خوش آمدید

کشف بیشترین کالای قاچاق از سه استان جنوبی کشور

کشف بیشترین کالای قاچاق از سه استان جنوبی سرزمین

به نقل از خبرگزاری برنا، سردار حسین رحیمی رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به اجرای هجدهمین مطرح سراسری مبارزه با قاچاق کالا با برتری کالاهای ممنوعه، کالای اساسی، کالای دخانی، گمرکی و…، اظهارکرد: این مطرح به زمان سه روز در سطح سرزمین اجرا شد که در اجرای آن استان‌های فارس، اصفهان و هرمزگان بیشترین کشفیات را به خود تعلق دادند.

وی با اشاره به کشف انواع کالای قاچاق به قیمت تقریبی ۵۴۸ میلیارد تومان، فرمود: در اجرای این مطرح ۱۰۶۹ دستگاه ماشین توقیف شد که از این تعداد ۷۱۲ ماشین مربوط به خودروهای شوتی است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره به این که با رصد و مهندسی و تحلیل محل وقوع جرایم اقتصادی مطرح‌های گوناگون سراسری، منطقه‌ای و استانی اجرا می‌بشود، خاطرنشان کرد: در اجرای این مطرح یکهزار و ۳۱۴ فقره پرونده راه اندازی و تحویل مرجع قضائی شده است.

ادامه مطلب
وقتشه حراجمعه اسنپ برگرده

سردار رحیمی افزود: در اجرای این مطرح از ظرفیت مرزبانی و دیگر پلیس‌های تخصصی منفعت گرفته شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اصرار بر این که عزم پلیس در برخورد و مقابله با مفاسد و جرایم اقتصادی جدی است و در مسیر دفاع از حقوق مردم در اجرای مأموریت‌های خود مقتدرانه به میدان آمده است، فرمود: پلیس امروز با هم افزایی و جلب شراکتهای مردمی به جستوجو تحکیم امنیت اقتصادی سرزمین است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
نمک های بدون مُهر وزارت بهداشت سم است - تاشکن

 انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها