خوش آمدید

تصاحب سوپر جام اسپانیا توسط رئال مادرید در شب تحقیر بارسلونا با ۴ گل

تصاحب سوپر جام اسپانیا توسط رئال مادرید در شب تحقیر بارسلونا با ۴ گل


تیم فوتبال رئال مادرید با تسلط ۴ گله بر رقیب سنتی خود یعنی بارسلونا در فینال سوپرجام اسپانیا، فاتح این جام شد.


به نقل از

ادامه مطلب
گوگل روی هوش مصنوعی جدیدی برای گفتن داستان زندگی کاربران کار می‌کند

خبرگزاری موج


، فینال سوپرجام اسپانیا شب قبل یکشنبه از ساعت ۲۲:۳۰ به زمان تهران در ورزشگاه اول پارک شهر ریاض بین تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا برگزار شد که این بازی را رئال مادرید با نتیجه قاطع ۴ بر یک به سود خود به آخر رساند.

رئالی‌ها بازی را طوفانی اغاز و در همان ۱۰ دقیقه نخست حریف کاتالان را با زدن دو گل شوکه کردند. هر دوی این گل‌ها را وینیسیوس جونیور در دقایق ۷ و ۱۰ به ثمر رساند. چندین دقیقه طول کشید تا بارسلونا از این شوک خارج بشود و با گلزنی روبرت لواندوفسکی در دقیقه ۳۳ شاگردان ژاوی هرناندس به برگشت به بازی امیدوار شدند، هرچند زیاد سریع مجدد اختلاف به دو گل افزایش یافت. این بار خطای رونالد آرائوخو با نقش بر زمین کردن وینیسوس در محوطه جریمه، یک پنالتی را به رئال مادرید تقدیم کرد که مهاجم برزیلی در دقیقه ۳۹ خودش آن را به گل تبدیل کرد تا طعم هت‌تریک در ال‌کلاسیکو را هم چشیده باشد.

ادامه مطلب
دعوا بر سر طارمی بالا گرفت

این گل ضربه روانی مهلکی به بارسایی‌ها زد طوری که بعدی از آن نه تنها دیگر نتوانستند موقعیت گلزنی مسلمی خلق کنند بلکه، راه را برای قاطعانه‌تر شدن پیروزی حریف هموارتر کردند. این اتفاق در دقیقه ۶۴ با گلزنی رودریگو رقم خورد. اوضاع بارسلونا بدتر هم شد وقتی که وینیسیوس در ادامه شب کابوس‌واری که برای کاتالان‌ها ساخته می بود، رونالد آرائوخو را ناچار به ارتکاب خطایی کرد که کارت زرد دوم را برای او و اخراجش در دقیقه ۷۱ به همراه داشت.

به این ترتیب رئال مادرید همچون ال‌کلاسیکوی قبلی (نیم‌فصل نخست لالیگا در کاتالونیا) بار دیگر فاتح ال‌کلاسیکو شد و این بار زیاد مقتدرانه‌تر. این سیزدهمین قهرمانی رئال مادرید در سوپرجام اسپانیا می بود که اکنون این تیم را در یکقدمی بارسلونا به‌گفتن پرافتخارترین تیم این رقابت‌ها (۱۴ قهرمانی) قرار می‌دهد

ادامه مطلب
اولین تصاویر از زیر پوسته دستگاه هوش مصنوعی Humane انتشار شد_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها