خوش آمدید

آموزش به دست آوردن تمامی سلاح‌های بازی Alan Wake 2

بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری


بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری طوری طراحی شده‌اند که دست کم دو نفر از آن‌ها لذت ببرند. به این علت یکی از دوستان، آشنایان، هم دانشگاهی یا اعضای خانواده‌تان را صدا کرده و با آن‌ها به توانایی این بازی‌ها بپردازید. فهرست زیر را بخاطر نحوه‌ای که توانایی بازی‌های کوآپ یا همان چند نفره را به شما اراعه خواهند داد، از لیست بهترین بازی های کامپیوتری گلچین کرده‌‌ایم و یقین شده‌ایم که توانایی هر کدام به طور جمعی اجباری باشد. چه با دوستان نزدیکتان که به طور فیزیکی در کنار شما می باشند و چه به طور اینترنتی، این بازی‌ها طراحی شده‌اند تا به طور دو نفره یا چند نفره توانایی شوند. در این عناوین هیچ رقابتی در کار نیست و فقط او گفت و گو لذت‌بردن و سرگرمی نقل است. با ویجیاتو با لیست بهترین بازی‌های دو نفره کامپیوتری همراه باشید.


نوشته پیشنهادی:آموزش به دست آوردن همه سلاح‌های بازی Alan Wake 2سلاح‌های بازی الن ویک ۲ کجا مخفی شده‌اند؟

Unboxing the Cryptic Killer

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۶۹

به شخصه شیفته این سبک از بازی‌ های دو نفره کامپیوتری هستم که در آن یک بازیکن می‌تواند یک گروه از آیتم‌ها و اقلام را ببیند و بازیکن دیگر کاملا چیزهای متغیری را مشاهده می‌کند. پیشرفت در این نوع بازی‌ها فقط از طریق ربط گرفتن است که جفت‌تان می‌توانید راهی درست برای حل کردن پازل‌ها اشکار کنید. بازی Unboxing the Cryptic Killer این کار را به خوبی انجام می‌دهد، اما ناگفته نماند که جفت بازیکنان به طور مجزا به یک نسخه از بازی نیاز داشته و باید به اینترنت متصل باشند (حتی اگر در کنار هم نشسته باشید.) پازل‌ها در این بازی به خوبی طراحی شده‌ و هوشمند می باشند و بازی پر از لحظاتی است که بعد از آن شما عبارت «کشف کردم» را به کار خواهید برد. این گفتن به حدی پر از تعامل است که دیگر نیاز به دچار شدن در عناصر انتزاعی‌تر را ندارید.

Rainbow Six Siege

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۷۰

بازی Rainbow Six Siege برای لحظات پرتنش و مبارزات تک به تک تاکتیکالش شناخته می‌بشود، اما مد چندنفره Terrorist Hunt آن که قسمت عمده‌ای از این سری محسوب می‌بشود لیاقت حداقل مقداری از زمان شما را دارد. دقیقاً همانند تکه‌های قبلی کار شما این است که سطح انتخابی‌تان را در سریع‌ترین زمان ممکن از تروریست‌ها پاکسازی کنید. انتظار این را نداشته باشید که با تفنگ‌های گوناگون بروید و هر کار می‌خواهید بکنید: شما نیاز دارید که تله‌ها را خنثی کرده و توانمندیها و زمان‌بندی‌تان را با هم‌تیمی‌هایتان هماهنگ کنید تا بتوانید همه دشمنانتان را از بین بردارید. این چنین می‌توانید تا چهار هم‌‌گروهی را به طور همزمان داشته باشید.

نظر ما این است که درجه سختی را تا جایی که تحمل می‌کنید بالا ببرید. هر چه مقدار چالش بیشتری وجود داشته باشد زیاد تر به کار‌ و همکاری گروهی نیاز اشکار خواهید کرد. این بازی در حالی که نیاز اشکار می‌کنید تا نقشه‌های با جزئیات ریخته و آن‌ها را به شکل عالی عملی کنید در بهترین حالت خودش قرار دارد. مرحله به مرحله شما رشد خواهید کرد تا این که در نهایت همانند یک گروه ضربت واقعی نقشه‌ را از وجود دشمن خالی کنید. حتما به توانایی این گفتن آنلاین که یکی از بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری است بپردازید.


نوشته پیشنهادی:داستان ما گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین | ویجی کست
داستان ما گیمرهای ایرانی با بازی های آنلاین | ویجی کست

Keep Talking and Nobody Explodes

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۷۱

اگر یک هدست حقیقت مجازی را تهیه نکرده باشید به گمان زیاد حتی اسم این بازی را هم نشنیده‌اید. با این حال با یک گفتن کوآپ خوش ساخت و عالی طرف هستیم که دقت و تمرکز شما رو می‌طلبد. یکی از بازیکنان باید هدست حقیقت مجازی را برروی سرش بگذارد در حالی که چند نفر از دیگر بازیکنان در دنیای واقعی در کنار شما می‌نشینند و به کتابچه‌ای از اسناد خنثی‌سازی بمب نگاه می‌کنند. فردی که هدست را برروی سرش دارد یک کیف سامسونت را مشاهده می‌کند که بمبی در آن قرار دارد. این چنین او ناظر چندین ابزار برای خنثی‌کردن بمب است که آن‌ها را برای دوستانی که کنارش نشسته‌اند توصیف می‌کند.

ایده بازی این‌گونه است که از اسناد برای خنثی‌سازی بمب منفعت گیری می‌کنید و باید مدام برای موفق شدن در این کار با افراد کنارتان سخن بگویید و شراکت کنید. این بمب همین‌طور زمان محدودی دارد که تنش بازی را دو چندان می‌کند و همین‌طور که به بازی ادامه می‌دهید خنثی‌سازی بمب رفته‌رفته سخت‌تر نیز می‌بشود. این یک بازی اختصاصی زمان‌هایی است که می‌خواهید جشن گرفته و در کنار دوستانتان اوقات خوشی را سپری کنید. ناگفته نماند که این بازی اکنون برای پتلفرم سوئیچ نیز در دسترس است، بعد یکی از شما کنسول را در دست می‌گیرد و فرد دیگر اسناد را می‌خواند. در نهایت با عنوانی چند نفره و دلنشین طرف هستیم که بدون شک شما و اطرافیانتان را سرگرم خواهد کرد.

ادامه مطلب
سریال های کره ای رقیب سرسخت سینمای تایلند و اندونزی/ روایت رایزن فرهنگی ایران از درآمدزایی به وسیله صنعت سینما

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

Don’t Starve Together

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۷۲

تهدید مرگ دائمی اتفاق‌ای است که وقتی که با دیگران به اشتراک گذاشته می‌بشود قابل قبول‌تر است. می‌خواهم این را بگویم که همه شما می‌میرید، اما وقتی که به طور دو نفره به توانایی آن می‌نشینید مقوله راحتی و سرزنش هم وجود دارد که توانایی شما را دلنشین‌تر نیز می‌کند. گفتن Don’t Starve Together یکی از بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری است. در این بازی شما منبع های گوناگون را جمع می‌کنید و با چالشی برای ساخت زمینتان طرف هستید که به خودی خود سرگرم‌کننده و دلنشین است. اما وقتی که با دوستان یا خانواده‌تان به توانایی آن می‌پردازید این بازی حتی دلنشین‌تر نیز می‌بشود. در گفتن Don’t Starve Together شما می‌توانید حجم کار و مسئولیت‌ها را تقسیم کرده تا به زمین کشاورزی یا خانه‌تان رسیدگی کنید یا حتی به کند و کاو دنیای دور و برتان بپردازید. شما و گروهتان به این جستجو و کند و کاو‌ها نیاز اشکار خواهید کرد، چرا که باید منابعی را اشکار کنید تا برای یک روز دیگر هم که شده زنده بمانید.

Deep Rock Galactic

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۷۳

اگر بازی Left 4 Dead را با دورف‌های فضایی فکر کنید راه دوری نرفته‌اید. گفتن Deep Rock Galactic یک بازی چند نفره و شوتر است که در آن شما و نهایتاً سه نفر از دوستان چاق و چله‌تان با راکت برای اشکار کردن مواد معدنی به یک سیاره که به روش رویه‌ای تشکیل شده سفر می‌کنید. برای اشکار کردن چیزی که به آن نیاز دارید باید از توانمندیهای کلاس خود و زنجیر‌های قلاب‌زنی منفعت گیری کنید. این چنین ناچار خواهید شد که پلتفرم‌هایی را تشکیل کرده و یا غار‌های تاریک را منفجر کنید و همین‌طور به تشکیل سوراخ‌ها در مناظر گوناگون برای به وجود آوردن مسیر نیاز اشکار خواهید کرد. زیاد تر گروهی از عنکبوت‌های فضایی به شما دعوا ‌خواهند کرد و شما ناچار خواهید شد که پشت سر هم ماشه را برای نجات زندگی عزیزتان بکشید. محیط‌های رنگی و متفاوت بازی Deep Rock Galactic به نظر هیچ‌گاه تکراری نمی‌شوند و وقتی که محیط تاریک شده و دود بلند می‌بشود به گمان زیاد با حال و هوایی عالی و به یاد ماندنی رو به رو خواهید شد.


نوشته پیشنهادی:با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!بیشتر از ۱۰۰ ماد گوناگون برای بهبود توانایی این بازی بسیار
با بهترین مادهای اسکایریم آشنا شوید!

Warframe

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۷۴

ده‌ها میلیون نفر به توانایی بازی Warframe می‌پردازند، بعد این گفتن قطعا مسیرش را درست رفته است. این بازی یک تاثییر کوآپ چهارنفره و شوتر است که در آن باید به کاوش و مبارزه در فضا با لباس‌های گسترش یافتهتان بپردازید و در بین راه قوت‌های گوناگون و اسلحه‌های گوناگون بدست می‌آورید. این‌ها چیزهایی می باشند که در این بازی با آن‌ها طرفید و برای اشکار کردن تجهیزات گوناگون مبارزه می‌کنید تا بتوانید به جنگیدن ادامه دهید. دقیقا همانند بازی‌های Destiny و Monster Hunter: World است و همانند آن‌ها باید به جستوجو شات‌گان‌ها و کفش‌های فضایی بگردید.

Borderlands 3

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۷۵

توانایی فرنچایز Borderlands همیشه به شکل جمعی و دو نفره لذت بیشتری داشته است. چیزی که دلنشین به نظر می‌رسد شات‌گان‌هایی می باشند که صدمه الکتریکی بین دشمنان تشکیل می‌کنند یا رایفل‌هایی که تیغه‌های اره‌‌ای جهنده پرتاب می‌کنند. بعد چه منفعت دارد اگر دوستی در کنارتان نباشد که این‌ها را تماشا کند؟ جاذبه مهم این سری همیشه اشکار کردن اسلحه‌های شگفت و غریب برای مبارزه با دشمنان غیرعادی بوده است و Borderlands 3 در این بین شگفت‌ترین نسخه از این فرنچایز است. تعداد بسیاری از اسلحه‌های این بازی حالت‌های شلیک متناوب و مضحک زیاد دارند و دنیای این گفتن حتی بزرگ‌تر و متفاوت‌تر نیز است.

در بازی‌های قبلی Borderlands غنائم بین بازیکنان پخش می‌شد که به این معنی می بود که شما باید برای بدست‌ آوردن بهترین تفنگ بجنگید. شما می‌توانید گفتن Borderlands 3 را نیز همین‌طور بازی کنید (به آن هم‌رقابتی می‌گویند)، اما در حالت هم‌رقابتی شما اسلحه‌های مجزای خود را از دشمنان بدست می‌آورید که در نتیجه نیازی به به اشتراک گذاشتن آن‌ها ندارید.

Divinity: Original Sin 2

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۷۶

بازی Divinity: Original Sin 2 عنوانی نیست که به طور سریع و عادی بخواهید با یک دوست به توانایی‌اش بنشینید، چرا که با یک بازی و محیط بزرگ نقش‌آفرینی طرف هستیم که پر از پتانسیل، داستان، و وقایعی است که باید برای دیدنشان زمان‌ها زمان صرف کنید. اما اگر شما شیفته این هستید که به یک توانایی عمیق و عالی دو نفره داخل شوید بعد این بازی برای شما است و می‌توانید برای سال‌ها با آن سرگرم شوید. در بازی Divinity: Original Sin 2 یک دنیای پر از ظرافت و جزئیات برای کشف دارید که می‌توانید در آن به طور مشارکتی یا ‌هم‌رقابتی بازی کنید. هر بازیکن مرحله های گوناگون این تاثییر را به راه حلهای متفاوت و مختلفی کامل می‌کند یا حتی امکان پذیر هر کس آخر‌های متغیری را ببیند. این بازی توسط سازنده بازی ستایش‌شده و عالی‌ای چون Baldur’s Gate 3 یعنی Larian Studios گسترش یافته است و یکی از بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری محسوب می‌بشود.

ادامه مطلب
ماجرای «احمد خطر» و یک مورخ و حقوق دان در «برمودا»


نوشته پیشنهادی:آیا اقتباس از بازی های ویدیویی ترند بعدی سینمای جهان است؟زمان خداحافظی با ژانر ابرقهرمانی!
آیا اقتباس از بازی های ویدیویی ترند بعدی سینمای جهان است؟

Sons of the Forest

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۷۷

بازی Sons of the Forest همانند گفتن اوریجینال آن یعنی The Forest شما را درون یک جزیره قرار می‌دهد و تنها چیزی که از شما می‌خواهد زنده ماندن است. خب اول باید بگویم که شما به آن‌جا فرستاده شده‌اید تا یک بیلیونر گم‌شده را اشکار کنید، اما کم‌کم اشکار می‌بشود که این جزیره پر از آدم‌خواران است و ماموریتی زیاد سخت را پیش رو دارید. خوشبختانه شما می‌توانید پشتیبانی گرفته و حداکثر هفت نفر از دوستان خود را به بازی بیاورید. شما در این بازی چند نفره که یکی از بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری هم است به ساخت و ساز پرداخته و تلاش ‌می‌کنید که بازی را در این جزیره جهنمی جلو ببرید. بازی Sons of the Forest اکنون به شکل دسترسی زودرس انتشار شده است و در این فهرست تعداد بسیاری از بازی‌های دیگر نیز وجود دارد که شما می‌توانید با آن‌ها سرگرم شوید.

GTA Online

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۷۸

وقتی وجود داشت که اگر می‌خواستید در سبک مرگبار آنلاین GTA 5 زیاد تر از چند ثانیه زنده بمانید داشتن یک دوست یا حتی چند هم‌تیمی را نیاز داشتید. اما اکنون فعالیت‌های تعداد بسیاری برای انجام دادن در GTA Online وجود دارد و این فعالیت‌ها فقط مقصد‌های ساده بازیکنان همانند تهاجم به زمین دشمن یا تیراندازی به هر کس را که می‌بینیم شامل نمی‌بشود. سال‌ها است که آپدیت‌های زیاد و افزونه‌های مختلفی را برای این گفتن مشاهده کرده‌ایم و با یک بازی بزرگ و محیطی پر از کارهای گوناگون برای توانایی با دوستان طرف هستیم. همه چیز از بازی‌های گروهی گرفته تا سرقت از بانک، مسابقه‌ها، دوره‌های بدلکاری و غیره در GTA Online دیده می‌بشود و همیشه این بازی در حال رشد و تکامل است.

PHOGS

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۷۹

کامل کردن بازی Phogs قطعاً‌ همکاری بسیاری را می‌خواهد که در پی آن شما و دوستتان کنترل یک سوسیس سگ‌همانند دو سر را به مسئولیت می‌گیرید. هر کدام از شما یکی از سر‌های این سوسیس را هدایت می‌کنید که توسط یک بدن کشیده و دراز به هم متصل شده‌ است. شما با یکدیگر باید گاز بگیرید، بپرید و راهتان را به وسیله حل کردن پازل‌های گوناگون — که در سه جهان خاص وجود دارند — باز کنید. هر کدام از این دنیاها قشنگ و دیدنی است و مطابق خواسته‌های شخصیت Phog یعنی غذا‌‌خوردن، خوابیدن و بازی‌کردن طراحی شده‌اند. وقتی که شما تلاش در گذشت از این دنیاها می‌کنید ستایش کردن آن‌ها و مراحلی که درونشان وجود دارد راحت است، چرا که هر کدام یک روش منحصر به فرد را برای منفعت گیری از قابلیت‌های Phog و عناصر دو نفره بازی به شما خواهند داد. در نهایت با یک دنیای لذت‌قسمت، سرگرم‌کننده و شوق‌آور طرف هستید که به همانند راه رفتن در یک دنیای پنیری با رفیقتان همانند است. اگر به توانایی این بازی نشستید حتما سری به فروشگاه‌های کلاه‌فروشی‌اش بزنید.


نوشته پیشنهادی:۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازندالگوی سینمایی برای تشکیل بازی
۱۰ فیلمی که می‌توانند بازی‌ های ویدیویی عالی بسازند

Stardew Valley

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۸۰

بازی Stardew Valley به شما اجازه می‌دهد که یک مزرعه قدیمی را در یک شهر کوچک و تنبل اداره کنید و از شما می‌خواهد که وضعیتش را بهتر کنید. اما به شما سختی نمی‌آورد: شما و دوستانتان می‌توانید هرچقدر که می‌خواهید کار‌ها را انجام دهید. شما در این بازی می‌توانید چوب‌ها را تکه کنید، محصولات گوناگون بکارید، ماهی پرورش دهید، چیز‌های گوناگون درست کنید، منبع های اشکار کنید و یا حتی فقط می‌توانید به گشت و گذار در شهر رفته و با مردم دوست‌داشتنی و خوش‌اخلاق شهر گپ بزنید. این بازی بخاطر گیم‌پلی تک نفره و اسایش‌بخشش محبوب شد، اما حالت دو نفره و آنلاین آن نیز روش زیاد لذت‌بخشی برای توانایی این بازی است و به شما مطمعن می‌دهیم که با یکی از بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری طرف هستید.    

اگر شما از قبل بازی را ذخیره کرده‌اید بعد فقط به چند عدد کابین برای اضافه کردن رفقایتان به بازی نیاز دارید یا این که قادرید یک بازی تازه را اغاز کرده و همه انها برروی یک مزرعه کار کنید (چون در غیر این صورت پیشرفت فقط برای میزبان ذخیره می‌بشود.) همراه حداکثر سه دوست به انجام پروژه‌های گوناگون و آزادانه خواهید پرداخت و مسئولیت‌ها را برای تسریع تشکیل تقسیم می‌کنید. یا این که هیچ‌کاری نکنید و فقط به تماشای طلوع و غروب خورشید بنشینید، به هر حال این مزرعه شما است و شما قوانینش را تعیین می‌کنید.

Knights and Bikes

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۸۱

در بازی Knight and Bikes شما نقش دو دختر سرسخت به نام‌های «نسا» و «دملزا» را برعهده خواهید داشت و به کاوش جزیره Penfurzy می‌پردازید. این گفتن از فیلم Goonies الهام گرفته است و در آن دوچرخه‌‌ها شاه می باشند و شرارت برترین است. این تاثییر توسط «مو یو» و «رکس کراول» ساخته شده که دو عضو رسانه اسبق بودند، بعد همانطور که می‌توانید فکر کنید در این بازی با تناقضات، بامزگی و روحیه‌ای طرف هستیم که فقط در تاثییر معروفی چون Five book می‌توانید اشکار کنید. گیم‌پلی بازی حل کردن پازل‌های گوناگون، بازی‌های کوچک درمورد گلف و دورچرخه‌سواری‌های پرسرعت را شامل می‌بشود. این چنین یک ماجراجویی صمیمانه و بی‌ریا را ناظر هستیم که در آن دو بچه توانایی گیم‌پلی‌ای را به شما اراعه خواهند داد که به سختی می‌توانید شبیهش را اشکار کنید. توانایی این بازی با همه این عناصر اگر همراه با دوستی در کنارتان باشد حتی بهتر هم می‌بشود، چرا که با یکی از بهترین بازی‌های دو نفره کامپیوتری طرف هستیم.

ادامه مطلب
افزایش دو برابری دفترخانه های آذربایجان غربی

Sea of Thieves

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۸۲

با این که می‌توان تنهایی به توانایی بازی Sea of Thieves پرداخت، اما با اثری طرف هستیم که در آن به خلق داستان دست می‌زنید و مهم‌تر از همه تشکیل این داستان‌ها و توانایی‌ها با دوستانتان است. در این گفتن همراه حداکثر چهار نفر به درون گالئون‌ها یا همان کشتی‌های بادبانی رفته و به یک ماجراجویی و سفر بزرگ خواهید پیوست. در ادامه می‌توانید به جستوجو گنج‌های چال شده بروید یا وسایل و چیز‌های گوناگون را جمع کرده و با بازرگانان داد و ستد کنید. این چنین قادر خواهید می بود که به تعقیب و شکار کاپیتان‌های مرده دزدان دریایی بروید یا با یک کراکن (هیولای دریای اسکاندیناوی) مبارزه کرده و یک قلعه بزرگ اسکلتی را بدست آورید. هر کاری که در این بازی می‌کنید در نهایت بهتر است که آن را با چند هم‌تیمی یا دوست انجام داده و اجازه دهید که خنده و سرگرمی حاکم بشود.


نوشته پیشنهادی:۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آینداستخراج محتوا از دل بازی‌ها
۲۰ اقتباس برتر از بازی های ویدیویی که در آینده می‌آیند

Diablo 4

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۸۳

همیشه در مرکز بازی‌های Diablo اشکار کردن غنائم و وسایل چشم‌گیر قضیه‌ مهم بوده است و وقتی که فردی را داشته باشید که با او این غنائم پرزرق و برق‌دار را تقسیم کنید حتی بازی را شوق‌انگیز‌تر نیز می‌کند. یادتان باشد که در رابطه انتخاب کلاس‌های تکمیل کننده دلواپس نباشید: فقط داخل بازی شده و سلاح‌هایتان را بچرخانید یا مشت بزنید و چیز‌هایی را پرت کنید. بازی Diablo 4 آخرین گفتن این فرنچایز است که در آن می‌توانید عناصر گوناگون را امتحان کرده و به چالش بکشید. این چنین یک مد یا همان کمپین داستانی عالی دارد که زیاد فرح‌قسمت است و ناظر فصل‌های گوناگون در حال تکامل نیز هستیم که چالش‌های جدیدی را هر سری برای شما و دوستانتان به ارمغان می‌آورد. Diablo 4 یکی از بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری است و ضمانت می‌کنیم که برای ساعت‌ها شما را سرگرم کند.

Destiny 2

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۸۴

بازی حماسی و علمی تخیلی استودیوی بانجی ساخته شده تا هر چه مقدار که امکان پذیر به بقیه بازیکنان بپیوندید. گفتن Destiny 2 یک شوتر اول شخص و MMO است که مکانیک‌های تیراندازی خیره‌کننده‌ای داشته و غارت‌های وسوسه‌انگیز غنائمش شما و رفقایتان را تا زمان‌های طویل دچار می‌کند. به گمان زیاد اینقدر به توانایی این بازی بپردازید که بازی سوم آن بالاخره انتشار بشود و بازیکنان به آن‌جا نقل مکان کنند. بازی Destiny 2 پر از ماجراجویی، اعتصاب و حملات شش نفره است و گاهاً در میانه بازی فهمید می‌شوید در حال همکاری با یک بازیکن غریبه در دنیای این بازی هستید.

اتفاقات‌های عمومی رسماً از آسمان می‌افتند و به شما و بقیه ماموریت خواهند داد تا با هر کس که نزدیکتان است برای بدست آوردن غنائم زیاد تر بجنگید. اگر تا قبل از این به سراغ این بازی نرفته‌اید همین اکنون زمان دارید تا یکی از اعضای خانواده یا دوستانتان را صدا کرده و به توانایی این بازی بنشینید و به قول معروف محافظ کهکشان باشید.

 Snipperclips

بازی‌های چند نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۸۵

بازی Snipperclips یک تاثییر دو نفره است که ایده‌ و ترفندی که برای جلب دقت مخاطب منفعت گیری می‌کند آنقدر عالی است که شما و دوستتان نیم ساعت اول را قبل از این که اصلا به حل چیزی بپردازید فقط دچار آن می‌شوید. هر کدام از شما کنترل یک شخصیت مسطح دو بعدی را بر‌مسئولیت می‌گیرید که توانایی برش تیکه‌هایی از همدیگر را که با هم تداخل دارند دارا است. شما باید از این توانایی برای حل پازل‌ها و رد کردن مرحله‌ها منفعت گیری کنید و با این که به نظر بازی‌ ساده‌ای می‌آید اما زیاد مفهوم پخته و عالی‌ای دارد. این بازی به طور عالی‌ای برروی پلتفرم سوئیچ قابل بازی است و هر کدامتان با یک جوی کان کنترل شخصیت کاغذی‌تان را برعهده می‌گیرید.


نوشته پیشنهادی:بازدید بازی Counter-Strike 2داست ۲، زیباتر از همیشه
بررسی بازی Counter-Strike 2

Portal 2

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۸۶

اگر بازی Portal 2 برروی کنسول‌های نسل تازه در دسترس می بود به گمان زیادً در صدر این فهرست قرار می‌گرفت. اکنون فقط می‌توانید آن را برروی پی‌سی توانایی کنید، عنوانی که یکی از بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری محسوب می‌بشود. اگر شما یک لپتاپ یا کامپیوتر داشته باشید که بتواند این بازی را اجرا کند و همینطور یک دوست داشته باشید که او نیز همین امکانات را داشته باشد بعد جفتتان می‌توانید یکی از بهترین توانایی‌های دو نفره‌ زندگی‌تان را مزه کنید. کمپین داستانی آن یک تکامل عالی را در درجه سختی‌ نسبت به بازی قبلی سختش اشکار کرده است. شما و دوستتان هر کدام کنترل یک ربات دوست‌داشتنی را برعهده دارید و باید با یکدگیر هم‌فکری کنید تا بتوانید آزمون‌های یک تالار را رد کنید. این چنین شما نیاز اشکار خواهید کرد تا اعمال و حرکت‌هایتان را به شکل دقیق زمان‌بندی کنید و برای مثال اگر یکی از شما یک ثانیه سریعتر پرش کند یا یک دکمه را مقداری دیرتر سختی دهد نقشه‌ به طور کامل به هم می‌ریزد.

ادامه مطلب
ایلان ماسک با ممنوعیت تیک‌تاک در آمریکا مخالفت کرد_تاشکن

در بازی Portal 2 داشتن ربط حیاتی است و حل کردن هر پازل حس خوبی را به شما می‌دهد. علاوه بر حل کردن این پازل‌های سرگرم‌کننده و دلنشین این چنین ناظر شوخ‌طبعی بدون خطای کمپانی Valve هستیم و شخصیت GLaDOS (از بازی قبلی) یکبار دیگر ستاره بازی است. شما می‌توانید با دوستتان بزنید قدش یا با او سنگ کاغذ قیچی بازی کنید یا حتی اگر حس شیطانی‌تان فعال است پلی را از زیر پای او به بالا بکشید تا او به درون یک ماده چسبناک افتاده و غوطه‌ور بشود.

Call of Duty: Warzone 2

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۸۷

در حالی که بازی اوریجینال Warzone داشت کم‌کم قدیمی می‌شد گفتن بعدی رایگان آن به نام Warzone 2.0 آمد و یک تاثییر عالی و شوق‌انگیز را به بازیکنان اراعه کرد. مسابقات ۱۵۰ نفری آن ضمانت‌کننده یک بازی اکشن است و اگر در آن کشته شوید هم چنان شانس این را دارید که به شکل سریع مجدد داخل بازی شوید، اما ابتدا باید یک مبارزه دو به دو را در گولاگ برنده شوید. این چنین باید قراردادهایی را بردارید که به شما مقصد بعدی‌تان را نشان داده و به هر دور بازی ساختاری منظم را می‌دهد. این چنین سیستم گفتن Warzone 2.0 طوری طراحی شده است که شما و دوستانتان با هر پلتفرمی می‌توانید به بازی با هم بپردازید. این چنین در آن ناظر منطقه غیرنظامی هستیم که از بازی Escape from Tarkhov الهام گرفته شده است. در این حالت بازی شما باید به شکل جدی‌ای با دیگران همکاری کنید و یقین شوید که مقصد‌هایتان را کامل کرده، قرارداد‌هایتان را انجام داده، غنائم را جمع کرده و از همه مهم‌تر با همه آن‌ها موفق به فرار شوید.

Overcooked 2

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۸۸

گیم پلی بازی Overcooked 2 زیاد ساده است و شما باید به گفتن سرآشپز در یک زمان زمان محدود غذا پخته و آماده کنید. این بازی که حداکثر چهار نفر می‌توانند به توانایی‌اش بنشینند رفته‌رفته مقداری چالش‌برانگیز می‌بشود و باید حواستان به دستورات و مقررات بازی باشد. این چنین باید مواظب خطرات و دام‌های گوناگون در آشپزخانه‌تان باشید. این بازی می‌تواند شلوغ بشود و فقط گروه‌هایی که بهترین پیوستگی و نظم را دارند می‌توانند به موقع بشقاب‌های غذا را آماده کنند. مرحله های بازی دیوانه‌کننده است و منو‌های بازی مدام سخت‌تر و پیچیده‌تر خواهد شد و با یک بازی دیوانه طرف هستید. علاوه بر این‌ها گفتن Overcooked 2  خنده‌دار و سرگرم‌کننده نیز هست. یقیناً این اخطار را هم به شما بدهیم که امکان پذیر بین خانواده، دوستان نزدیک و حتی نامزد‌ها دعوا راه بیندازد.


نوشته پیشنهادی:۵ مسئله الزامی که باید پیش از اغاز Red Dead Online بدانیدغرب، آنلاین و وحشی!
۵ نکته ضروری که باید پیش از شروع Red Dead Online بدانید

Fortnite

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۸۹

بازی Fortnite دقیقاً از آن دسته آثار است که هرچی دوستان بیشتری داشته باشید توانایی‌تان لذت‌قسمت‌تر و سرگرم‌کننده‌تر می‌بشود و چیزی که از همه این‌ها بهتر نمود می‌کند حالت بتل رویال رایگان آن است. چالش‌های هفتگی بازی را تازه نگه می‌دارند و شما هر هفته کار جدیدی برای انجام دارید. در عین حال که فصل‌های تازه می‌آیند و می‌روال با آپدیت‌های مختلفی رو به رو می‌شویم که در آن نقشه‌ها تحول کرده و داستان به طور ظریفی تکامل اشکار می‌کند.

حتی وقتی که به توانایی این بازی از کمپانی Epic Games و در حالت دسترسی زودرس می‌پردازید چیزهای بسیاری می باشند که این بازیِ «دفاع از زمین»، شوتر و بقا را مکانی عالی برای توانایی دو نفره می‌کنند. داشتن دوست در این بازی به شما پشتیبانی می‌کند که زیاد راحت‌تر با امواج دشمنان زامبی‌همانند مقابله کنید یا زمین نهایی‌تان را راحت‌تر بسازید. این چنین رفقایتان در بدست آوردن اکس‌پی (XP) به شما پشتیبانی خواهند کرد که به شما در کسب برخی از نادر‌ترین غنائم بازی پشتیبانی خواهد کرد. توانایی این گفتن را که یکی از بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری است از دست ندهید.

Minecraft

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۹۰

بازی Minecraft تقریباً در اکثر فهرست‌ها وجود دارد و قطعاً دلیلی برایش وجود دارد. دنیای دیجیتال و ساختنی آن پتانسیل بی‌نهایتی را برای ذهن خلاق شما فراهم می‌کند. شما می‌توانید با دوستانتان یک گروه را برای ساخت سازه‌های بی‌معنی راه اندازی دهید یا سازه‌های مهندسی شده عالی را خلق کنید. حتی می‌توانید تنها به گشت و گذار در آن پرداخته و بی‌نظمی و آشوب درست کنید. عدم وجود ساختار سفت و سخت در آن به این معنی است که شما و هم‌تیمی‌هایتان به هر کاری که بخواهید می‌توانید بپردازید. حال این کار تشکیل یک آشوب و عملیات سرگرم کننده کوچک باشد یا این که در حال کار برروی یک پروژه بلند‌زمان و عالی باشید که چندین روز زمان ببرد. در هر حال توانایی این بازی سرگرم‌کننده و لذت‌قسمت آن هم به طور دو نفره را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

ادامه مطلب
صدور حق ثبت‌اختراع برای تشکیل آمونیاک کم‌کربن

The Past Within

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۹۱

بازی‌های دو نفره ناهمگام زیاد مقداری در صعنت بازی‌سازی وجود دارد و گفتن The Past Within بخاطر این عنصر زیاد قابل‌دقت و عالی است. شما می‌توانید برروی هر پلتفرمی که می‌خواهید به توانایی این بازی بنشینید و تنها چیزی که نیاز دارید یک دوست است که یک کپی از این بازی را داشته باشد، چرا که عنصر کوآپ یا همان دو نفره آن تنها از طریق رابطه و معاشرت کار می‌کند. با بازی‌ای پازل‌محور طرف هستیم و در آن پیشرفت وقتی اتفاق می‌افتد که بتوانید آنچه را که می‌بینید با آنچه را که رفیقتان می‌بیند پیوند دهید و بفهمید که چطور به هم مرتبط می باشند.

یکی از شما در زمان قبل بازی می‌کند و فرد دیگر در زمان آینده به توانایی بازی می‌نشیند و سپس از اغاز بازی باید ببینید که چطور قبل و آینده به هم متصل خواهد شد. امکان پذیر فقط یک رمز ساده یا سازه مخفی وجود داشته باشد، اما به هر حال بازی به طور عالی‌ای ساخته شده است. حتی بعضی اوقات اوقات بازی مقداری خوفناک نیز می‌بشود که همین نیز زیاد سرگرم‌کننده است. این اولین بازی دو نفره از گروه Rusty Lake است که خوشبختانه به یک تاثییر معرکه تبدیل شده است. یکی از دوستان خود را صدا کرده و با او به توانایی این گفتن که یکی از بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری است بپردازید.


نوشته پیشنهادی:بهترین سلاح‌های Starfield و نحوه پیداکردن آن‌هاکدام سلاح‌ها در استارفیلد از همه بهتر عمل می‌کنند؟
بهترین سلاح‌های Starfield و نحوه پیداکردن آن‌ها

A Way Out

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۹۲

طبق معمول بازی‌هایی که فقط حالت دو نفره داشته باشند نادر می باشند، اما این دقیقا چیزی است که بازی A Way Out انجام داده است. در این گفتن زیاد کارها برای انجام دادن وجود دارد و برای مثال می‌توانید با همدیگر از شکاف‌های دیوار‌ها بالا بروید؛ یک اسکنه یا سوهان را در زندان به یکدیگر داده تا یک راه فرار اشکار کنید؛ یا سرگرم بازی Connect Four یا بازی بستکبال شوید. در نتیجه این بازی هیچ‌گاه خسته‌کننده نمی‌بشود و تنها برای لذت و سرگرمی شما و دوستانتان ساخته شده است و صرف نظر از مقدار تعاملتان در بازی قیمت زمان شما را خواهد داشت.

در بازی A Way Out شما دو مجرم هستید که باید راه فراری از زندان اشکار کرده و به رستگاری برسید. اما مهم‌تر از همه این داستانی است که باید با یکدیگر و با همکاری هم توانایی‌اش کنید. این بازی یکی از بهترین بازی‌ های دو نفره برای کامپیوتر است و بدون شک از توانایی آن شگفت‌زده خواهید شد.

It Takes Two

بازی‌های دو نفره کامپیوتری
بهترین بازی‌ های دو نفره کامپیوتری ۲۹۳

بازی It Takes Two آخرین گفتن ساخته شده توسط سازنده A Way Out است. این گفتن به طور خاص برای توانایی با دیگران ساخته شده است. این بار شما نقش یک زن و شوهر را به طور دو نفره برعهده دارید. وقتی که دختر این زوج فهمید می‌بشود که پدر و مادرش تصمیم طلاق دارند آن‌ها را به عروسک‌های کوچک تبدیل می‌کند. گیم‌پلی آن همانند به آثار پیکسار یا حتی همانند به فیلم Honey I Shrunk the Kids است. مجموعه‌ای از مشاوره‌های ازدواج را که توسط یک کتاب سخنگو داده می‌بشود به بازی اضافه کنید تا فهمید شوید که با چطور اثری طرف هستید. قطعاً هر چه مقدار از این بازی در اینجا تعریف کنیم حق نوشته ادا نمی‌بشود، اما این بازی بهتری بازی دو نفره‌ای است که می‌توانید توانایی کنید. از دیگر خوبی‌های این تاثییر این است که فقط یکی از شما باید بازی را تهیه کند و این اتفاق را مدیون سیستم Friend Pass بازی هستیم.

در طی چندین و چند سال تازه استودیو‌های گوناگون تلاش در ساخت آثار دو نفره‌ داشته‌ و تلاش کرده‌اند که دقت مخاطبین و بازیکنان را به بازی‌های خود جلب کنند. در فهرست بالا به معارفه بهترین بازی‌های این دسته پرداختیم، عناوینی که با عناصر شوق‌انگیز و گروهی‌شان لحظاتی سرگرم‌کننده را برای شما و نزدیکانتان به ارمغان می‌آورد. حتی برخی از آن‌ها همانند Fortnite یا Warzone 2.0 رایگان می باشند و اگر نمی‌خواهید هزینه کنید و در عین حال یک توانایی فرح‌قسمت داشته باشید این عناوین گزینه‌های مناسبی می باشند. از طرف دیگر با بازی‌ای چون Divinity: Original Sin 2 طرف هستیم که عنوانی نقش‌آفرینی است و با عناصر خیره‌کننده و فضای فانتزی و قرون وسطایی‌اش تا زمان‌ها شما را پای نمایشگرتان میخکوب می‌کند.

بازی چند نفره یا کوآپ چیست؟

بازی ویدیویی گروهی یا چند نفره (Cooperative video game) که زیاد تر به اختصار کوآپ نامیده می‌بشود، یک بازی ویدئویی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا طبق معمولً در برابر یک یا چند شخصیت غیرقابل بازی حریف با دوستان خود به گفتن هم تیمی کار کنند.

بهترین بازی‌های دو نفره کامپیوتری کدامند؟

بازی‌های It Takes Two, A Way Out, Portal 2, Stardew Valley و Divinity: Original Sin 2 بهترین عناوین برای توانایی برروی کامپیوتر می باشند.


نوشته پیشنهادی:نسل‌ های گوناگون گیمرها چه فرقی دارن؟ | ویجی کستشما چه نسلی هستید؟
نسل‌ های مختلف گیمرها چه فرقی دارن؟ | ویجی کست



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها