خوش آمدید

ایسوس از نسخه‌های جدید سه لپ‌تاپ گیمینگ سری TUF پرده برداشت

ایسوس از نسخه‌های تازه سه لپ‌تاپ گیمینگ سری TUF پرده برداشت


ایسوس در نمایشگاه CES امسال، سه لپ‌تاپ گیمینگ سری TUF خود را به‌روز کرد. این سه مدل با نام‌های A16 ،A15 و F16 اراعه خواهد شد که در ادامه مشخصات آن‌ها را می‌خوانید.

بر پایه گزارشی تازه، ایسوس مدل A15 را به آخرین پردازنده‌های سری Ryzen 8000 Hawk Point و پورت USB-C 4.0 ارتقا داده است. این مدل به پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس RTX 4070 و باتری ۹۰ واتی تجهیزاست.

صفحه‌نمایش ۱۵ اینچی ۲.۵K این مدل وضوح عکس ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل با نسبت عکس ۱۶:۱۰ و رفرش ریت ۱۶۵ هرتز را اراعه می‌دهد. این لپ‌تاپ از وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲، حداکثر ۳۲ گیگابایت رم ۵۲۰۰ DDR5 و یک ۲ ترابایت هارد SSD PCIe Gen4 حمایتمی‌کند.

مشخصات لپ‌تاپ‌های تازه سری TUF

ایسوس از نسخه‌های تازه سه لپ‌تاپ گیمینگ سری TUF پرده برداشت ۱۹

مدل A16 از پردازنده AMD Ryzen 9 7845HX و پردازنده گرافیکی انویدیا جی‌فورس RTX 4070 منفعت می‌برد. رم این مدل ۳۲ گیگابایتی DDR5 5200 است و از ۲ ترابایت فضای ذخیره‌سازی از نوع SSD PCIe Gen4 حمایتمی‌کند. مقداری شگفت است که ایسوس پورت USB 4.0 را روی این لپ‌تاپ تعبیه نکرده و به‌جای آن از دو درگاه USB 3.2 Gen2 Type-C منفعت گیری کرده است. دیگر درگاه‌های ورودی و خروجی‌ این لپ‌تاپ‌ شامل دو درگاه USB 3.2 Gen2 Type-A، یک درگاه HDMI 2.1 و یک جک صوتی ترکیبی می‌بشود.

ادامه مطلب
ایسر لپ‌تاپ‌های Swift و Aspire را با پردازنده‌های Core Ultra به‌روزرسانی کرد
آخرین مطالب

این مدل با صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی، رفرش ریت ۱۶۵ هرتز و زمان جواب‌دهی ۳ میلی‌ثانیه اراعه می‌بشود. این چنین این مدل دو رزولوشن برای صفحه‌نمایش ۱۶ اینچی خود اراعه می دهد: FHD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و QHD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل. از دیگر مشخصات آن می‌توان به وای‌فای ۶، بلوتوث ۵.۲ و باتری ۹۰ واتی اشاره کرد.

1704879667 155 ایسوس از نسخه‌های تازه سه لپ‌تاپ گیمینگ سری TUF پرده
ایسوس از نسخه‌های تازه سه لپ‌تاپ گیمینگ سری TUF پرده برداشت ۲۰

مدل F16 نیز صفحه‌نمایشی شبیه مدل A16 دارد و دو نوع رزولوشن را اراعه می‌دهد. رفرش ریت صفحه‌نمایش این مدل برابر ۱۶۵ هرتز و زمان جواب‌دهی آن ۳ میلی‌ثانیه است. این مدل ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. ابعاد این لپ‌تاپ گیمینگ ۳۵ در ۲۵ در ۲.۸ سانتی‌متر و وزن آن ۲.۲۷ کیلوگرم است. این مدل انرژی خود را از یک باتری ۹۰ واتی فراهم می‌کند.

ادامه مطلب
قطر با برد تاجیکستان صعود کرد

ایسوس تصمیم گرفته است که مدل TUF F16 را به پردازنده اینتل Core i7-13650HX Raptor Lake تجهیز کند. این چنین پردازنده گرافیکی این مدل انویدیا جی‌فورس RTX 4060 (۱۳۰ واتی) است و با حداکثر ۳۲ گیگابایت رم DDR5 4600 و یک هارد SSD با ظرفیت ۲ ترابایتی PCIe Gen4 NVMe اراعه می‌بشود. این لپ‌تاپ دارای یک پورت Thunderbolt 4.0 است که با یک درگاه USB 3.2 Gen2 Type-C، دو درگاه USB 3.2 Gen2 Type-A، یک درگاه HDMI 2.1 و درگاه جک اترنت همراه می‌بشود.

ایسوس تا این مدت قیمت و تاریخ اراعه این لپ‌تاپ‌ها را اظهار نکرده است.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها