خوش آمدید

اپل ظاهراً یکی از قابلیت‌های هدست ویژن پرو را بی‌سروصدا حذف کرده است

اپل انگارً یکی از قابلیت‌های هدست ویژن پرو را بی‌سروصدا حذف کرده است


مخاطبان تیزبین اپل فهمید شده‌اند که اهالی کوپرتینو بی‌سروصدا بخشی از ویدیوی تبلیغاتی هدست ویژن پرو را حذف کرده‌اند. انگارً این شرکت ۱۱ ثانیه از ویدیوی تبلیغاتی Introducing Apple Vision Pro را که به یک قابلیت دلنشین در این دستگاه اشاره می‌کرد، از این ویدیو پاک کرده است.

ویدیویی که اپل در WWDC 2023 برای هدست ویژن پرو به نمایش درآورد ۹ دقیقه و ۲۲ ثانیه می بود، اما اکنون همان ویدیو با زمان ۹ دقیقه و ۱۱ ثانیه در دسترس قرار دارد. بازدید‌ها مشخص می کند که ۱۱ ثانیه از این ویدیو که مربوط به ویژگی Open Sky Environment می‌شد، حذف شده است.

حذف یکی از ویژگی‌های دلنشین اپل ویژن پرو

اپل در این قسمت از ویدیو توضیح می‌داد که کاربر می‌تواند با ویژن پرو حتی سقف اتاق خواب خود را تحول بدهد و آن را به نمایی از آسمان تبدیل کند. اما این ویژگی انگارً اراعه نخواهد شد. مسئله دلنشین این‌جاست که اشاره به این قابلیت از وب‌سایت این شرکت نیز حذف شده است.

نوشته قبل از تحول در سمت چپ، و سپس از تحول در سمت راست قابل مشاهده است

قبلاً در وب‌سایت اپل حرف های شده می بود که کاربران با هدست ویژن پرو می‌توانند به‌شکلی جادویی سقف اتاق را به آسمانی باز و شفاف تبدیل کنند. اما اکنون این نوشته جای خود را به قابلیتی برای تبدیل اتاق به یک سینمای خانگی داده است.

ادامه مطلب
اپل انگارً تا سال 2026 از مودم 5G داخلی خود رونمایی نخواهد کرد
آخرین مطالب

با دقت به این شواهد نباید چشم به راه قابلیت Open Sky در ویژن پرو باشیم. اکنون معلوم نیست که چرا اپل تصمیم به حذف این قابلیت گرفته، اما احتمالا کارکرد نه‌چندان مناسب آن علتشده تا این شرکت فعلاً برای اراعه قابلیت‌های نامطمئن ریسک نکند.

کوپرتینویی‌ها هفته قبل اظهار کردند که هدست ویژن پرو بالاخره در تاریخ ۱۳ بهمن‌ماه رسماً داخل بازار می‌بشود. افزون‌براین، در گزارش‌ها حرف های شده است که اپل برنامه اختصاصی‌ای برای اراعه و معارفه این محصولات در خرده‌فروشی‌ها دارند و دموی معارفه این هدست به گمان زیادً ۲۵ دقیقه است.

ادامه مطلب
از سال 2010 آیکون‌ها را آزادانه جابه‌جا می‌کنیم_تاشکن



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها