خوش آمدید

نام مشحون در بسکتبال ماندگار است

نام مشحون در بسکتبال ماندگار است

به نقل از خبرگزاری برنا، کیومرث هاشمی در مراسم نام‌گذاری سالن بسکتبال آزادی به نام زنده‌یاد محمود مشحون اظهار کرد: خوشحال هستم از این که سپس از مراسم خاک‌سپاری و بزرگ‌داشت محمود مشحون، در سومین مراسم او وجود اشکار می‌کنم.

او در ادامه گفت: از فدراسیون بسکتبال به جهت برگزاری این مراسم سپاس می‌کنم. این تالار به نام ایشان نام‌گذاری شده است و این حداقل کاری است که خانواده بسکتبال می‌توانست انجام دهد. مشحون نه فقط به بسکتبال، بلکه به گردن ورزش سرزمین حق دارد.

هاشمی افزود: مرحوم مشحون علاوه بر بسکتبال، در چند رشته دیگر هم فعالیت داشت و خدمات قابل توجهی برای ورزش سرزمین انجام داد. ایشان ۴ دوره مسئولیت فدراسیون بسکتبال را بر مسئولیت داشت و در ۲ دوره از نزدیک ناظر خدمات ایشان بودم. نام ایشان در بسکتبال ماندگار است و ایشان پدر بسکتبال نوین ایران است.

ادامه مطلب
اینفوگرافیک| اماکن ورزشی شهرداری تهران که بعد از دو سال باز شدند

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: من در وقتی که رئیس کمیته ملی المپیک بودم، ایشان به گفتن عضو هیات اجرایی کمیته المپیک، فعالیت می‌کرد و انصافا در همه قسمت‌هایی که برای کاروان‌های ورزشی امور را پیگیری می‌کردیم، ربط تنگاتنگی داشتیم و من همیشه از ازمایش ها ایشان منفعت گیری می‌کردم و در آن دوره ما در اتفاقات‌های گوناگون نتایج خوبی را به دست آوردیم که این نتایج ثمره کوششهای ایشان می بود.

هاشمی او گفت: ربط بنده و آقای مشحون، ربط فرزند و پدر می بود و در موقعیت‌های گوناگون باهم در تماس بودیم. من در دیدار ورزشکاران با مقام معظم رهبری، آقای مشحون را دیدم و ایشان خوشحال می بود و برنامه داشتیم از ظرفیت‌های ایشان منفعت گیری کنیم، اما عجل مهلت نداد، اما روح آقای مشحون همیشه در بین ما وجود دارد.

ادامه مطلب
هشدار در روبه رو با مسمومیت ناشی از قارچ های سمی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن
آخرین مطالب

او اظهار داشت: نظر می‌کنم در کنار نام لیگ برتر بسکتبال خلیج‌فارس، بزرگداشت زنده‌یاد مرحوم محمود مشحون نیز قرار بگیرد تا این مساله آیینه‌ای برای ورزشکاران ما در آینده بشود. امیدوارم روح ایشان شاد باشد و قدردان زحمات این گرامی باشیم. آن چیزی که مهم است، اخلاق و منش پهلوانی است.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها