خوش آمدید

کارت گرافیک Arc Battlemage سال 2024 عرضه می‌شود

کارت گرافیک Arc Battlemage سال ۲۰۲۴ اراعه می‌بشود


اینتل قبول کرده که کارت‌های گرافیک سری Arc Xe2 Battlemage در اواخر سال ۲۰۲۴ اراعه خواهند شد. اولین دسته از پردازنده‌های گرافیکی Battlemage این شرکت هم‌اکنون درحال آزمایش می باشند و ۳۰ درصد از تیم Arc GPU روی نرم‌افزار آن کار می‌کنند. اینتل تصمیم دارد تا اواخر امسال اطلاعات بیشتری را درمورد سری Battlemage افشا کند و این چنین امیدوار است تا قبل از نمایشگاه CES 2025 این کارت‌های گرافیک را روانه بازار کند.

کارت‌های گرافیک نسل اول Arc Alchemist اینتل نتوانستند در لیست بهترین پردازنده‌های گرافیکی قرار بگیرند، اما این شرکت اکنون آماده است تا با اراعه نسل بعدی کارکرد آن‌ها را تحکیم کند. از زمان‌ها قبل شایعه شده می بود که این شرکت کارت‌های گرافیک Arc Xe2 Battlemage خود را در سال ۲۰۲۴ روانه بازار خواهد کرد، اما اکنون «تام پترسن» از اینتل قبول کرده که سری Battlemage اواخر سال ۲۰۲۴ اراعه خواهد شد.

ادامه مطلب
 اینتل از پردازنده‌های لونار لیک رونمایی کرد + مشخصات_تاشکن

آزمایش کارت گرافیک Arc Battlemage توسط اینتل

کارت گرافیک Arc Battlemage سال ۲۰۲۴ اراعه می‌بشود ۱۹

پترسن در طی مصاحبه خود با PCWorld به این نوشته اشاره کرده و حرف های است که نسل بعدی پردازنده‌های گرافیکی Arc به گمان زیادً «قبل از نمایشگاه CES 2025» معارفه خواهند شد. به حرف های او، این شرکت هم‌اکنون درحال آزمایش اولین دسته از چیپ‌های Battlemage است و نزدیک به ۳۰ درصد از تیم Arc GPU روی نرم‌افزار آن کار می‌کنند.

دیگر مهندسان این شرکت، ازجمله کل تیم سخت‌افزاری آن نیز روی Celestial متمرکز شده‌اند که انتظار می‌رود جانشین Battlemage باشد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
رادیو برای نمایشگاه کتاب چه برنامه هایی دارد؟_تاشکن
1705060705 683 کارت گرافیک Arc Battlemage سال 2024 اراعه می‌بشود
کارت گرافیک Arc Battlemage سال ۲۰۲۴ اراعه می‌بشود ۲۰

پترسن با اشاره به این نوشته که فرآیند گسترش Battlemage «شوق‌انگیز» بوده است او گفت که این شرکت در اواخر سال جاری «خبرهای خوبی» در رابطه کارت‌های گرافیک نسل بعدی خود اظهار خواهد کرد.

این اولین‌باری است که اینتل به‌طور رسمی از برنامه‌های خود درزمینه گسترش سری Battlemage سخن بگویید می‌کند. این چنین ماه قبل این شرکت به‌طور ناخواسته آشکار‌ کرده می بود که کارت‌های گرافیک نسل بعدی آن امکان پذیر در سال ۲۰۲۴ اراعه شوند. این نوشته در جریان اتفاقات معارفه تراشه‌های Meteor Lake در ژاپن آشکار شد؛ جایی که اسلایدی به‌نمایش درآمد که نقشه راه این شرکت برای سال ۲۰۲۴ را که شامل کارت‌های گرافیک Battlemage می‌شد، خبرداد.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
دلایل افزایش وزن که از آن بی خبر هستید

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها