خوش آمدید

خبرهای جدید از شبکه کودک/عمو پورنگ با بالش‌ها به دیدن بچه‌ها می‌آید

خبرهای تازه از شبکه کودک/عمو پورنگ با بالش ها به دیدن بچه ها می آید


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، شبکه کودک همزمان با ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و اغاز اعیاد شعبانیه برنامه‌های متنوعی را آماده پخش کرده است. این برنامه‌ها شامل ۳ مجموعه تازه تولیدی و ۱۱ برنامه تازه تأمینی می باشند. برنامه‌های تولیدی«مسابقه آفتاب مهتاب»، اولین مسابقه اختصاصی خردسالان است که با مقصد تشویق آنها به تحرک و نشاط تشکیل شده است.

فصل تازه برنامه «سر سفره خدا» امسال سریعتر از اغاز ماه مبارک رمضان و همزمان با جشن‌های اعیاد شعبانیه روی آنتن می‌رود. احسان و آقای مدرس، شخصیت‌های مهم این برنامه ماجراهای طنز خانه خان عمو را در کنار بچه‌های محل رقم می‌زنند. فصل تازه مجموعه نمایشی «برقرار»، نیز بچه‌های ایران را با پیشرفت‌های مهم سرزمین آشنا می‌کند. قسمت تازه این برنامه به انتخابات دانش آموزی در مدرسه «برقرار» می‌پردازد.

ادامه مطلب
گوگل با چند ویژگی هوش مصنوعی از شلوغ‌شدن گالری کاربران جلوگیری می‌کند

برنامه‌های تأمینی شبکه پویا برنامه «با بابا» مخاطبان شبکه پویا را با توانایی‌هایی چون آشپزی، دوخت و دوز و نجاری و توانایی‌های دلنشین دیگر در کنار پدرهایشان آشنا می‌کند.در مجموعه تازه پویانمایی «اوا، جغد کوچک» اوا در کنار دوستانش داستان‌های پر ماجرایی را توانایی می‌کند و در هر تکه چیزهای تازه یاد می‌گیرد.

فصل تازه «بچه گربه‌ها» نیز قرار است با ماجراهای دلنشین روانه آنتن بشود.پویانمایی «جورج کنجکاو»؛ همانند فصل‌های قبل درمورد میمونی بامزه و بازیگوش است. پخش فصل تازه پویانمایی«نقاش کوچولو» از این ایام اغاز می‌بشود و مخاطبان را به دنیای نقاشی‌های بامزه‌ی، نقاش کوچولو می‌برد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تبلت گلکسی تب A9 سامسونگ در تاریخ 13 مهرماه معرفی می‌شود

علاوه بر شبکه پویا، شبکه نهال نیز برنامه‌هایی را تدارک دیده است. برنامه «مدرسه مهارتی» یک مدرسه متفاوت در بین جنگلی سرسبز با حیوانات عروسکی است که در آن بچه‌ها به جای درس، توانایی‌های زندگی را می‌آموزند. سریال «بالش‌ها» نیز از سریال‌هایی است که قهرمان آن مجری محبوب برنامه کودک است و شبکه نهال تصمیم دارد شگفتانه جشن‌های این ایام را به پخش این سریال تعلق دهد. عمو‌پورنگ در این سریال، به سرزمین رویاهای کودکان و بالش‌هایی می‌رود که مدتی است جهت خواب‌های پریشان بچه‌ها شده‌اند او می‌کوشد علت این مشکل را اشکار کند و در این مسیر با ماجراهای مرموزی روبه رو می‌بشود.

پویانمایی «چهار نینجای کوچک» ماجراهای شوق انگیز، چهار نینجای کوچک است. یکی دیگر از برنامه‌های دلنشین شبکه نهال در این ایام آشنایی با استاد آذر یزدی است و بچه‌ها با تماشای داستان‌هایی از کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» که به عکس در آمده است، با هنر این نویسنده شهیر آشنا خواهد شد.

ادامه مطلب
چطور می توان توانایی های فیزیکی را در کودکان تحکیم کرد؟_تاشکن

پویانمایی قشنگ و خاطره انگیز «بچه‌های مدرسه والت» نیز قرار است بار دیگر بعد از سال‌ها با کیفیتی عالی قصه‌های این مدرسه را برای کودکان امروز روایت کند.در مجموعه «اندی و ماجراجویی‌های آبی»، ذهن پویای نو نهالان به تماشای دلفین‌ها، نهنگ‌ها و دیگر حیوانات آبزی به همراه اندی می‌نشیند.

مجموعه تازه «جاینگینتو، دایناسور غول پیکر» برای اولین بار از شبکه نهال پخش می‌بشود و دنیای پرماجرای دایناسورها را به نگاه مخاطبان تقدیم می‌کند.

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها