خوش آمدید

3 نکته بازاریابی برای افزایش فروش دیجیتال

۳ مسئله بازاریابی برای افزایش فروش دیجیتال


بازاریابی نیروی محرکه همه مشاغل است. چون بازاریابی شکاف بین مصرف کننده و تشکیل کننده را پر می کند. یک تشکیل کننده طبق معمولً راه حل هایی برای مشکلات مصرف کننده دارد. اما قضیه این است که مصرف کنندگان از این که محصولات یا خدمات یک کسب و کار می توانند به آنها در از بین بردن مشکلاتشان پشتیبانی کنند، بی خبر می باشند. با بازاریابی، یک کسب و کار به مخاطبان خود می رسد و آنها را در رابطه خدمات خود آگاه می کند.

یک کسب و کار از انواع گوناگون محتوای بازاریابی و تاکتیک های تبلیغاتی برای آموزش مشتریان بالقوه خود در رابطه محصولات خود منفعت گیری می کند. مقصد هم خبر رسانی و هم ترغیب مخاطب به ضمانت خرید و در نتیجه افزایش تعداد کل فروش است. در اینجا سه ​​مسئله کلی بازاریابی وجود دارد که می تواند به شما در بهبود فروش دیجیتال پشتیبانی کند. این نکات را می توان برای هر کسب و کار دیجیتالی به کار برد.

۱.کارکرد وب سایت خود را بهینه کنید

باید فهمیدن کنید که نحوه کارکرد یک فروشگاه و کیفیت خدمات اراعه شده نقش مهمی در تعیین این که آیا فروش انجام خواهد شد یا خیر، دارد. در یک فروشگاه دیجیتال، هیچ فروشنده ای برای اراعه خدمات وجود ندارد، در عوض این ماموریت به وب سایت فروشگاه واگذار می بشود. کارکرد این وب سایت خدماتی است که اراعه می بشود. همه صفحات وب باید در کمتر از چند ثانیه بارگیری شوند چون ۴۰٪ از مصرف کنندگان بیشتر از سه ثانیه قبل از پرش چشم به راه نمی همانند.

ادامه مطلب
رئیس و دبیرکل فیبا در پی درگذشت «محمود مشحون» مطلب تسلیت فرستادند
آخرین مطالب

اگر منفعت گیری از وب سایت شما دشوار باشد، مردم تلاش نمی کنند یاد بگیرند که چطور وب سایت شما را هدایت کنند. مردم این چنین اگر وب سایت زیاد طاقت فرسا باشد و نتوانند بفهمند چه کاری باید انجام بدهند، آن را ترک خواهند کرد. طراحی ریسپانسیو را برای کاربران تلفن همراه بگنجانید. بیشتر از نیمی ( ۵۵٪ ) از ترافیک وب سایت از طریق تلفن همراه است، به این علت شما باید وب سایت خود را برای موبایل دوستانه نگه دارید. اینها همه چیزهایی می باشند که توانایی مشتری را بهبود می بخشند و مطمعن می دهند که مشتریان تمایل بیشتری به خرید دارند.

ادامه مطلب
ماجرای ساخت انیمیشن «نابودی اسرائیل»/ ای کاش تهدیدم می کردند! + فیلم- اخبار رادیو و تلویزیون - اخبار فرهنگی تسنیم

۲. از بهترین شیوه های سئو برای بهبود دید فروشگاه خود منفعت گیری کنید

سئو یکی از با اهمیت ترین جنبه های بازاریابی دیجیتال است. سئو مخفف بهینه سازی موتور جستجو است و ساده ترین تعریف آن عبارت است از “مجموعه ای از فعالیت هایی که به رتبه بندی وب سایت پشتیبانی می کند.” هنگامی که سئو به درستی انجام بشود، امکان پذیر به یک وب سایت پشتیبانی کند تا در صفحه بالای نتایج جستجو ظاهر بشود. از آنجایی که اکثر ترافیک به وب سایت هایی می رود که به بالای صفحه اول نزدیک تر می باشند، افراد بیشتری به سایت شما می آیند. این علتافزایش شانس فروش زیاد تر می بشود. در اینجا چند مسئله برای بهبود سئو وجود دارد:

  • از کلمات کلیدی مناسب در محتوای وب سایت خود منفعت گیری کنید. کلمات کلیدی برای سئو زیاد مهم می باشند چون به موتورهای جستجو اجازه می دهند تا وب سایت را با مقصد جستجوی کاربران مطابقت دهند.
  • با منفعت گیری از تگ ها، سرفصل ها، توضیحات متا و ساختارهای URL، سئوی درون صفحه را بهینه کنید. یقین شوید که از کلمات کلیدی مقصد خود به طور طبیعی در همه این موارد منفعت گیری می کنید.
  • مطمعن حاصل کنید که محتوای با کیفیت و با قیمت در وب سایت فروشگاه شما انتشار شده است که به سوالات کاربران جواب می دهد و راه حل هایی برای نقاط درد اراعه می دهد.
  • تلاش کنید بک لینک هایی با کیفیت عالی به وب سایت خود دریافت کنید چون می تواند رتبه SERP آن را به شدت افزایش دهد .
  • با اندوخته گذاری در سئو، می توانید کسب و کار خود را برای افراد بیشتری بازاریابی کنید و این گمان فروش را افزایش می دهد. ترافیک زیاد تر برابر با فروش زیاد تر است.
ادامه مطلب
دولت سیزدهم برای جبران افتمعلم برنامه های اختصاصی ای دارد_تاشکن

۳. از بازاریابی ایمیلی منفعت گیری کنید

بازاریابی ایمیلی یک شکل محبوب بازاریابی محتوا است. مزایای مختلفی از جمله قابل تنظیم بودن برای هر یک از مخاطبان شما دارد. بازاریابی ایمیلی می تواند فروش را به طور چشمگیری بهبود بخشد. از طریق ایمیل، یک بازاریاب می تواند چندین کار را برای افزایش فروش انجام دهد. آنها می توانند:

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

  • خبرنامه هایی را با محتوای سودمند و مورد قیمت برای مشترکین خود ارسال کنید.
  • معامله های و تبلیغات سفارشی را به مخاطبان خود اراعه دهید تا آنها را متعهد به خرید کنند.
  • محتوایی را با CTA ارسال کنید که به مخاطبان شما پشتیبانی می کند تا به سایت شما رفته و محصولات را خریداری کنند.
  • ارسال محتوا و معامله های به مشتریان بالقوه و تبدیل آنها به سرنخ.
ادامه مطلب
این افراد بیشتر در معرض چاقی هستند

ایمیل و محتوا ربط بسیاری با یکدیگر دارند. در واقع، به جرات می توان او گفت که کیفیت محتوای ایمیل شما مستقیماً تعداد سرنخ ها و فروش هایی که تشکیل می کند را کنترل می کند. از آنجایی که افراد دامنه دقت کوتاهی دارند، محتوای ایمیل شما باید به راحتی قابل خواندن و فهمیدن باشد. اگر حتی تا حدودی دشوار باشد، امکان پذیر مردم را دور کند. برای سهولت خواندن مطالب، تلاش کنید آن را با عبارات و عبارات ساده گفتن کنید.

بعد از تشکیل محتوا، می توانید از گزینه هایی همانند بازنویسی برای ساده سازی زیاد تر آن منفعت گیری کنید. با این حال، بازنویسی محتوای هر ایمیل به طور جداگانه یک کار دشوار است. به همین علت است که به جای انجام دستی، پشتیبانی گرفتن از ابزار ترجمه آنلاین می تواند گزینه آسانی باشد. این ابزار به طور خودکار محتوا را در زمان زیاد کوتاهی بازنویسی می کند. این نوع ابزارهای آنلاین می توانند خوانایی محتوای ایمیل را با جایگزینی کلمات دشوار با مترادف های ساده ترشان بهبود بخشند. برخی از آنها این چنین می توانند جملات را بازسازی کنند تا کمتر گیج شوند.

ادامه مطلب
عراق با برد اندونزی اغاز خوبی داشت

جمع بندی

این نکات کلی می باشند چون می توان آنها را برای اعمال هر نوع کسب و کاری تحول داد. این می تواند برای یک مدل کسب و کار SaaS یا یک مدل فروشگاه آنلاین اعمال بشود. این نکات از فنی تا غیر فنی و جدا گانه از یکدیگر متغیر می باشند، به این معنی که می توانید یک یا چند مورد از این نکات را بدون نگرانی در رابطه انسجام بین آنها اعمال کنید.

انتهای نوشته/ منبع



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها