خوش آمدید

آیفون 16 احتمالاً رم بیشتر و وای‌فای سریع‌تری خواهد داشت

آیفون ۱۶ به گمان زیادً رم زیاد تر و وای‌فای سریع‌تری خواهد داشت


گزارشی تازه از یک تحلیل‌گر سرشناس اطلاعات جدیدی را درمورد سری آیفون ۱۶ در اختیار ما قرار داده است. مطابق این گزارش مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ از تراشه A18 و ۸ گیگابایت رم منفعت گیری خواهند کرد. مدل‌های پرو نیز به تراشه A18 پرو تجهیزخواهد شد. به‌علاوه، ارتقاهایی در ارتباطات ۵G این تلفنها رخ خواهد داد.

به‌گزارش ۹to5Mac، «جف پو»، تحلیل‌گر شرکت Haitong International Securities در یادداشت تازه خود برای افرادی که تصمیم اندوخته‌گذاری روی سهام اپل را دارند، خبرداد که همه اعضای خانواده آیفون ۱۶ به رم ۸ گیگابایتی تجهیزخواهد شد. اکنون مدل‌های معمولی سری آیفون ۱۵ از ۶ گیگابایت رم و مدل‌های پرو از ۸ گیگابایت رم منفعت گیری می‌کنند.

ترقی مودم ۵G در آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس

پو این چنین مدعی است که آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس برای اولین‌بار از تراشه ۳ نانومتری A18 منفعت گیری خواهند کرد. مدل‌های پرو نیز به تراشه A18 پرو و مودم X75 کوالکام تجهیزخواهد شد. همه تلفنهای سری آیفون ۱۵ مودم X70 دارند و مدل‌های استاندارد آیفون ۱۶ نیز از همین مودم منفعت گیری خواهند کرد. اما مدل‌های پرو با این ارتقا به شدت ۵G بالاتری دسترسی اشکار می‌کنند.

ادامه مطلب
پیگیری تبلیغات سلبریتی ها و ماجرای کوروش کمپانی از وزارت ارشاد/ سلبریتی ها برای تبلیغ در فضای مجازی مجوز بگیرند
آیفون ۱۶ به گمان زیادً رم زیاد تر و وای‌فای سریع‌تری خواهد داشت ۱۴

این تحلیل‌گر سرشناس یک‌بار دیگر پافشاری کرده است که مدل‌های آیفون ۱۶ پرو از دوربین فوق‌عریض نیرومندتری منفعت گیری خواهند کرد که رزولوشن آن از ۱۲ به ۴۸ مگاپیکسل ارتقا می‌یابد. پیش‌تر «مینگ-چی کو»، دیگر تحلیل‌گر مشهور مسائل اپل نیز به این نوشته اشاره کرده می بود.

در نهایت پو می‌گوید آیفون ۱۶ و ۱۶ پلاس از فناوری وای‌فای ۶E حمایتمی‌کنند که اکنون منحصر به مدل‌های آیفون ۱۵ پرو است. آیفون ۱۵ معمولی و پلاس تنها به وای‌فای ۶ دسترسی دارند. وای‌فای ۶E شدت بالاتر و نرخ تأخیر پایین‌تری اراعه می‌کند.

ادامه مطلب
سپهر حیدری بازیکن سابق پرسپولیس یک سال محروم شد

به باور جف پو، آیفون ۱۶ پرو و ۱۶ پرو مکس امکان پذیر وای‌فای ۷ داشته باشند اما انگارً این قابلیت تا این مدت قطعی نشده است. با دقت به این که تا این مدت ماه‌ها تا اغاز تشکیل این خانواده باقی مانده است، در آینده اخبار بیشتری در این باره انتشار خواهد شد.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها