خوش آمدید

پرتره‌ای از یک روحانی معیار، امشب در تلویزیون

پرتره ای از یک روحانی معیار، امشب در تلویزیون


به نقل از ، تهیه‌کننده «اهل میانه» در این باره او گفت: این مجموعه که به خواست شبکه مستند تشکیل شده، به زندگی، شخصیت و تألیفات و یقیناً خدمات اجتماعی آیت‌الله احمدی میانجی پرداخته است.

جواد یقموری در ادامه گفت: فیلم‌برداری این مستند در شهرهای میانه، اردبیل، ارومیه، قم و تهران انجام شده و تلاش کردیم به فراز و فرودهای زندگی چهره  یکی از  شخصیت‌های اثرگذار انقلاب بپردازیم، چهره‌ای که چندان به او و خدماتش پرداخته نشده است.

یقموری با گفتن این که «اهل میانه» با تمرکز بر جنبه‌های اخلاقی آیت‌الله تشکیل شده است، افزود: آیت‌الله میانجی، یکی از استادان نامدار اخلاق می باشند که با وجود کسب فیض در محضر عالمانی چون آیت‌الله بروجردی و علّامه طباطبایی و نگارش کتاب‌های زیاد، این چنین برخورداری از جایگاه والا در فقه شیعه در زندگی سلوکی فروتنانه داشتند و در مسیر بندگی حق قدم برمی‌داشت. ایشان اهل میانه‌روی بودند و باید ایشان را به‌گفتن یک روحانیِ معیار معارفه کرد.

ادامه مطلب
نمی‌شود یک نسل رو سریع تغییر بدهیم چون تیم ملی ضربه می‌بیند

جلال یقموری کارگردانی مستند «اهل میانه» را برعهده داشته و از دیگر عوامل آن می‌توان به تهیه‌ و تدوین: جواد یقموری، تصویربردار: محمدجواد نظری، صدابردار: حسین یقموری، طراح لوگو و پوستر: محمد صادق نوری، پژوهش: حجت الاسلام عبدالرحیم اباذری، اصلاح رنگ: امین محقق و اصلاح صدا: محمد جواد نظری اشاره کرد.

«اهل میانه»  از امشب (یکشنبه ۲۴ دی) یکشنبه ها ساعت ۲۱ از شبکه مستند پخش می بشود و تکرارش روز سپس ساعت ۹ است.

انتهای مطلب/



منبع

ادامه مطلب
سری گلکسی S25 به گمان زیادً در نسخه‌های اسنپدراگون و اگزینوس اراعه می‌شود_تاشکن
0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها