خوش آمدید

پرسپولیس به غیر از مربی خارجی به جایگزین یحیی راضی نمی‌شود

پرسپولیس به غیر از مربی خارجی به جانشین یحیی راضی نمی‌بشود


هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس مصوب کرد در صورت جدایی یحیی گل‌محمدی، جانشین او فقط یک سرمربی خارجی خواهد می بود.

ادامه مطلب
ثبت‌نام سی‌و‌پنجمین دوره جشنواره امتنان تمدید شد


به نقل از

خبرگزاری موج


 ​به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، هیات مدیره باشگاه امروز شنبه با وجود همه اعضا و مدیرعامل برای تعیین حالت سرمربیگری تیم، راه اندازی جلسه داد. این نشست قرار می بود فردا راه اندازی بشود ولی برای این که زمان از دست نرود به امروز منتقل شد.

در این جلسه رضا درویش گزارشی از آخرین حالت و نتیجه سخن بگویید‌های خود با یحیی گل‌محمدی را به اعضا اراعه کرد.

در نهایت هیات مدیره سپس از بازدید جمیع شرایط با دقت به اشراف یحیی گل‌محمدی بر مسائل فنی تیم و شرایط لیگ، بر تمایل خود برای ادامه فعالیت یحیی گل‌محمدی اصرار کرد ولی با دقت به اصرار ایشان بر جدایی، تعیین تکلیف نهایی را به جلسه فردا بین مدیرعامل، گل‌محمدی و نماینده حقوقی وی موکول کرد.

ادامه مطلب
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال تاجیکستان

هیات مدیره این چنین مصوب کرد با جدایی سرمربی جاری تیم، جانشین وی از بین گزینه‌های خارجی که دارای کارنامه قابل قبول باشد انتخاب بشود. به این ترتیب کاندیدا شدن هر گزینه داخلی منتفی شد.

هیات مدیره خبرداد: ضمن احترام به مربیان داخلی و اذعان به لیاقت‌هایی که نزد ایشان وجود دارد، در مقطع جاری با دقت به مجموعه مسائلی که باید در نظر گرفته بشود و این چنین منفعت گیری از مجموعه نظرات موافق و ناموافق کارشناسان، وجود یک مربی خارجی دارای کارنامه موفق را برای تیم مناسب می‌داند.

بر این مبنا از سوی باشگاه نیز مورد اصرار است که با هیچ مربی داخلی یا باشگاه‌های مطبوع ایشان، مذاکره‌ای درمورد سرمربیگری سرخپوشان ایران، صورت نگرفته است.




آیا این خبر سودمند می بود؟

ادامه مطلب
بازی کلا راحتی نداشتیم و تیم ابتدای بازی تمرکز نداشت





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها