خوش آمدید

گوگل احتمالاً در پیکسل لانچر انتخاب بینگ به‌عنوان موتور جستجو را ممکن می‌کند

گوگل به گمان زیادً در پیکسل لانچر انتخاب بینگ به‌گفتن موتور جستجو را ممکن می‌کند


همانند دیگر لانچرهای محبوب اندروید، پیکسل لانچر نیز دارای یک موتور جستجوی سراسری است که می‌تواند تنظیمات، اپلیکیشن‌ها و مخاطبین گوشی شما را در یک مکان جستجو کند. اکنون پیکسل لانچر در تازه ترین نسخه QPR 2 Beta 3 اندروید ۱۴ یک گزینه مخفی به نام موتور جستجو دارد که انگارً با پشتیبانی آن می‌توانید از موتور جستجوی فرد دیگر همانند بینگ، به‌جای گوگل منفعت گیری کنید.

بر پایه پست یک منبع آگاه در ایکس، به نظر می‌رسد گوگل درحال آماده‌شدن برای اضافه‌کردن تنظیماتی به پیکسل لانچر برای تحول موتور جستجوی پیش‌فکر است؛ به این معنی که جستجوی پیش‌فکر گوگل در صفحه مهم لانچر پیکسل را می‌توان با گزینه‌های فرد دیگر همانند مایکروسافت بینگ جانشین کرد. تا این مدت اشکار نیست که تحول موتور جستجوی پیش‌فکر به یک موتور جستجوی شخص ثالث، طراحی ویجت نوار جستجو را هم در صفحه مهم پیکسل لانچر تحول می‌دهد یا نه.

ادامه مطلب
پرسپولیس ۲ - تراکتور صفر
گوگل به گمان زیادً در پیکسل لانچر انتخاب بینگ به‌گفتن موتور جستجو را ممکن می‌کند ۱۴

تحول موتور جستجوی پیکسل لانچر

یکی از ویژگی‌های سودمند پیکسل لانچر، جستجوی سراسری از طریق نوار جستجو است که به شما امکان می‌دهد تقریباً همه چیز را در اپلیکیشن‌ها، مخاطبین، تنظیمات، محتوا و وب جستجو کنید. به نظر می‌رسد گوگل درحال تشکیل تحول قابل توجهی در نحوه کارکرد این قابلیت جستجو است. اکنون، غول ماونتین ویو برای این کار موتور جستجوی گوگل را به‌صورت پیش‌فکر انتخاب می‌کند، اما وجود این تنظیمات مشخص می کند که این شرکت می‌تواند راه را برای موتورهای جستجوی دیگر همانند بینگ، DuckDuckGo و سرویس‌های شخص ثالث باز کند.

گوگل با مسائل مختلفی از سوی رگولاتورها در سراسر جهان درمورد نحوه انجام کسب‌وکار خود و انحصارطلبی در تعداد بسیاری از بازارها روبه رو بوده است. در برخی مناطق، رگولاتورها این شرکت را موظف کرده‌اند که به کاربران اجازه دهد موتور جستجوی پیش‌فکر را در اندروید انتخاب کنند. گمان دارد تغییرات مشاهده‌شده در پیکسل لانچر مطابق با این الزامات باشند. باید دید که آیا این گزینه در لانچر پیکسل حتی در مناطقی که گوگل با چالش نظارتی روبه رو نیست نیز در دسترس خواهد می بود یا خیر.

ادامه مطلب
در دادگاه اپیک برملا شد؛ نظر گوگل به نتفلیکس برای کارمزد 10 درصدی
آخرین مطالب





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها