خوش آمدید

مشارکت بیش از ۱۳۸ هزار شهروند منطقه ۱۵ در طرح من شهردارم ۲

شراکت بیشتر از ۱۳۸ هزار شهروند منطقه ۱۵ در مطرح من شهردارم ۲

به نقل از خبرگزاری برنا، محمد شیری شهردار منطقه ۱۵ تهران  با اشاره به شراکت و استقبال دیدنی شهروندان منطقه ۱۵، در مطرح من شهردارم ۲ او گفت: ۱۳۸ هزار و ۷۱۷ شهروند با شراکت در این مطرح در رای گیری ۱۷۷ پروژه شهری باب الرضای تهران شرکت و نظرات و پیشنهادات خود را به ثبت رساندند.

او از استقبال بینظیر شهروندان ناحیه ۳ منطقه ۱۵ با شراکت ۳۹ هزار و ۷۲۶ شهروند خبر داد و افزود: با این مقدار شراکت، این ناحیه نیز در صدر نواحی شهر تهران قرار گرفت.

شیری اضافه کرد:  بدون شک پیشنهاداتی که شهروندان برای بهبود حالت زندگی در محله های خود اراعه می دهند، سهم بسزایی در گسترش و پیشرفت محله ها دارد و اگر بخواهیم پاسخگوی نیازها باشیم باید اداره شهرمان را بر پایه شراکت آگاهانه شهروندان تعریف و برنامه ریزی کنیم.

ادامه مطلب
منوچهر والی زاده تحت مراقبت در بیمارستان

شهردار منطقه در ادامه با اشاره به رصد و پایش روزانه نظرسنجی‌ها و مقدار شراکت شهروندان و سفیران در این مطرح، افزود: تلاش ما بر این است که بتوانیم با منفعت گیری از شراکت مردم، خورسندی آنان را فراهم کنیم.

شیری در آخر با اشاره به این که “من شهردارم” بخشی از مردمی‌سازی مدیریت شهری است تا همه امکانات شهر در خدمت شهروندان باشد افزود: درمدیریت شهری، شراکت مردم اصل است و این شراکت می‌تواند جهت افت هزینه و انتخاب درست برتری‌ها بشود. از این رو یکی از محوری‌ترین برنامه‌های مدیریت شهری تهران، مردمی‌سازی و تکیه بر ظرفیت و توان مردم و به اختصاصی نخبگان است.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
امیرحسین مدرس با «برمودا» به تلویزیون برگشت

 انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها