خوش آمدید

بازگشت سریال «پایتخت» به آنتن تلویزیون/ فیلم دوبله شده جدید به شبکه تهران رسید

برگشت سریال «پایتخت» به آنتن تلویزیون/ فیلم دوبله شده تازه به شبکه تهران رسید


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، این روزها سخن بگویید از ساخت نسخه سینمایی و سریالی مجموعه خاطرانگیز «پایتخت» سیروس مقدم است. 

حتی به تازگی یک فراخوان برای اشکار کردن دوقلوهای جدیدی انتشار شده که گویا قرار است پایِ سارا و نیکای فرد دیگر به سریال باز بشود. با این اوصاف، شبکه آی‌فیلم اظهار کرده که سریال «پایتخت» را از فصل اول در دستور پخش خود قرار می‌دهد. 

با آخر فصل دوم «دردسرهای عظیم»، فصل اول سریال «پایتخت» به آنتن شبکه آی‌فیلم خواهد رسید. فصل اول سریال «پایتخت» ماجرای خانواده «نقی معمولی» را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند از شیرگاه به تهران کوچ کنند؛ اما زمان ورود به پایتخت با مشکلات بسیاری روبه رو خواهد شد. صاحبخانه می‌میرد و وراث حاضر به تحویل خانه نمی‌شوند، بدین ترتیب در پی مشکلاتی که در تهران برای آنها پیش می‌آید ناچار خواهد شد مدتی را در کامیون ارسطو زندگی کنند…

ادامه مطلب
22 سال خاطره ورزشی امروز تمام می شود

سریال «پایتخت» هر شب ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه آی‌فیلم فارسی می‌رود و تکرار آن نیز ساعت‌های ۵ صبح و ۱۳ روز سپس پخش خواهد شد.

این چنین پیگیری‌ها مشخص می کند شبکه آی‌فیلم درنظر دارد همه فصل‌های مجموعه «پایتخت» را پخش کند.

از طرفی دیگر خبری از فیلم دوبله شده تلویزیون دقت ما را جلب می‌کند. فیلم سینمایی «مایکسابل» که با گویندگی ۳۰ نفر از گویندگان گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل فراهم و رسانه بین الملل سیما دوبله شد.

ادامه مطلب
پناهیان در تلویزیون عذرخواهی کرد_تاشکن

این فیلم سینمایی در گونه زندگینامه و درام محصول اسپانیا در سال ۲۰۲۱ قرار است از شبکه تهران پخش بشود.

مدیر دوبله این سینمایی شیلا آژیر است. بابک اشکبوس، ارغوان افراسیاب، مهوش افشاری، دانیال الیاسی، محمد بهاریان، علی بیگ محمدی، ارسلان جولایی، محمدرضا حسینیان، امیر حکیمی، مونا خجسته، سیما رستگاران، آرزو روشناس، نفیسه زاجکانیها، منوچهر زنده دل، حسین سرآبادانی، ابوالفضل شاه بهرامی، مریم شاهرودی، فاطمه شعشعانی، پریا شفیعیان، خشایار شمشیرگران، محمد صادقیان، فاطمه صبا، مرضیه صفی‌خانی، بهروز علی محمدی، امیربهرام کاویانپور، مریم معینیان، بهمن هاشمی، نیما نکویی فرد، حسین نورعلی و شیلا آژیر صداپیشه های این تاثییر بوده‌اند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: خوان ماری، فرماندار توسط یک گروه تروریستی کشته می‌بشود. یکی از تروریست ها زندانی می‌بشود و در زندان پشیمان می‌بشود و از آنجا با همسر فرماندار ربط می‌گیرد تا به او اظهار ندامت کند و خواهان بخشش بشود.

ادامه مطلب
کره‌ جنوبی به‌ سختی برنده دیدار بزرگ یک‌هشتم نهایی شد

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

فیلمی خوش ساخت و اثرگذار درمورد ی ابعاد حسی و روانی تروریسم است که به خوبی توانسته این ابعاد و وجوه گوناگون نوشته را بازدید کند و فیلمنامه و کارگردانی و بازی ها همه انها طوری طراحی و اجرا شده‌اند که اثری زیاد منسجم و یکدست را خلق کرده‌اند.

فیلم برنده ۱۸ و نامزد ۴۵ جایزه از جشنواره های گوناگون ملی و بین المللی همانند گویا و سن سباستین و … شده است. شبکه‌ تهران، مسئولیت رصد این تاثییر را بر مسئولیت داشته است و بعد از طی مرحله های قبول و روندهای ترجمه، ویراستاری و سپس دوبله این گفتن برای مخاطبان این شبکه پخش خواهد شد.

ادامه مطلب
کنترل شرایط بهداشتی انبارهای مواد غذایی و آشامیدنی - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها