خوش آمدید

فردین هدایتی طلای سنگین وزن تورنمنت رنکینگ کرواسی را بدست آورد

فردین هدایتی طلای سنگین وزن تورنمنت رنکینگ کرواسی را بدست آورد


نماینده سنگین وزن کشتی فرنگی ایران با برتری روبه رو رقبای خود به مدال طلای تورنمنت رنکینگ کرواسی دست یافت.


به نقل از

ادامه مطلب
۸ مدال رنگارنگ حاصل تلاش کشتی گیران جوان ایران در تورنمنت ترکیه_تاشکن

خبرگزاری موج


، در آخر تورنمنت رنکینگ کشتی فرنگی در زاگرب کرواسی، فردین هدایتی دارنده مدال طلای جوانان جهان و نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران، در دیدار فینال روبه رو لینگژی منگ از چین به روی تشک رفت و در آخر با نتیجه ۳ بر یک به برتری رسید و صاحب گفتن قهرمانی شد.

هدایتی پیش از این در دور نخست با نتیجه ۹ بر صفر لازلو دارابوس از مجارستان را مغلوب کرد. وی در دور سپس با نتیجه ۳ بر ۱ ون هائو جیانگ از چین را ناکامی داد. هدایتی در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی در یک مبارزه سخت روبه رو اسکار پینو هندس دارنده یک مدال نقره و ۳ برنز جهان از کوبا به روی تشک رفت و در آخر با نتیجه قاطع ۸ بر ۲ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد و در این مرحله نیز برابر مانتاس کنیستائوتاس از لیتوانی به روی تشک رفت و در زمان زمان یک دقیقه و ۷ ثانیه با امتیاز عالی ۸ بر صفر به برتری رسید و راهی فینال شد.

ادامه مطلب
محمدهادی ساروی طلای تورنمنت مجارستان را گرفت_تاشکن

فردین هدایتی کشتی گیر ۲۰ ساله آملی با کسب نتایج درخشان در این مسابقات نشان داد رقیبی جدی برای امین میرزازاده دارنده مدال طلای جهان برای رسیدن به دوبنده سنگین ورن تیم ملی در المپیک پاریس است.

پیش از این علیرضا مهمدی در وزن ۸۷ کیلوگرم به مدال نقره تورنمنت رنکینگ کرواسی رسید اما سید دانیال سهرابی در ۶۷ و امیر عبدی در وزن ۷۷ کیلوکرم با ناکامی روبه رو رقبایشان حذف شدند.

تیم ایران با ۴ فرنگی کار و با هدایت حسن رنگرز سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در این رقابت ها وجود داشت.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها