خوش آمدید

۵ استان کشور بیمارستان خصوصی ندارند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

۵ استان سرزمین بیمارستان خصوصی ندارند – تاشکن

به نقل از خبرگزاری مهر، حسن واعظی در گردهمایی رؤسای بیمارستان‌های خصوصی سرزمین، اظهار داشت: قسمت خصوصی در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان شمالی و بوشهر هیچ تخت بیمارستانی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در سند نقشه راه درمان ۱۴۰۴ اصرار شده که به ازای هر هزار نفر جمعیت باید حداقل یک تخت قسمت خصوصی وجود داشته باشد که با جمعیت جاری سرزمین، اکنون باید ۸۹ هزار تخت قسمت خصوصی داشته باشیم درحالیکه تعداد تخت‌های جاری قسمت خصوصی، نزدیک به ۱۹ هزار و ۹۰۰ تخت است.

رئیس مرکز مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی وزارت بهداشت با گفتن این که ۴۰ درصد تخت‌های بیمارستانی قسمت خصوصی در استان تهران است، او گفت: پیگیری بیماران (فالوآپ) در قسمت خصوصی زیاد مهم و ملزوم است که مورد دقت اختصاصی رؤسای بیمارستان‌ها قرار گیرد.

ادامه مطلب
در باب Alan Wake 2 – جنونی به نام هنر

واعظی با اشاره به اهمیت تداوم خدمات رسانی قسمت خصوصی در تعطیلات به اختصاصی عید نوروز، خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت انتظار دارد همانگونه که بیماران در طول سال از خدمات قسمت خصوصی منفعت گیری می‌کنند، در ایام تعطیلات نوروز نیز بتوانند از خدمات با کیفیت این قسمت منفعت گیری کنند.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها