خوش آمدید

تکمیل و بهره‌برداری از ۵۲۰ پروژه درمانی در دولت سیزدهم - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

اصلاح الگوی مصرف در نظام سلامت با تجمیع منبع های – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، بهروز رحیمی، در اجلاس مشترک معاونین «بهداشت» و «گسترش مدیریت و منبع های» که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد، هم‌افزایی حوزه بهداشت و گسترش را برای پیشبرد اهداف نظام سلامت الزامی گفت.

وی در ادامه دقت به حوزه بهداشت را از ابتدا، دغدغه دولت سیزدهم و وزارت بهداشت نقل کرد و او گفت: مطرح‌ها و برنامه‌های اجرا شده در حوزه بهداشت، مدام جهت ترقی سلامت جامعه می‌بشود.

معاون گسترش مدیریت و منبع های وزارت بهداشت تصریح کرد: تلاش همه حوزه‌های وزارت بهداشت در نهایت برای سلامت مردم است.

وی، اجرای ۴۰۴۰ پروژه بهداشتی و تکمیل و منفعت‌برداری ۲۰۰۰ مورد آن را موفقیتی دیدنی در عرصه بهداشت سرزمین دانست و افزود: نقش‌آفرینی حوزه بهداشت از مراقبت‌های اولیه مادر و کودک گرفته تا حماسه واکسیناسیون کرونا، نشان از اهمیت آن دارد.

ادامه مطلب
رییس شورای سیاست گذاری ستاد مردمی وحدت ملی ایران اسلامی معارفه شد_تاشکن

رحیمی، حوزه بهداشت را پرچم‌دار نظام سلامت گفت و افزود: حوزه بهداشت به‌مثابه سخت‌افزاری برای اجرای برنامه‌های نرم‌افزاری نظام سلامت است.

وی، تبیین جایگاه و پیروزی‌های نظام بهداشتی سرزمین در رسانه‌ها را الزامی گفت و جذب ۴۳۰۰ بهورز و بیشتر از ۶۵۰۰ نیروی بهداشتی در آزمون استخدامی تازه وزارت بهداشت را نشان از دقت اختصاصی به حوزه بهداشت دانست.

معاون وزیر بهداشت، نظام‌مند بودن برنامه‌ها را از ویژگی‌های مهم وزارت بهداشت قلمداد کرد و او گفت: اصلاح الگوی مصرف در نظام سلامت نیازمند اصلاح فرایندها و تجمیع منبع های است.

ادامه مطلب
ریلمی 12 با دوربین 108 مگاپیکسلی معارفه شد + مشخصات و قیمت

وی تصریح کرد: برنامه سلامت خانواده کماکان برتری وزارت بهداشت است و معتقدیم نظام سلامت با حوزه بهداشت شأنیت می‌یابد.

رحیمی خاطرنشان کرد: کار تیمی، نشان از منفعت‌گیری از خرد جمعی و مدیریت نوین در سازمان دارد و مطمعن نشان از باور و شناخت در کار تیمی است.

وی در آخر با پافشاری بر این که شجاعت مؤلفه مهم شفافیت است، وجود مدیران نظام سلامت در میدان و بازدید انبارها و منبع های از نزدیک را الزامی دانست.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها