خوش آمدید

کوالکام ظاهراً روی دو نسخه تراشه «اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی» کار می‌کند

کوالکام انگارً روی دو نسخه تراشه «اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی» کار می‌کند


سامسونگ هفته آینده از سری گلکسی S24 رونمایی می‌کند و امسال هم از نسخه مخصوص اسنپدراگون برای پرچمدارهای خود منفعت گیری خواهد کرد. اکنون مطابق شایعه‌ای تازه، امسال با دو نسخه گوناگون تراشه «اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی» مواجه می‌شویم که تفاوت آن‌ها به فرکانس هسته Cortex-X4 برمی‌گردد.

سامسونگ امسال برخلاف سال قبل میلادی، تلفنهای سری گلکسی S را با دو تراشه گوناگون اگزینوس و اسنپدراگون روانه بازار می‌کند. یقیناً مطابق شایعه ها،‌ این نوشته برای گلکسی S24 اولترا صادق نخواهد می بود و این دستگاه در همه بازارها با اسنپدراگون ۸ نسل ۳ اراعه می‌بشود.

گسترش دو نسخه گوناگون اسنپدراگون ۸ نسل ۳ برای گلکسی

با وجود این که سامسونگ در گلکسی اس ۲۴ اولترا تنها از اسنپدراگون ۸ نسل ۳ منفعت گیری می‌کند، اما همین تراشه به حرف های یکی از منبع های دنیای فناوری به نام TheGalox_alt با دقت به بازار مقصد، دو نسخه خواهد داشت.

در یکی از این نسخه‌ها از هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳.۳ گیگاهرتز منفعت گیری می‌بشود که تفاوتی با نسخه استاندارد ندارد. نسخه دوم اما به هسته Cortex-X4 با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز تجهیزمی‌بشود. سامسونگ و کوالکام برای هر دو نسخه از پسوند «برای گلکسی» منفعت گیری می‌کنند.

ادامه مطلب
مودم 5G اسنپدراگون X80 کوالکام با حمایتاز ربط ماهواره‌ای معارفه شد
آخرین مطالب

مطابق شایعه امروز، تراشه‌های برای گلکسی در سه بازار گوناگون به فروش می‌رسند. یکی از این تراشه‌ها با فرکانس ۳.۴ گیگاهرتز در مدل B مورد منفعت گیری قرار می‌گیرد و نسخه دیگر با فرکانس ۳.۳ گیگاهرتز در مدل‌های N و U که به بازار کره جنوبی و ایالات‌متحده مربوط خواهد شد، اراعه خواهد شد.

اکنون اشکار نیست مدل B دقیقاً در کدام بازار اراعه می‌بشود، اما با دقت به شایعه ها، به گمان زیادً کاربران در خارج از ایالات‌متحده و کره جنوبی به آن دسترسی اشکار خواهند کرد.

ادامه مطلب
فیبر نامحلول بخورید | بهداشت نیوز

سامسونگ چهارشنبه هفته آینده با برگزاری رویدادی در ایالات‌متحده از تلفنهای سری گلکسی S24 رونمایی خواهد کرد و ما همانند همیشه این مراسم را به‌طور زنده در دیجیاتو پوشش خواهیم داد.





منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها