خوش آمدید

پردیس احمدیه و سینما مهراد در فیلم کمدی «دو روز دیرتر» + تصویر

پردیس احمدیه و سینما مهراد در فیلم کمدی «دو روز دیرتر» + عکس


به نقل از گروه فرهنگ و هنر برنا؛ در این فیلم سینمایی که با رویکرد طنز اجتماعی ساخته شده است سینا مهراد، پردیس احمدیه، فرهاد آئیش، گوهر خیر اندیش، کمند امیر سلیمانی، سید جواد یحیوی، سیاوش چراغی پور، محمد فیلی و علیرضا داوود نژاد به گفتن بازیگر وجود دارند.

سید جمال ساداتیان به گفتن مشاور تهیه کننده، مرتضی هدایی (مدیر فیلمبرداری)، میثم مولایی (تدوین)، مسعود سخاوت دوست (اهنگساز) و عباس عباسی (طراح چهره پردازی) در این پروژه سینمایی وجود دارند.

در خلاصه داستان این فیلم طنز آمده است:

سهیل و مریم زوج جوانی که سودای مهاجرت دارند، علیرغم پیشنهاد‌های پدر و مادر مریم از فرزندآوری خودداری می‌کنند. تا این که پدر مریم تصمیم می‌گیردمبلغی که ازخواهرش به ارث برده را بین نوه هایش تقسیم کند. سهیل و مریم که برای مهاجرت نیاز به پول دارند تصمیم می‌گیرند بچه دار شوند، اما فوت ناگهانی غلامحسین محاسبات آن‌ها را برهم می‌زند تا این که …

ادامه مطلب
توضیح صدا و سیما درباره تعمیرات یکی از بناهای این سازمان/انتقال و تجمیع دلیلی بر پایان فعالیت باشگاه خبرنگاران نیست- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم
آخرین مطالب

بنیاد فرهنگی روایت فتح اندوخته گذار مهم این پروژه سینمایی می‌باشد که در تشکیل این فیلم با بنیاد سینمایی فارابی و موسسه بهمن سبز حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی شراکت دارد.

ملزوم به ذکر است در سال‌های تازه و با دقت به بحران جمعیت در جامعه، در رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب بر فرهنگ سازی در حوزه فرزندآوری و ازدیاد جمعیت اصرار اختصاصی‌ای شده است که ساخت این تاثییر سینمایی در این راستا برسی می‌گردد.

بنیاد فرهنگی روایت فتح در دور تازه تشکیل آثار سینمایی خود، چندین تاثییر سینمایی را در استان‌های سرزمین در دست تهیه و ساخت دارد  که در روز‌های قبل خبر ساخت و تشکیل فیلم سینمایی قهرمان جندی شاپور با نوشته زندگی و مبارزات شهید دکتر عبدالمجید بقایی انتشار گردید.

ادامه مطلب
دستاوردهای دولت رییس جمهور شهید در حوزه دارو - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

انتهای مطلب/

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها