خوش آمدید

پخش رادیو انقلاب از 19 دی آغاز می‌شود

پخش رادیو انقلاب از ۱۹ دی اغاز می بشود


به نقل از ، در اغاز چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، همسان سال‌های قبل «رادیو انقلاب» در جایگاه یک رادیوی تخصصی مناسبتی فعالیت خود را در نهمین سال تاسیس از تاریخ ۱۹ دی  اغاز می‌کند، تا در جهت تبیین حقایق انقلاب اسلامی از شکل‌گیری تا قدم دوم با رویکردی کنشی و ایجابی به برنامه‌سازی در پهنه رسانه بپردازد.

امسال متأثر از شرایط گوناگون جهانی و داخلی خصوصاً دو نوشته مهم منطقه‌ای و داخلی(طوفان‌الاقصی و جنگ غزه) و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در۱۱  اسفند ۱۴۰۲  راهبرد محوری رادیو انقلاب مبتنی بر «آگاهی‌بخشی گفتمانی» آرایش می‌یابد. در این فرآیند با رویکردی مترتب بر «جهاد تبیین» تلاش خواهد شد تا هم از منظری ایجابی به ریشه‌ها، روندها، جریان‌شناسی، حقیقت‌ها، قدم دوم و چشم‌انداز انقلاب اسلامی بپردازد و هم در روبه رو با جنگ نرم دشمن، خنثی‌سازی کارکرد معاندین را در راس اهداف خود داشته باشد.

ادامه مطلب
احیا شورای عالی جوانان بعد از ۱۰ سال در دولت سیزدهم

این شبکه رادیویی که همزمان با قیام مردم قم در روز ۱۹ دی‌ماه ساعت ۱۴ اغاز به کار می‌کند، مبتنی بر مفهوم  «ایران قوی» به گفتن دال مرکزی این شبکه در سال ۱۴۰۲؛ با ترسیم انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون به تبیین واقعیات مترتب بر جایگاه واقعی ایران انقلابی در منطقه و جهان، مردم سالاری دینی، گفتمان مقاومت و بین‌المللی شدن انقلابی اسلامی تمرکز کند و برای مخاطبان خود به خصوص نسل‌های جوان به یک مرجع صادق، جامع و دلنشین رسانه‌ای تبدیل بشود. 

رضا کوچک‌زاده تهمتن مدیر رادیو او مباحثه مدیریت این شبکه رادیویی را برعهده دارد و این شبکه رادیویی به طور ۲۴ ساعته و با وجود مردم، مسئولان و کارشناسان در حوزه‌های گوناگون مرتبط با انقلاب اسلامی برنامه‌سازی و تا ۲۳ بهمن‌ماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
تلویزیون برای یوم الله 22 بهمن چه تدارک دیده؟

سامانه ۳۰۰۰۰۹۵۵ جهت دریافت مطلب‌های مخاطبان و برقراری هرگونه ربط با این شبکه رادیویی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها