خوش آمدید

تیم ملی عراق چشم به جام جهانی دارد

تیم ملی عراق چشم به جام جهانی دارد


سرمربی تیم ملی فوتبال عراق او گفت: قهرمانی در جام ملت‌های آسیا مقصد ما نیست و مقصد ما تلاش برای صعود به جام جهانی است.

ادامه مطلب
نقش بزرگراه غدیر در افت ترافیک استان‌های تهران و البرز


به نقل از

خبرگزاری موج


، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا از ۲۲ دی با وجود ۲۴ تیم به میزبانی سرزمین قطر برگزار خواهد شد و تیم ملی فوتبال عراق با تیم‌های ژاپن، اندونزی و ویتنام هم‌گروه است.

یکی از انتقاداتی که به لیست تیم ملی عراق در این مسابقات داخل شده است تعداد زیاد بازیکنان لژیونر در این تیم است. ۱۳ بازیکن شاغل در لیگ‌های اروپایی و ۴ بازیکن شاغل در لیگ‌های کشورهای عربی بازیکنان لژیونر عراق را راه اندازی خواهند داد و ۹ بازیکن هم از لیگ داخلی این سرزمین به تیم ملی دعوت شده اند.

«خسوس کاساس» سرمربی تیم ملی فوتبال عراق در جواب به انتقاداتی نسبت به این لیست وجود دارد او گفت: من به اختلاف بین کیفیت بازیکنان باور دارم و سیستم و ساز و کار حاضر در تیم‌های اروپایی به دیدگاه‌های من نزدیک تر است یقیناً من علاقه‌ای ندارم که بین بازیکنان لژیونر و غیرلژیونر تفاوت قائل شوم بلکه به جستوجو بازیکنانی هستم که منظم و ممتاز باشند.

ادامه مطلب
ملی پوشان پرسپولیس کی به تمرینات باشگاه بازمی‌گردند؟

این سرمربی اسپانیایی در رابطه شانس تیم عراق در جام ملت‌های آسیا او گفت: قهرمانی در جام ملت‌های آسیا یکی از اهداف ما نیست، بلکه یک کارکرد خوب در مسیر صعود به جام جهانی ۲۰۲۶ مقصد مهم ما است تا زمان وجود در جام جهانی را به دست بیاوریم. ما برای رسیدن به این مقصد با فدراسیون عراق و رئیس آن «عدنان درجل» به توافق رسیده ایم.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها