خوش آمدید

آخرین خبرها از تصویربرداری سریال «سلمان فارسی»/ بازیگران جدید بهار سال آینده معرفی می‌شوند

آخرین خبرها از تصویربرداری سریال «سلمان فارسی»/ بازیگران تازه بهار سال آینده معارفه می شوند


به نقل از ، فیلمبرداری سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری ادامه دارد. ساخت این سریال که به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام (ص) می‌پردازد، از نیمه تابستان امسال به قسمت ایران باستان رسید.

طاهری با گفتن این که فیلمبرداری فصل ایران از نیمه تابستان در شهرک سینمایی ایران(غزالی) اغاز شد، او گفت: در این مرحله، فیلمبرداری سکانس‌های لوکیشن کاروانسرای مرمر تیسفونی و اتاق کار زریر انجام شد و این روزها فیلمبرداری در استان سمنان و مناطقی از شاهرود ادامه دارد.

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» با گفتن این که گروه سازنده سریال تا آخر زمستان امسال در شاهرود خواهند ماند تا از فضای زمستانی منطقه برای پیشرفت صحنه‌های متنوع داستان منفعت گیری ببرند، او گفت: فیلمبرداری اغاز سال آینده در شهرک سینمایی ایران(غزالی) و در لوکیشن مجموعه ماربین ادامه خواهد یافت.

ادامه مطلب
محمد نخودی سومین مدال طلای کشتی آزاد قهرمانی آسیا را کسب کرد_تاشکن

طاهری درمورد دکور مجموعه ماربین او گفت: همه بناهای ساخته شده برای سریال «سلمان فارسی» از جمله مجموعه ماربین با پی‌ریزی مناسب، مواد و مصالح ماندگار ساخته شده تا به گفتن یادگاری مورد قیمت برای آیندگان باقی بماند.

وی ساخت مجموعه ماربین را آخر یافته خواند و او گفت: مرحله های نازک‌کاری و تزئینات نهایی باقی مانده که تا اغاز بهار سال ۱۴۰۳ به آخر رسیده و برای فیلمبرداری آماده می‌بشود.

ادامه مطلب
لیست تازه تیم ملی والیبال اظهار شد_تاشکن

طاهری با ابراز امیدواری برای آخر فیلمبرداری فصل ایران باستان در عرض ۱۸ ماه آینده، او گفت: مطابق جمع‌بندی انجام شده با سازمان یک سال و نیم آینده، مشغول فیلمبرداری فصل ایران باستان خواهیم می بود و سپس فیلمبرداری فصل پایانی یعنی حجار را اغاز می کنیم.

وی پافشاری کرد: یقیناً مرحله های پیش تشکیل فصل حجاز هم اکنون با ریتم آرامی در حال انجام است تا وقفه‌ای در ساخت سریال تشکیل نشود.

طاهری درمورد لوکیشن‌های فصل حجاز هم او گفت: فصل حجاز در چند منطقه گوناگون ساخته خواهد شد که یکی از آن‌ها شهرک سینمایی نور است.

تهیه‌کننده سریال «سلمان فارسی» این چنین درمورد بازیگران جدیدی که به مطرح اضافه خواهند شد، او گفت: فصل ایران باستان، پربازیگرترین فصل سریال است که به مرور و با نظر کارگردان و تیم تشکیل، بازیگران تازه، انتخاب و مرحله به مرحله معارفه خواهند شد.

ادامه مطلب
کولاک در میشیگان فوقانی، سال 1938

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

سریال «سلمان فارسی» محصول مرکز سیما فیلم سازمان صداوسیما به نویسندگی و کارگردانی داوود میرباقری و تهیه‌کنندگی حسین طاهری است که فیلمبرداری فصل ایران ساسانی آن در شهرک سینمایی ایران(غزالی) و استان سمنان ادامه دارد.

این سریال در سه فصل دوران ایران ساسانی، امپراتوری بیزانس و حجاز صدر اسلام به زندگی و زمانه یار ایرانی پیامبر اسلام(ص) می‌پردازد. با آخر فیلمبرداری فصل بیزانس، نزدیک به پنج ماه است که فیلمبرداری فصل ایران ساسانی آن اغاز شده است. تا بحال بازیگرانی همچون فرهاد اصلانی، علیرضا شجاع نوری، داریوش فرهنگ، محمدرضا هدایتی، بهناز توکلی، احترام برومند، رامونا شاه، علی دهکردی، مرحوم چنگیزجلیلوند، مهدی فقیه، محمدجواد جعفرپور، علیرضا مهران، چند بازیگر خارجی از ارمنستان، یونان، مراکش و تونس و نزدیک به ۱۵۰۰ بازیگر تئاتری و بومی جلوی دوربین این سریال رفته‌اند.

ادامه مطلب
صهیونیست ها خواستار برکناری نتانیاهو شدند_تاشکن

سریال سلمان فارسی در ۶۰ تکه و از سال ۱۴۰۵ پخش خواهد شد.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها