خوش آمدید

امیدواریم دعای خیر مردم پشت تیم ملی باشد

امیدواریم دعای خیر مردم پشت تیم ملی باشد




سرمربی تیم ملی فوتبال:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ابراز داشت: امیدواریم دعای خیر مردم پشت تیم ملی باشد چون این تیم برای مردم است. وقتی من هستم و وقتی یک فرد دیگر در این جایگاه وجود دارد.

ادامه مطلب
فوتسال ایران در رقابت‌های آسیا با ۱۸ گل مالدیو را مغلوب کرد


به نقل از

خبرگزاری موج


، امیر قلعه‌نویی پیش از اعزام تیم ملی فوتبال کشورمان به قطر برای وجود در جام ملت‌های آسیا اظهار داشت: آخرین سخن ما سلامتی و افتخار مردم ایران است. امیدوارم زیاد از مشکلات هم حل بشود. از دوستانی که در کیش زیاد زحمت کشیدند به اختصاصی محمود پازوکی که از جنس فوتبال است سپاس می‌کنم. امیدوارم بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.

سرمربی تیم ملی ایران افزود: فوتبال مقوله‌ای است که همه چیز در آن وجود دارد. بعد باید از این زمان منفعت گیری کنیم تا با وجود مشکلات جاری بتوانیم مردم را خوشحال کنیم. از تک تک شما خبرنگارانی که امروز اینجا وجود دارید هم‌سپاس می‌کنم. در این زمان زیاد زحمت کشیدید و جز یاران وفادار تیم ملی بودید. این حمایترا در این یک هفته حس کردیم و از مردم کیش سپاس می‌کنم. اهالی رسانه نیز در این یک سال زیاد حمایتکننده بودند.

ادامه مطلب
وجود رسانه‌های ژاپنی در تمرین تیم ملی فوتبال ایران

او به نقش پررنگ حمایتمردم از این تیم برای کسب قهرمانی در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا اشاره کرد و او گفت: امیدواریم دعای خیر مردم پشت تیم ملی باشد چون این تیم برای مردم است. وقتی من هستم و وقتی یک فرد دیگر در این جایگاه وجود دارد. مهم این است ایران و ایرانی هرجا می باشند، سربلند و سرفراز باشند.




آیا این خبر سودمند می بود؟





دیدگاه های ارسال شده توسط شما، بعد از تایید توسط خبرگزاری موج در وب انتشار خواهد شد.


مطلب هایی که حاوی تهمت و افترا باشد انتشار نخواهد شد.


مطلب هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد انتشار نخواهد شد.

ادامه مطلب
قصور مدیریت بیمارستان قائم (عج) رشت کاملاً مشهود است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها