خوش آمدید

جام ملت های آسیا در تلویزیون

جام ملت های آسیا در تلویزیون


به نقل از ، «فوتبال برتر» شبکه سه، «جام آسیا ۲۰۲۳» شبکه ورزش و «پاس گل» شبکه امید برنامه هایی می باشند که رقابت های جام ملت های آسیا را که از جمعه ۲۲ دی اغاز می بشود، را پوشش خواهند داد.

«فوتبال برتر» شبکه سه

«فوتبال برتر»؛ اختصاصی برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با اجرای محمد حسین میثاقی از جمعه ۲۲ دی ماه با پخش زنده افتتاحیه این مسابقات به روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

برنامه «فوتبال برتر»؛ اختصاصی برنامه جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ با پخش مسابقات منتخب گروهی، پخش کامل مسابقات مرحله حذفی تا دیدار نهایی، بازدید و تحلیل روزانه مسابقات، تشکیل و پخش آیتم‌های متنوع، منفعت‌مندی از ظرفیت کارشناسان خبره فوتبالی و با اعزام تیم برنامه ساز به سرزمین قطر به پوشش این مسابقات خواهد پرداخت.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
خلف وعده در تامین ارز خودروسازان؛ آیا باید منتظر مشکلات بزرگتر باشیم؟

این مسابقات به میزبانی سرزمین قطر و با شرکت ۲۴ تیم از کشورهای آسیایی برگزار می بشود. در این دوره از بازی ها ایران با کشورهای فلسطین، هنگ کنگ و امارت هم‌گروه است.

دیدار تیم ملی ایران با فلسطین یکشنبه ۲۴ دی ساعت ۲۱، ایران و هنگ کنگ جمعه ۲۹ دی ساعت ۲۱ و ایران و امارات سه شنبه ۳ بهمن ساعت ۱۸:۳۰ به طور زنده از شبکه سه و در این برنامه پخش می‌بشود.

«جام آسیا ۲۰۲۳» شبکه ورزش

شبکه ورزش با برنامه «جام آسیا ۲۰۲۳» همراه تیم ملی ایران در جام ملت های آسیا خواهد می بود.

این اختصاصی برنامه از روز جمعه ۲۲ دی ماه همزمان با بازی افتتاحیه جام ملت های آسیا با پوشش زنده این دیدار به روی آنتن شبکه ورزش سیما می رود و تا انتهای رقابت ها، همزمان با مسابقات در طول برگزاری بازی ها به طور زنده پخش می بشود.
اتفاق مهم در این دوره از رقابت‌های جام ملت های آسیا قسمت بیشتر از نیمی از تقابل های جام ملت های آسیا  از شبکه ورزش سیما خواهد می بود که تحت گفتن برنامه «جام آسیا ۲۰۲۳» این اتفاق خواهد افتاد.

ادامه مطلب
نامزدهای نهایی هفتمین جشنواره تلویزیونی مستند اظهار شدند

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

جواد خیابانی و مهدی توتونچی اجرای برنامه را بر مسئولیت دارند آن هم با یک مهمان ثابت به نام خداداد عزیزی، ستاره اسبق تیم ملی فوتبال ایران.
یقیناً به فراخور حساسیت رقابت‌ها میهمانان و کارشناسان دیگر هم در استودیو به این ترکیب اضافه خواهند شد.

«جام آسیا ۲۰۲۳» از یک ساعت قبل از اغاز دیدارها با کارشناسی و قسمت‌های دلنشین همراه مخاطبان است و نزدیک به دو ساعت بعد از دیدارها به تحلیل نکات فنی و پرداخت به متن و حواشی مسابقات خواهد پرداخت.

پخش آیتم‌های متنوع در خصوص آشنایی با تیم ها و ستارگان فوتبال آسیا به همراه مصاحبه با اعضا تیم ملی فوتبال ایران از ویژگی های برنامه «جام آسیا ۲۰۲۳» خواهد می بود.

ادامه مطلب
حسین وفایی از گردونه رقابت‌های آزاد انگلیس اسنوکر حذف شد

اما یکی از ویژگی و نکات برجسته «جام آسیا ۲۰۲۳» وجود محمد میر به گفتن مجری خبرنگار به همراه یک تیم تشکیل در قطر محل برگزاری رقابت‌ها است.

ربط زنده، گزارش های دست اول و شکار لحظات تاریخی این دوره از رقابت های جام ملت های آسیا از ماموریت های تیم حاضر در قطر است.

«پاس گل» شبکه امید

سری سوم برنامه «پاس گل» همزمان با جام ملت های آسیا ۲۰۲۳ از شبکه امید به طور زنده پخش خواهد شد.

فصل تازه برنامه تخصصی «پاس گل» با رویکرد تعاملی قرار است چالش های فوتبال را در پلتفرم پلی استیشن برگزار کند و علاقه مندان به بازی های ویدیویی فوتبالی را با خود همراه کنند.

اجرای این برنامه را عرفان کرمی و حمید دانایی به مسئولیت دارند و تهیه کننده برنامه نیز سعید شهبازی است.

ادامه مطلب
ورود یک مجری نوجوان با «نوجهان» به شبکه یک

سری سوم برنامه «پاس گل» در ایام جام ملت های آسیا هر روز از ساعت ۱۷ به زمان یک ساعت به تحلیل و بازدید مسابقات جام ملت های آسیا خواهد پرداخت.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها