خوش آمدید

«بچه زرنگ» میزبان کودکان کم‌برخوردار شد

«بچه زرنگ» میزبان کودکان کم‌برخوردار شد

به نقل از گروه فرهنگ و هنر برنا؛ انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» در رویدادی که در سینما شکوفه میزبان برگزار شد برای کودکان قشر صدمه پذیر به نمایش درآمد که همراه با خانواده هایشان به تماشای این تاثییر نشستند.

۸۰ نفر از مددجویان موسسه‌ «مهرآفرین» به همراه فرزندان خود با همراهی مددکاران اجتماعی به تماشای فیلم سینمایی «بچه زرنگ» نشستند، تا لحظات نشاط را در کنار یکدیگر توانایی کنند.

تعدادی از این مددجویان برای اولین‌بار به سالن سینما قدم گذاشته و توانستند تماشای فیلمی روی پرده‌ نقره‌ای را توانایی کنند.

موسسه‌ مهرآفرین از سال ۱۳۸۴ به طور تخصصی به مددرسانی به کودکان صدمه دیده و بدسرپرست می‌پردازد.

مطابق ازمایش ها مددکاران اجتماعی، توانایی‌ مشترک فیلم دیدن مددکاران و مددجویان در جهت اعتمادسازی و تشکیل فضایی تعاملی بین آنها تاثییر بسزایی دارد.

ادامه مطلب
حقیقت هایی درمورد دوریِ «ژیلا صادقی» همزمان با برگشت به تلویزیون/ شهادت عده ای از هموطنان کرمانی ام قلب مرا جریحه دار کرد
آخرین مطالب

انیمیشن سینمایی «بچه‌زرنگ» به تهیه‌کنندگی حامد جعفری محصول مشترک گروه «هنر پویا» و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که به همت یک گروه ۲۵۰ نفره از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است. هومن حاجی عبداللهی، میرطاهری مظلومی، هدایت هاشمی از جمله صداپیشگان و سعید شیخ‌زاده مدیر دوبلاژ این تاثییر می باشند.

این انیمیشن با جذب بیشتر از ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار مخاطب در سینماها، رکورد پرمخاطب‌ترین انیمیشن و پرفروش‌ترین فیلم کودک تاریخ سینمای ایران را در اختیار دارد و اکران آن هم چنان ادامه دارد.

ادامه مطلب
روز پنجم فروردین با «عروس فراری» امین حیایی در تلویزیون_تاشکن

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها