خوش آمدید

بخش ویژه شهدای کرمان به جشنواره پژواک اضافه شد

قسمت اختصاصی شهدای کرمان به جشنواره پژواک اضافه شد


به نقل از ، حمیدرضا افتخاری دبیر سومین جشنواره ملی مستند رادیویی پژواک با  اظهار خبر اضافه شدن قسمت اختصاصی شهدای کرمان او گفت: با دقت به حادثه تلخ تروریستی که در کرمان اتفاق افتاد و جمع بسیاری از هموطنانمان در این حادثه شهید شدند، شورای سیاست گذاری جشنواره پژواک در اولین جلسه خود به نظر دبیر جشنواره قسمت اختصاصی‌ای را اختصاصی حادثه تروریستی رخ داده در کرمان به جشنواره پژواک اضافه کرد.

او همین طور گفت: در این قسمت که ذیل قسمت اختصاصی جشنواره هم دیده می‌بشود، مستند سازان این امکان را دارند که از حادثه تلخی که اتفاق افتاده در کرمان مستند به زمان ۲۰ دقیقه تهیه کرده و در یکی از قالب های گزارشی یا مستندسازی محض به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. این چنین اکنون تارنمای جشنواره این امکان را دارد که آثار تولیدی را دریافت کند.

ادامه مطلب
جابه‌جایی ۶۲ هزار مسافر با ناوگان حمل‌ونقل مسافربری البرز_تاشکن

افتخاری تصریح کرد: با دقت به این که زمان برای تشکیل مستند امکان پذیر کم باشد، شرکت کنندگان می‌توانند آثار این قسمت را استثنائا تا ۱۵ بهمن به دبیرخانه ارسال کنند. این چنین به آثار برتر و برگزیده هم در اختتامیه جشنواره، جوایزی اهداء خواهد شد. مقصد مهم از اضافه کردن این قسمت به جشنواره سومین جشنواره پژواک، زنده نگه داشتن یاد این شهدا است و مسئله سپس این که این قسمت پشتیبانی می کند آثاری در این حوزه تشکیل بشود و برای همیشه در تاریخ رادیو این آثار مورد قیمت بجا خواهند ماند.

انتهای مطلب/

آخرین مطالب
ادامه مطلب
رئیس و دبیرکل فیبا در پی درگذشت «محمود مشحون» مطلب تسلیت فرستادند



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها