خوش آمدید

مسابقات برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است

مسابقات برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است




کریم انصاری‌فرد:

کریم انصاری‌فرد، بازیکن تیم ملی فوتبال ابراز داشت: مسابقات برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و با همه توان داخل مسابقات می‌شویم.

ادامه مطلب
مهدی قایدی در بین ۵ ستاره برتر جام ملت‌های آسیا قرار گرفت


به نقل از

خبرگزاری موج


، تیم ملی فوتبال ایران فردا (یکشنبه) در نخستین دیدارش از مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا به مصاف فلسطین می‌رود.

کریم انصاری‌فرد ، بازیکن تیم‌ملی، در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: مسابقات برای ما از اهمیت بسزایی برخوردار است و با همه توان داخل مسابقات می‌شویم. بازی فردا برای ما حکم فینال را دارد و می‌خواهیم بهترین عملکردمان را داشته باشیم و برای این کار با بازیکنان هم‌دل و هم‌قسم شده‌ایم. بازیکنان تلاش می‌کنند بهترین عملکردشان را داشته باشند.

او افزود: «اولین توانایی من در جام ملت‌ها مربوط به سال ۲۰۱۱ می‌بشود. قبلا توانایی مقداری داشتم. اکنون تیمی که با هدایت امیر قلعه‌نویی داریم، تیم منسجمی است و شرایط خوبی از لحاظ تاکتیکی داریم. همه بازیکنان تورنمنت‌های بزرگ همانند جام جهانی و جام ملت‌ها را دیده‌اند و شرایط خوبی در تیم حاکم است. خوش‌بین هستیم تا با دعای خیر مردم عزیزمان، افتخار بزرگی را برای کشورمان کسب کنیم. امیدواریم همه این تجارب و اتفاقاتی که در چند زمان تازه برای فوتبال ایران افتاده علتبشود که پرچم ایران در بیشترین نقطه از آسیا قرار بگیرد. قطعا همه تلاشمان را همانند همیشه می‌کنیم و من از قول همه بازیکنان می‌توانم عرض کنم که همه تلاشمان را می‌کنیم تا دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

ادامه مطلب
تشکیل جوهر ضد تقلب برای انتخابات_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها