خوش آمدید

اوپو فایند X7 معرفی شد؛ مشخصات + قیمت

اوپو فایند X7 معارفه شد؛ مشخصات + قیمت


بعد از معارفه گوشی پرچمدار اوپو فایند X7 اولترا، این غول چینی از مدل معمولی اوپو فایند X7 نیز پرده برداشت. این گوشی از تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ منفعت گیری می‌کند و دوربین عقبی با قابلیت زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری دارد.

اوپو فایند ایکس ۷ به‌لحاظ طراحی شباهت زیاد بسیاری به فایند ایکس ۷ اولترا دارد. هر دو در قاب عقب از ماژول دوربین دایره‌ای با سه لنز منفعت گیری می‌کنند اما از نظر مشخصات فنی و رنگ‌ها با هم فرق دارند. این گوشی در رنگ‌های بنفش، مشکی، قهوه‌ای/نقره‌ای و آبی تیره/نقره‌ای اراعه می‌بشود. دو مدل اول بدنه شیشه‌ای دارند و دو مدل دوم در قسمت پایینی قاب عقب از چرم منفعت گیری می‌کنند.

مشخصات اوپو فایند X7

اوپو فایند X7 نمایشگری ۶.۷۸ اینچی از نوع اولد با رزولوشن ۲۷۸۰ در ۱۲۶۴ پیکسلی دارد و حداکثر روشنایی آن به ۴۵۰۰ نیت می‌رسد. این نمایشگر از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و نرخ مثالبرداری لمسی ۲۴۰ هرتزی منفعت می‌برد.

ادامه مطلب
جزئیات تعداد بیمه شدگان در محلات کم برخوردار سرزمین - تاشکن

قلب تپنده اوپو Find X7 تراشه دایمنسیتی ۹۳۰۰ است که با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم LPDDR4X و ۱ ترابایت حافظه UFS 4.0 اراعه می‌بشود. این گوشی انرژی خود را از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که از شارژ سریع ۱۰۰ واتی حمایتمی‌کند. گوشی تازه اوپو به ColorOS 14 بر پایه اندروید ۱۴ تجهیزشده است. این موبایل از نظر فناوری‌های ارتباطی از وای‌فای ۷، بلوتوث ۵.۴ و ان‌اف‌سی برخوردار است.

1704716470 330 اوپو فایند X7 معارفه شد؛ مشخصات قیمت.webp

اوپو فایند ایکس ۷ در قاب عقب دوربین سه‌گانه‌ای دارد که شامل یک سنسور مهم ۵۰ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک پریسکوپ ۶۴ مگاپیکسلی است. این دوربین از زوم اپتیکال ۳ و ۶ برابری حمایتمی‌کند. دوربین جلو هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

1704716470 485 اوپو فایند X7 معارفه شد؛ مشخصات قیمت.webp

دوربین‌های جلو و عقب اوپو فایند X7 می‌توانند فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۶۰ و ۳۰ فریم‌برثانیه داشته باشند. دوربین عقب این چنین از فیلم‌برداری ۱۰۸۰p با نرخ ۲۴۰ فریم‌برثانیه و ۷۲۰p با نرخ ۴۸۰ فریم‌برثانیه منفعت می‌برد.

ادامه مطلب
ریلمی درحال ساخت تلفنهای سری تازه P است_تاشکن

پرچمدار تازه اوپو با رم پایه ۱۲ گیگابایتی و حافظه داخلی پایه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت تقریبی ۵۶۳ دلار از چهار روز دیگر داخل بازار چین می‌بشود.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها