خوش آمدید

ماجرای صفحه اختصاصی ساترا در تلوبیون چیست؟/ چگونگی فعالیت انتخاباتی پلتفرم‌ها

ماجرای صفحه اختصاصی ساترا در تلوبیون چیست؟/ چگونگی فعالیت انتخاباتی پلتفرم ها


به نقل از خبرنگار فرهنگی ،‌ نمایشگاه رسانه‌های صوت و عکس فراگیر در فضای‌مجازی تحت گفتن «رصتا» دومین دوره خود را پشت سر گذاشت.  یکی از اتفاقات دلنشین دقت در این نمایشگاه تفاهم‌نامه‌ای می بود که بین معاون فضای‌مجازی صدا و سیما و رئیس ساترا به امضاء رسید که بر پایه آن معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما اراعه خدمات به سکوهای دارای مجوز از ساترا را در تلوبیون اغاز کند.

با سعید مقیسه رئیس ساترا درمورد این تفاهم‌نامه و صفحه اختصاصی ساترا در تلوبیون، دومین نمایشگاه «رصتا» و فعالیت انتخاباتی پلتفرم‌ها او گفت‌وگویی مختصر انجام دادیم. او به خبرنگار تسنیم او گفت: مسئولین‌ جشنواره‌ها در هر دوره ملزوم است افرادی را که به آن محورهای موردنظر پایبند باشند به مثابه آن مورد تشویق قرار بدهند؛ اما طبق معمولً این اتفاق نمی‌افتد. در رصتا تلاش کردیم این چنین اتفاقی را رقم بزنیم، اگرچه  ظرفیت هر جشنواره‌ای تعدادی از محورهاست و امسال به ۴ محور در نمایشگاه رصتا پرداخته شد. ان‌شاءالله سال آینده محورهای متنوع‌تر، زیاد تر و جامع‌تری اضافه خواهند شد.

ادامه مطلب
توضیحات رئیس صداوسیما درمورد تبلیغات نامزدهای انتخاباتی/ فضای پخش تیزرهای سینمایی بازتر می بشود؟

مقیسه پافشاری کرد: امسال ۴ محور را مقصد‌گذاری کردیم؛ اول، جامعیت سرویس و گستردگی خدمات؛ دوم، نظارت والدینی و رده‌بندی سنی؛ سوم، سکوهایی که به جامعه کم‌توانان (معلولین، ناشنوایان و نابینایان) از بابِ مسئولیت اجتماعی‌شان خدماتی اراعه کرده بودند و اهداف تخصصی‌ای که برای سکوی نمایش‌خانگی خودشان درنظر گرفتند؛ چهارم، بهترین غرفه‌هایی که توانسته بودند خدمات جامع و کاملی به بازدیدکنندگانشان اراعه بدهند.  این ۴ محور امسال مورد نظر می بود ان‌شاءالله سال آینده محورهای فرد دیگر هم اضافه خواهد شد. محورهای دلنشین و قابل توجهی تدارک دیده شده که در سومین دوره نمایشگاه اراعه خواهد شد.

رئیس ساترا در جواب به این سوال که قرار است در صفحه اختصاصی تلوبیونی ساترا چه اتفاقی بیفتد، خاطرنشان کرد: تفاهم‌نامه‌ای که با معاونت فضای مجازی برای نمایشگاه داشتیم بر پایه آن، نوید تشکیل یک صفحه اختصاصی ساترا در سکوی بزرگ و منظومه رسانه‌ای تلوبیون را تشکیل کرد. ما در این صفحه به همه سکوهای نمایش‌خانگی زمان اراعه محتواهای خودشان را می‌دهیم. علاوه بر آن به تولیدکنندگان محتوایی که سکوی اختصاصی خودشان را ندارند فرصتی داده می‌بشود که بتوانند محتوای‌شان را به سمع و نظر مخاطبان برسانند و  از عواید تجاری آن، خودشان منفعت‌مند شوند. 

ادامه مطلب
بیشتر از ۷۶۰ خوزستانی در انتظار اهدای عضو می باشند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن
آخرین مطالب

او این چنین درمورد این مسئله که آیا سریال‌های پلتفرم‌ها هم در این صفحه تلوبیونی اراعه می‌بشود، پافشاری کرد: سریال‌‌هایی که ممیزی‌های ساترا را گذرانده و قابل انتشار کردن در تلوبیون باشند  به طور رایگان در این صفحه بارگذاری می‌بشود؛ درآمد حاصله هم برای خودشان خواهد می بود.

مقیسه در خصوص این که چه وقتی این صفحه فعالیت خود را اغاز می‌کند، او گفت: ان‌شاءالله مباحث فنی آن به زودی همه می‌بشود و رونمایی خواهد شد.

رئیس ساترا در جواب به این سوال که فعالیت انتخاباتی پلتفرم‌ها چطور خواهد می بود، افزود: مقررات انتخابات ابلاغ شده سکوهایی که می‌خواهند در این عرصه فعالیتی داشته باشند. مطابق آیین‌نامه انتخاباتی ابلاغی ساترا عمل می‌کنند و مطابق قوانین سرزمین فعالیت انتخاباتی برایشان مجاز خواهد می بود.

ادامه مطلب
اهدای خون صد درصد داوطلبانه ایرانی‌ها شهرت جهانی دارد - تاشکن

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها