خوش آمدید

مشخصات کامل و قیمت گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ لو رفت

مشخصات کامل و قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ لو رفت


سامسونگ در تاریخ ۲۷ دی‌ماه از سری گلکسی S24 خود رونمایی خواهد کرد و اکنون مشخصات کامل و انگارً رسمی هر سه مدل این خانواده آشکار شده‌ است.

مشخصات گلکسی S24

مشخصات کامل و قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ لو رفت ۲۹

بر پایه این اطلاعات که توسط WinFuture آشکار شده است، گلکسی S24 دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی Dynamic AMOLED 2X با نرخ تازه‌سازی عکس ۱۲۰ هرتز خواهد می بود. وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و فناوری LTPO که علتمی‌بشود نرخ تازه‌سازی نمایشگر تا ۱ هرتز افت اشکار می‌کند، ازجمله دیگر مشخصه‌های این دستگاه در قسمت صفحه‌نمایش می باشند.

در رابطه مشخصات داخلی، مطابق این اطلاعات، گلکسی S23 دارای چیپ اگزینوس ۲۴۰۰ خواهد می بود که به گمان زیادً در بازارهای اروپا ناظر اراعه گوشی با این چیپ خواهیم می بود. ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی دیگر مشخصات آن را راه اندازی خواهند داد. این چنین این دستگاه از باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ ۲۵ وات سیمی و ۱۵ وات بی‌سیم منفعت می‌برد.

ادامه مطلب
فناوری تازه سامسونگ و گوگل؛ رقیبی برای دالبی اتموس در راه است

در قسمت عکاسی نیز این دستگاه به دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی تجهیزخواهد می بود. بالای نمایشگر نیز یک دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی وجود دارد.

قیمت پایه این دستگاه ۸۹۹ یورو اظهار شده است.

مشخصات گلکسی S‌۲۴ پلاس

1704897756 519 مشخصات کامل و قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ لو
مشخصات کامل و قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ لو رفت ۳۰

گلکسی S24 پلاس با نمایشگر ۶.۷ اینچی اراعه خواهد شد که از همان فناوری Dynamic AMOLED 2X و LTPO منفعت می‌برد؛ یقیناً وضوح آن +QHD خواهد می بود.

ادامه مطلب
هوش مصنوعی ترجمه تماس‌های گلکسی S24 در تلفنهای دیگر نیز کار می‌کند

در قسمت قطعات داخلی، این دستگاه از همان چیپ گلکسی S24 منفعت می‌برد، اما فضای ذخیره‌سازی و رم بیشتری خواهد داشت. درواقع S24 پلاس به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی تجهیزخواهد شد.

از نظر دوربین‌ها نیز تفاوت خاصی در سنسورهای این دو دستگاه وجود ندارد، اما مطابق اطلاعات آشکار‌شده، سامسونگ در گلکسی S24 پلاس به گمان زیادً از باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حمایتاز شارژ سیمی ۴۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات منفعت گیری خواهد کرد.

گلکسی اس ۲۴ پلاس امکان پذیر با قیمت ۱۱۴۹ یورو داخل بازار بشود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

مشخصات گلکسی S24 اولترا

1704897756 403 مشخصات کامل و قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ لو
مشخصات کامل و قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ لو رفت ۳۱

برترین و کامل‌ترین گوشی این خانواده، یعنی گلکسی S24 اولترا دارای نمایشگری در اندازه ۶.۸ اینچ خواهد می بود. بااین‌حال، از نظر فناوری نمایشگر دستگاه تحول قابل‌توجهی نسبت به برادران خود نخواهد داشت و فقط بزرگ‌تر، مربعی‌تر و با نمایشگر تخت خواهد می بود.

ادامه مطلب
گلکسی زد فولد 6 به گمان زیادً قیمت بالاتری نسبت به نسل قبلی خواهد داشت_تاشکن

برای بازارهای اروپایی، به‌نظر می‌رسد که گلکسی S24 اولترا از پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ منفعت خواهد برد. این چنین این گوشی با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۴، ۵۱۲ یا ۱۰۲۴ گیگابایت حافظه داخلی راهی بازار می‌بشود.

این گوشی به گمان زیادً دارای چهار دوربین خواهد می بود که شامل سنسور مهم ۲۰۰ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو ۵۰ و ۱۰ مگاپیکسلی و سنسور فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی می‌بشود. با این مشخصات، S24 اولترا به گمان زیادً یکی از بهترین دوربین‌های موبایل سال ۲۰۲۴ را خواهد داشت. این چنین دوربین سلفی دستگاه یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اظهار شده است.

از نظر باتری، این دستگاه دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شدت شارژ سیمی ۴۵ وات و شارژ بی‌سیم ۱۵ وات خواهد می بود. حمایتاز قلم S Pen دیگر ویژگی قابل انتظار پرچمدار آینده سامسونگ است. این گوشی نیز به گمان زیادً با قیمت ۱۴۴۹ یورو روانه بازار خواهد شد.

ادامه مطلب
سامسونگ با شرکت باتری‌سازی اکوپرو قرارداد 34 میلیارد دلاری امضا کرد
مشخصات آشکار‌شده گلکسی سری S24
مدل S24 S24 پلاس S24 اولترا
سیستم‌عامل اندروید ۱۴.۰ / One UI 6.1
نمایشگر ۶.۲ اینچی Dynamic AMOLED 2X Display ۶.۷ اینچی Dynamic AMOLED 2X Display ۶.۸ اینچی Dynamic AMOLED 2X Display
پردازنده اگزینوس ۲۴۰۰ اسنپدراگون ۸ نسل ۳
رم و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت فضای داخلی / ۸ گیگابایت رم ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت فضای داخلی / ۱۲ گیگابایت رم ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت یا ۱ ترابایت فضای داخلی / ۱۲ گیگابایت رم
دوربین‌ها دوربین مهم ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی و دوربین فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی سنسور مهم ۲۰۰ مگاپیکسلی، سنسور تله‌فوتو ۵۰ و ۱۰ مگاپیکسلی و سنسور فوق‌عریض ۱۲ مگاپیکسلی
دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی
باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی ۴۹۰۰ میلی‌آمپرساعتی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی
قیمت پایه ۸۹۹ یورو ۱۱۴۹ یورو ۱۴۴۹ یورو

رنگ‌های سری گلکسی S2‌۴

1704897756 739 مشخصات کامل و قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ لو
مشخصات کامل و قیمت تلفنهای سری گلکسی S24 سامسونگ لو رفت ۳۲

مطابق این گزارش، گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس در رنگ‌های بنفش، زرد، مشکی و خاکستری اراعه خواهند شد. مدل اولترا نیز در رنگ‌های مشکی، خاکستری، بنفش و زرد به دست مشتریان می‌رسد.

ادامه مطلب
باستان‌شناسان در رم موزاییک صدفی 2300 ساله کشف کردند + عکس



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها