خوش آمدید

اعمال ۳۸ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورتحساب مصرفی تعدادی از مشترکان برق کردستانی

اعمال ۳۸ میلیارد ریال پاداش همکاری در صورتحساب مصرفی تعدادی از مشترکان برق کردستانی

به نقل از خبرگزاری برنا از کردستان؛ «هیوا لهونیان» مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان در خصوص اعمال “پاداش همکاری” مشترکین قسمت های کشاورزی، تجاری، جایگاه های  CNG و دستگاه های دارای مولد خود تامین در سال جاری، اظهار داشت: در صورتحساب این مشترکان قریب به ۳۸ میلیارد ریال “پاداش دوره همکاری” از طریق  صورتحساب های برق مصرفی به جهت همکاری در ایام پیک تابستان سال جاری اعمال شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان فرمود: ثبت مشترکین مشمول درسامانه وابسته در فصل پیک مصرف برق توسط همکاران این شرکت انجام می بشود که بر پایه آن هریک از مشترکین فوق نسبت به مقدار همکاری در دوره پیک، از پاداش تخصیصی معین برخوردار شده و این پاداش در صورتحساب برق مصرفی آنها اعمال وپرداخت شد.

لهونیان با اشاره به این که امکان پذیر سوالاتی مبنی بر اعمال پاداش ها و مقدار آن نقل بشود، گفت: در قسمت کشاورزی در سال جاری قریب بر ۲۱ میلیارد ریال و در دیگر قسمت ها مبلغ ۱۷میلیارد ریال پاداش محاسبه شده و در صورتحساب دوره تازه این دسته از مشترکان اعمال گردید.

ادامه مطلب
اپلیکیشن Nothing Chats به دلایل امنیتی از گوگل پلی حذف شد

او گفت: همه مدارک و مستندات محاسبه مقدار همکاری در نزد این شرکت حاضر است و هر کدام از مشتریان برای خبر از آن، پیامک دریافت خواهند کرد.

لهونیان ابراز امیدواری کرد: همکاری مشترکین در پیک سال آتی نیز قدم مهمی در پایداری انرژی و جلوگیری از محدودیت در تامین برق مشترکین بمانند چند سال تازه بدنبال داشته باشد.

تعداد کل مشترکین همکار در قسمت های کشاورزی، اداری، تجاری و جایگاه های  CNG، مراکز و دستگاه های دارای مولد خود تامین در سال جاری ۸ هزار و ۶۹۰ مشترک بوده است.

ادامه مطلب
ایران در اولین رده‌بندی سال تازه در جایگاه بیستم دنیا قرار می‌گیرد_تاشکن

ملزوم به ذکر است هرساله مشابه با “مقدار همکاری مشترکان” قسمت های گوناگون در ایام اوج مصرف برق، پاداش‌های اختصاصی‌ای از طریق صورتحساب های برق مصرفی اعمال و پرداخت می گردد که در این راستا شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان علاوه بر پاداش دوره همکاری اختصاصی مشترکین قسمت های کشاورزی، اداری، تجاری،  CNG و مولد های خود تامین، مبلغ قریب به ۲۱ میلیارد ریال(۲۰۸۰۵۹۹۳۱۲۰۸) ریال  بعنوان پاداش “مدیریت مصرف برق” به مشترکان قسمت خانگی از طریق صورتحساب های صادره، اعمال و پرداخت نموده است.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها