خوش آمدید

قرمزها شاکی‌ترین تیم لیگ در نیم فصل هستند

قرمزها شاکی‌ترین تیم لیگ در نیم فصل می باشند



به نقل از

خبرگزاری موج


، لیگ برتر فوتبال پیش از جام ملت‌های آسیا به نیم فصل رسید. مسئله قابل تامل درمورد این ۱۵ هفته، تحت الشعاع قرار گرفتن مباحث فنی برای جار و جنجال بی‌شمار تیم‌ها می بود.

دستورالعمل ناظر بر قراردادها و سقف بودجه، اشتباهات قضاوت، حواشی داخل زمین و مصاحبه‌های قبل و سپس از بازی‌ها تبدیل تشکیل درگیری بسیاری بین باشگاه‌ها شد که نهایتا به هواداران فوتبال اجازه لذت بردن از ماهیت فوتبال را نداد.

ادامه مطلب
حمایتبهنام بانی ستاره پاپ از استقلال

سه باشگاه استقلال، سپاهان و پرسپولیس که به ترتیب در رتبه اول تا سوم جدول رده‌بندی نیم فصل قرار گرفتند، بیشترین سهم را در شکایت و شکایت‌کشی باشگاه‌ها داشتند. به همین بهانه در این گزارش بازدید شده که هر کدام از این باشگاه‌ها در نیم فصل چه تعداد شکایت انجام داده‌اند. تعداد شکایات هر باشگاه بر پایه اخبار انتشار شده در رسانه رسمی آنها استخراج شده است.

 

پرسپولیس با ۲۰ شکایت

پرسپولیس در نیم فصل اول مجموعا ۲۰ شکایت انجام داده که همه آنها مرتبط به اتفاقات رخ داده در جریان لیگ برتر بوده است. یقیناً علت این که پرسپولیس بیشترین تعداد شکایت را در نیم فصل اول ثبت کرده به علت تعداد بالای شکایات این باشگاه برای داربی ۱۰۲ است؛ جایی که قسمت حقوقی پرسپولیس ۱۰ شکایت را به طور رسمی برای این بازی ثبت کرد.

ادامه مطلب
استقلال از بعد تراکتور برنیامد و صدر را به پرسپولیس تعارف زد_تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

در همین جهت باشگاه پرسپولیس از محمدرضا احمدی، سید حسین حسینی، جواد نکونام، علی سامره، باشگاه استقلال، فدراسیون فوتبال، کمیته داوران، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی و علی خطیر بعد از داربی ۱۰۲ شکایت کرد. پرسپولیس پیش از این دیدار هم از استقلال (دو بار)، سپاهان (دو بار)، علی فتح‌الله‌زاده، تیم قضاوت بازی با ملوان (۴ نفر) و امید نورافکن شکایت کرده می بود.

 

سپاهان با ۱۵ شکایت

سپاهانی‌ها برای اظهار اخبار شکایاتشان در ساعات شگفت و غریبی از شبانه روز، رویه عجیبی را در لیگ بیست و سوم در پیش گرفتند. مسئله دلنشین این که با وجود رصد ۲۴ ساعته اخبار و نقل‌قول‌ها از سوی قسمت حقوقی این باشگاه، با اهمیت ترین شکایت سپاهانی‌ها که مربوط به دیدار با الاتحاد می بود، به علت تعلل قسمت حقوقی این باشگاه به زیان این باشگاه و فوتبال ایران همه شد.

ادامه مطلب
کمیته حالت استقلال را محکوم کرد_تاشکن

اگر شکایت سپاهان از الاتحاد که مربوط به لیگ قهرمانان آسیا می‌بشود را کنار بگذاریم و تعداد شکایات این باشگاه مربوط به فوتبال ایران را بشماریم به عدد ۱۵ می‌رسیم. یقیناً تعداد شکایات سپاهان بیشتر از این است چرا که آنها یک بار از اعضای کادر فنی و مدیریتی استقلال شکایت کردند که اگر هر نفر آن به طور مجزا شمرده بشود، به گمان زیاد به همان ۲۰ شکایت ثبت شده پرسپولیس می‌رسیم.

طلایی‌پوشان اصفهانی در نیم فصل اول از محمدرضا زنوزی، اعضای کادر فنی استقلال، اعضای کادر مدیریتی استقلال، یک روزنامه ورزشی، مدیر روابط عمومی پرسپولیس، رضا درویش (دو بار)، علی خطیر، منصور قنبرزاده، پرسپولیس، محمدحسین میثاقی، رضا جاودانی، تیم قضاوت بازی با آلومینیوم (۳ نفر) شکایت کردند.

 

استقلال با ۱۳ شکایت

ابتدا باید به این مسئله اشاره کرد که استقلال در نیم فصل اول ۲۰ شکایت ثبت کرده اما فقط ۱۳ عدد از آنها مربوط به لیگ برتر می بود و باقی آن مربوط به مسائل داخلی این باشگاه بوده است.

ادامه مطلب
۲۷ میلیون ایرانی تحت پوشش برنامه سلامت خانواده می باشند - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

هفت موردی که به لیگ برتر ارتباطی نداشت به پرونده ایمیل‌های پاک شده نوتیس‌های آمانوف، کلاهبرداری در تیم‌های پایه استقلال، جعل در پرونده مطالبات سانتاکلارا، پرونده خروج اسناد مربوط به تهمت جعل علی خطیر از باشگاه (۳ شکایت) و پرونده صفحات مجازی جعلی علی خطیر مرتبط می‌بشود.

با این حال استقلال از سید رضا مهدوی (داور)، پرسپولیس (دو بار)، ذوب آهن، هیات فوتبال اصفهان، رضا درویش، دو مجری تلویزیون، یحیی گل‌محمدی، حسین کنعانی‌زادگان، شهاب زاهدی و علی نعمتی برای اتفاقات لیگ برتر شکایت کرده که عمده آنها مرتبط به داربی ۱۰۲ است.



آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها