خوش آمدید

افتتاحیه چهاردهمین جشنواره مردمی عمار/ لطیفی: برایم دعا کنید فیلم بد نسازم

افتتاحیه چهاردهمین جشنواره مردمی عمار/ لطیفی: برایم دعا کنید فیلم بد نسازم


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، آئین افتتاحیه چهاردهمین جشنواره مردمی عمار با وجود جمعی از مسئولان، خانواده شهدا و برگزیدگان این دوره از جشنواره در سینما فلسطین درحال برگزاری است.

در اغاز این مراسم، سعید خورشیدی عضو شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سخنانی گفت: صاحبان مهم جشنواره مردمی عمار خانواده شهدا می باشند.

او افزود: اتفاق نظر امروز با جنگ نرم است. توفیق در آینده جنگ، الزام تشکیل و توزیع فرهنگی عموم مردم است. جشنواره عمار عرصه ملزوم را برای این مهم فراهم کرده است.

عضو شورای سیاستگذاری چهاردهمین جشنواره مردمی فیلم عمار یادآور شد: سال‌ها جریان غرب زده در سرزمین تلاش کرد با ابزارهای گوناگون جنگ رسانه، بچه‌های انقلاب را از وجود در تولیدات عرصه سینما بترساند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
ماجرای کرکس ریش دار و همای سعادت به تلویزیون کشیده شد

در ادامه، روال اهدای جوایز برگزیدگان اغاز شد.

قسمت فیلمنامه:

هیئت داوران در این قسمت، ضمن تقدیر از تاثییر «دینوک» به نویسندگی «طاهره ولی‌پور»؛ لوح افتخار این قسمت را به علت «پرداختن به نوشته طوفان الاقصی و مقاومت مردم فلسطین» به تاثییر «جِیلُ الحاجز» به نویسندگی «حسین جعفری» و تاثییر «برادرگفته» به نویسندگی «نوید ظریف‌کریمی» به علت «مراعات اصول فنی در روایت و پرداختن به قضیه فاجعه مسجد گوهرشاد و ایستادگی مردمی در برابر استبداد رضاخانی» اهدا کرد.

این چنین فانوس این قسمت به علت «ساختار منسجم و پرداختن به نوشته مقاومت تاریخی ملت ایران در برابر استعمار» به تاثییر «دریادار، بایَندُور» به نویسندگی «عبدالرحمن شلیلیان» اهدا شد.

 قسمت نماهنگ:

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
«حسینیه معلی» روی میز تدوین/ پخش از ابتدای محرم_تاشکن

هیئت داوران در این قسمت، ضمن تقدیر از تاثییر «القدس لنا» به تهیه‌کنندگی «محمدجواد آشتیانی» و تاثییر «جشن فرشته‌ها» به تهیه‌کنندگی «محمدرضا ملاعباسی»، لوح افتخار این قسمت را به علت «پرداخت نمایشیِ قابل و به عکس کشیدن حماسه­‌های ایرانی» به تاثییر «ایراندخت» به تهیه‌کنندگی «سیدحسین میرعماد» و تاثییر «جان به قربان محمد» به تهیه کنندگی «محمدجواد آشتیانی» به علت «توفیق و درخشش؛ هم در موسیقی، هم در عکس، هم در نوشته و نگرش والای تاثییر هنری» و تاثییر «محیا» به تهیه کنندگی «نازنین پیرکاری» به علت «شعر درخشان و این چنین پرداخت دراماتیک و تاثییر گذار» اهدا کرد. 

این چنین فانوس این قسمت به علت «موسیقی تاثیرگذار، به ‌یاد ماندنی و مشابه با مفهوم و مخاطب کودک و نوجوان» به تاثییر «جشن فرشته‌ها۲» به تهیه کنندگی «محمود احمدی» اهدا شد. 

در قسمت فرد دیگر از این مراسم، پاسداشت «محمدحسین لطیفی» کارگردان سینما با وجود خانواده‌ شهید عمار بهمنی روی صحنه صورت گرفت. محمدحسین لطیفی بعد از تشکر در سخنانی فرمود: در هر گوشه ایران و در هر محیط عمومی از همین مردم قوت و جان اشکار می‌کنیم. منِ لطیفی جایی که کاملا دل دادم و اجازه دادم انرژی فرد دیگر به جز لطیفی روی کار بنشیند کار موفق و دلنشین می بود. آن انرژی، انرژی خدایی می بود. از همه عزیزان خواست می‌کنم دعا کنید تا این حقیر کار بد نسازد.

ادامه مطلب
پیش بینی خرید تضمینی ۲۵۰ هزار تن گندم در استان قزوین _تاشکن

قسمت برنامه تلویزیونی ترکیبی:

هیئت داوران در این قسمت ضمن تقدیر از تاثییر« حماسه‌خوان» به تهیه‌کنندگی «سیداحمد موسویان»لوح افتخار این قسمت را به علت «تلاش برای اراعه الگوی متفاوت در حوزه سرگرمی و طنز فاخر و انقلابی برای مخاطب عام» به تاثییر «سیدخندان» به تهیه کنندگی آقای «محمدحسین بزرگیِ‌راد» و تاثییر «هماهنگ» به تهیه کنندگی آقای «سید محمدصادق حسینی» به علت «دقت به عدل در پرداخت به توانایی های نوجوان در سطح سرزمین و دقت به سرود به‌گفتن قالب هنریِ راهبردی برای مخاطب نوجوان» اهدا کرد. 

این چنین فانوس این قسمت به علت «پرداخت هنرمندانه به قرآن به‌گفتن محورِ وحدتِ امت و پیوند زدن قرآن با زندگی و نشاط مومنانه» به تاثییر «محفل» به تهیه‌کنندگی «سیدمحمدحسین هاشمی گلپایگانی» و تاثییر «نوسان» به تهیه کنندگی «قاسم عوض‌بیگی» به علت «پرداخت خلاقانه‌یِ متفاوت، انقلابی و عکس العمل سریع به موضوعات روز، به‌خصوص برای مخاطب عام» اهدا شد.

ادامه مطلب
سهم بازار ویندوز 10 هم چنان دو برابر زیاد تر از ویندوز 11 است

قسمت گزارش خبری:

هیئت داوران در این قسمت، ضمن تقدیر از تاثییر «باباجان» به تهیه‌کنندگی «کاظم دهقانی اشکذری»لوح افتخار این قسمت را به علت «به‌کارگیری هنر برای قهرمان‌سازی برای مخاطب کودک و ضریب‌دهی متفاوت به آن» به تاثییر «عکس خاص» به تهیه‌کنندگی خانم «سمانه علی‌اکبری» و تاثییر «یک تیر و چند نشان» به تهیه‌کنندگی خانم «فاطمه سلطانی» به علت «دقت به هویت تاریخی در قضیه زن و ایستادن بر خط درگیری با رسانه‌های معاند» اهدا کرد.

قسمت کلیپ، آیتم و موشن‌گرافیک:

هیئت داوران در این قسمت، ضمن تقدیر از تاثییر «هیسطوری» به کارگردانی آقای «اسماعیل عظیمی» لوح افتخار این قسمت را به علت «عکس العمل رسواکننده علیه رژیم غاصب صهیونیستی با زبان عام بین‌المللی» به تاثییر «هولوکاست حقیقی» به کارگردانی آقای «میلاد مهرجو»  اهدا کرد.

این خبر در حال تکمیل است… 

ادامه مطلب
مریم طوسی روکوردار مسابقات کلمبیا با مقام سومی شد_تاشکن

 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها