خوش آمدید

جبران عقب ماندگی‌های ۲۰ ساله ۲۰ روز بعد از سفر رئیس جمهور

جبران عقب ماندگی‌های ۲۰ ساله ۲۰ روز سپس از سفر رئیس جمهور

به نقل از خبرگزاری برنا از گرگان، ۲۰ روز بعد از سفر رییس جمهور مردمی به شهرستان محروم مراوه تپه و فرمان ایشان برای از بین بردن مشکلات ۶ روستای واقع در کاسه سد چایلی، در نشست معاونین استاندار و مدیران دستگاه های خدمات رسان که عزم خود را برای از بین بردن مشکل مردم و تحقق فرمان رییس جمهور جزم کرده بودند به میزبانی بنیاد مسکن استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست تفاهم نامه ای فی مابین بنیاد مسکن استان و شرکت آب نیرو بعنوان مجری سد چایلی به امضا رسید.

بر پایه این تفاهم نامه بنیاد مسکن استان اراضی مورد نیاز مطرح جابجایی ۶ روستای واقع در کاسه سد را تامین، آماده سازی، تفکیک و بر پایه تعهدات فی مابین به مردم شریف روستاهای مقصد واگذار می کند.

ادامه مطلب
OpenAI به گمان زیادً از ماه آینده دسترسی چین به ابزارهایش را مسدود می‌کند_تاشکن

مدیرکل بنیاد مسکن استان در این نشست با گفتن این که استان گلستان الگوی موفق کار ائتلافی است با سپاس از همت جهادی مدیران کل دستگاه های خدماتی و حمایتی ابراز داشت؛ بنیاد ۴۰۰ هکتار زمین معادل دو برابر مساحت روستاهای حاضر به منظور جابجایی روستاها و تامین کلیه نیازهای عمومی مردم تامین کرده است.

مهندس حسینی افزود؛ در این نشست مقرر شد دستگاه های خدمات رسان منجمله آب، برق، گاز و زیرساخت های مورد نیاز روستاهای تازه را در اسرع زمان تامین و نهادهای حمایتی منجمله کمیته امداد، بهزیستی، بنیاد مستضعفان و حساب ۱۰۰ حضرت امام هم کمکهای حمایتی خود را با تامین منبع های توسط شرکت آب و نیرو در قسمت مسکن بکار گیرند تا ناظر از بین بردن مشکل ۲۰ ساله اهالی این روستاها باشیم.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بودجه پرسپولیس سال آینده اشکار می‌شود

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها