خوش آمدید

اکران آنلاین و رایگان فیلم‌سینمایی «شماره 10» در تلوبیون

اکران آنلاین و رایگان فیلم سینمایی «شماره ۱۰» در تلوبیون


به نقل از ، فیلم سینمایی شماره ۱۰ به تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری که سال قبل در قسمت مسابقه جشنواره فیلم فجر چهل و یکم وجود داشت و برنده چهار سیمرغ بلورین از این جشنواره شد، از ساعت ۲۰ روز پنج‌شنبه ۲۱ دی به شکل رایگان، اختصاصی و آنلاین از طریق سایت و اپلیکیشن تلوبیون در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است «فرار از اینجا بهترین راهه چون همه‌مون ازش می‌ترسیم…» روایت رزمنده‌ای است که در اواخر جنگ تحمیلی به اسارت نیروهای بعثی درمی‌آید و داخل اردوگاهی زیاد مخوف می‌بشود. فیلمنامه شماره ۱۰ بر پایه یک داستان واقعی به قلم حمید زرگرنژاد نوشته شده است. از بازیگران آن می‌توان به مجید صالحی، حسام منظور، سیامک صفری، بهرنگ علوی، مهدی زمین پرداز، صحرا اسداللهی و احمد کاوری اشاره کرد. 

ادامه مطلب
مورایس سپاهان را ترک کرد!_تاشکن

شماره ۱۰ سال قبل در ۱۱ رشته نامزد دریافت سیمرغ شد و در نهایت سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد برای مجید صالحی، سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن برای مسعود سخاوت‌دوست، سیمرغ بلورین بهترین چهره‌پردازی برای شهرام خلج و سیمرغ بلورین بهترین طراح صحنه را از جشنواره چهل و یکم دریافت کرد. 

این فیلم مهرماه به طور سراسری اکران شد و به علت استقبال مخاطبان تا آذر ماه روی پرده می بود و از پنجشنبه ۲۱ دی‌ماه به طور اختصاصی و رایگان در پلتفرم تلوبیون اکران آنلاین می‌بشود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
افتتاحیه چهاردهمین جشنواره مردمی عمار/ لطیفی: برایم دعا کنید فیلم بد نسازم

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها