۵ واتی و منفعت‌مندی از جک هدفون و قابلیت ارتقاء حافظه با MicroSD از دیگر مشخصات کلیدی گلکسی A05 می باشند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.


گلکسی A14 مدل ۴/۶۴ گیگابایتی ؛ ۵.۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی تا 7 میلیون سامسونگ - گلکسی A14
بهترین گوشی های تا ۷ میلیون تومان سامسونگ ۳۷
مشخصات گلکسی A14
نمایشگر ۶.۶ اینچی از نوع PLS LCD با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢۴۰٨ پیکسل
چیپست مدیاتک Helio G80
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۶۴، ۴/١٢٨ و ۶/١٢٨ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٣ با پوسته One UI Core 5
دوربین مهم ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و عمق‌سنج ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ١٣ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ شارژ سیمی ١۵ وات
وزن ٢۰١ گرم
قابلیت‌های جانبی تجهیزبه جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت و درگاه جداگانه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A14 (بازدید دیجیاتو) بی‌شک بهترین گوشی اقتصادی سامسونگ است. این گوشی زیاد تر مناسب کسانیست که به مدرن بودن گوشی خود اهمیت خواهند داد. مغز متفکر این گوشی تراشه مدیاتک Helio G80 یا اگزینوس ۸۵۰ است که هر دو قوت مناسبی در منفعت گیری روزمره دارند؛ اما در نهایت مدل تجهیزبه چیپ مدیاتک کارکرد بهتری دارد. دوربین مهم این گوشی شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با عملکردی قابل‌قبول است. در کنار آن نیز دوربین‌های فرد دیگر منفعت گیری شده‌اند که نمی‌توان به آن‌ها اتکا کرد.

مدل ۴/۶۴ گیگابایتی این گوشی با قیمت کم‌تری نسبت به دیگر مدل‌ها در بازار قابل خریداریست. یکی دیگر از ویژگی‌های قابل‌دقت گلکسی A14، منفعت‌مندی از اندروید ۱۳ و حمایتنرم‌افزاری بهتر نسبت به دیگر رقباست. گلکسی A14 از ارزان‌ترین تلفنهای هوشمند تجهیزبه اندروید ۱۳ در لیست بهترین گوشی های سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان محسوب می‌بشود. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی، فناوری شارژ ۱۵ واتی و حسگر تاثییر انگشت روی دکمه پاور از دیگر مشخصات این گوشی می باشند. یقیناً زحمت خرید شارژر این گوشی بر مسئولیت خودتان خواهد می بود چون سامسونگ شارژر را از جعبه تلفنهای اقتصادی‌اش نیز حذف کرده است.


گلکسی A24 مدل ۴/١٢٨ گیگابایتی؛ ۷ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی A24
بهترین گوشی های تا ۷ میلیون تومان سامسونگ ۳۸
مشخصات سامسونگ گلکسی A24
نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن ١۰٨۰ در ٢٣۴۰ پیکسل و نرخ رفرش ٩۰ هرتز
چیپست مدیاتک Helio G99
ترکیب رم و حافظه داخلی ۴/۱۲۸، ۶/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایتی
سیستم عامل اندروید ١٣ با پوسته ۱.One UI Core 5
دوربین مهم ٣ گانه شامل دوربین عریض ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال، ۵ مگاپیکسلی فوق‌عریض و ماکروی ٢ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی
باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
فناوری شارژ سیمی ۲۵ وات
وزن ۱۹۵ گرم
قابلیت‌های جانبی حسگر تشخیص تاثییر‌انگشت و درگاه کارت حافظه MicroSD

گلکسی A24 (بازدید دیجیاتو) از تازه ترین بین‌رده‌های سامسونگ در بازار ایران است و چند ماه زیاد تر از وجود آن در بازار نمی‌گذرد. همان گونه که انتظار می‌رفت، قیمت این گوشی افت قابل توجهی اشکار کرده و اکنون مدل ۴/۱۲۸ گیگابایتی آن به ۷ میلیون تومان رسیده تا قیمت خرید بیشتری اشکار کند.

چیپ مدیاتک هلیو G99 در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می‌توانند از مسئولیت اجرای اندروید ۱۳ و رابط کاربری One UI 5.1 برآیند. با این حال اگر تصمیم دارید از این گوشی تا سال‌های سال منفعت گیری کنید، بهتر است بودجه خود را به بیشتر از ۷ میلیون تومان برسانید تا نسخه تجهیزبه رم ۶ گیگابایتی را خریداری کنید. اوضاع هنگامی بهتر می‌بشود که نمایشگر سوپر امولد ۹۰ هرتزی با رزولوشن فول اچ‌دی و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی را نیز به این مجموعه اضافه کنیم. از همه مهم‌تر، حمایتنرم‌افزاری و امنیتی این گوشی زیاد زیاد تر از رقبای هم‌قیمت است.

دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی کیفیت مساعد دارد اما مهم‌تر از آن به لرزشگیر اپتیکال تجهیزشده تا توانایی خوبی از عکاسی و فیلم‌برداری داشته باشید. با دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی نیز می‌توانید سلفی‌های باکیفیتی ثبت کنید. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با حمایتاز شارژ سریع ۲۵ واتی نیز ویژگی خوبیست که زیر سایه فقدان شارژر داخل جعبه، اهمیت خود را از دست می‌دهد.


جمع‌بندی راهنمای خرید بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ

در این نوشته نگاهی به لیست بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ داشتیم. هرکدام از این تلفنها کاربران خاص خود را دارند و از قیمت خرید بالایی نیز برخوردار می باشند. پیشنهاد می‌کنیم پیش از خرید بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت ۷ میلیون تومان و کم‌تر، برتری‌ها و بودجه خود برای خرید گوشی تازه را بازدید کنید.

نظرات خود حوالی راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان را با دیجیاتو به‌اشتراک بگذارید.


سؤالات متداول کاربران در رابطه لیست بهترین گوشی تا ۷ میلیون سامسونگ

بهترین گوشی های سامسونگ با قیمت ۷ میلیون تومان و کم‌تر کدام مدل‌ها می باشند؟

در این نوشته راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ زیر ۷ میلیون تومان را می‌توانید بخوانید.

بهترین گوشی سامسونگ در رنج قیمت ۷ میلیون تومان چیست؟

گلکسی A24 ویژگی‌های دلنشین و مشخصات وسوسه‌کننده‌ای دارد که آن‌را به بهترین گوشی سامسونگ در رنج قیمت ۷ میلیون تومان تبدیل می‌کند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها