خوش آمدید

نسل جدید لپ‌تاپ‌های Swift و Aspire ایسر

ایسر لپ‌تاپ‌های Swift و Aspire را با پردازنده‌های Core Ultra به‌روزرسانی کرد


درحالی‌که نمایشگاه CES 2024 تا این مدت به‌طور رسمی اغاز نشده است، شرکت‌ها اغاز به معارفه محصولات خود کرده‌اند که یکی از آن‌ها، ایسر است. ایسر از نسل تازه لپ‌تاپ‌های Swift و Aspire رونمایی کرده است که از پردازنده‌های نسل چهاردهم اینتل موسوم به Core Ultra و دکمه اختصاصی کوپایلوت برای کیبورد منفعت می‌برند.

نسل تازه لپ‌تاپ‌های Swift و Aspire ایسر

یکی از این لپ‌تاپ‌ها که به پردازنده‌های Core Ultra 7 اینتل تجهیزشده است، ایسر Aspire Vero نام دارد که در ساخت بدنه آن از پلاستیک بازیافتی منفعت گیری شده است. این لپ‌تاپ به نمایشگر ۱۶ اینچی با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل تجهیزشده، با یک بار شارژ تا ۱۰.۵ ساعت شارژدهی دارد و این چنین با وای‌فای ۷ سازگار است.

این لپ‌تاپ ایسر با سیستم‌عامل پیش‌فکر ویندوز ۱۱ و دکمه کیبورد اختصاصی کوپایلوت از راه می‌رسد. فروش این لپ‌تاپ از ماه آوریل با قیمت پایه ۷۵۰ دلار در آمریکای شمالی اغاز می‌بشود.

ایسر Aspire Go 14

ایسر Aspire Go 15 و Aspire Go 14 دیگر لپ‌تاپ‌های تازه این شرکت می باشند که به پردازنده‌های Core i3 سری N تجهیزشده‌اند. یقیناً می‌توان مدل ۱۴ اینچی را با پردازنده‌های سری رایزن ۷۰۰۰ هم خواست داد. این لپ‌تاپ‌ها هم از دکمه کوپایلوت منفعت می‌برند و از ربط وای‌فای ۶ حمایتمی‌کنند. این محصولات با نمایشگر فول‌اچ‌دی، از ماه فوریه با قیمت پایه ۲۵۰ دلار روانه بازار خواهد شد.

ادامه مطلب
محاسبات کوانتومی چطور امنیت داده‌های ما را تهدید می‌کنند؟
آخرین مطالب

ایسر در کنار لپ‌تاپ‌های Aspire، از نسل تازه سری Swift هم رونمایی کرده است. Swift Go 16 و Swift Go 14 به پردازنده‌های Core Ultra و پردازشگرهای گرافیکی اینتل Arc تجهیزشده‌اند. ایسر این لپ‌تاپ‌ها را AI PC نام‌گذاری کرده؛ چرا که از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی همانند تارکردن بعد‌عرصه حمایتمی‌کنند.

مدل ۱۶ اینچی به نمایشگر OLED با رزولوشن ۳.۲K و مدل ۱۴ اینچی به نمایشگر OLED با رزولوشن ۲.۸K تجهیزشده است. این محصولات از رم LPDDR5X با حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگابایت و حافظه داخلی SSD با حداکثر ظرفیت ۲ ترابایت حمایتمی‌کنند. این لپ‌تاپ‌ها با قیمت پایه ۷۵۰ دلار، از ماه مارس داخل بازار آمریکای شمالی خواهد شد.

نسل جدید لپ‌تاپ‌های Swift و Aspire ایسر
ایسر Swift X 14

درنهایت ایسر از لپ‌تاپ Swift X 14 رونمایی کرده است که از پردازنده‌های سری Core Ultra H و گرافیک‌های سری RTX 40 منفعت گیری می‌کند. این لپ‌تاپ به نمایشگر OLED با رزولوشن ۲.۸K تجهیزشده است و این چنین از دکمه اختصاصی کوپایلوت منفعت می‌برد.

ادامه مطلب
امیزفیت از اولین حلقه هوشمند خود با نام Helio Ring رونمایی کرد

این لپ‌تاپ در بیشترین نسخه به ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه SSD تجهیزشده است. قیمت پایه این محصول برابر ۱۴۰۰ دلار است و از ماه فوریه روانه بازار می‌بشود.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها