خوش آمدید

شرکت دانش‌بنیان ایرانی موفق به جذب سرمایه 5 میلیارد تومانی در مسابقه تلویزیونی "شکوفا" شد

شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به جذب اندوخته ۵ میلیارد تومانی در مسابقه تلویزیونی “شکوفا” شد


به نقل از گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مسابقه “شکوفا” ابتکاری تازه از سوی صندوق نوآوری و شکوفایی است که امکان اندوخته‌گذاری عمومی در سودآورترین مطرح‌های دانش‌بنیان را برای عموم مردم از مسیر فرابورس با منفعت‌مندی از روش فراهم مالی جمعی (Crowdfunding) فراهم کرده است. در این روش اصل پول اندوخته‌گذاران توسط صندوق نوآوری و شکوفایی ضمانت شده است.

سومین تکه از مسابقه بزرگ تلویزیونی «شکوفا» با رقابت سه شرکت دانش‌بنیان «خدمات هوشمند فلامینگو» از استان تهران با مطرح «امضانو»، «رساگویان نوآور ایرانیان» مستقر در مرکز رشد واحدهای فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین با مطرح «چکیدا»، «تحلیل تجارت تیوا» از استان تهران با مطرح «سیستم تحلیل و تحول حرکت»، شنبه ۱۶ دی ماه ۱۴۰۲ از شبکه یک سیما پخش شد.

شرکت دانش‌بنیان «خدمات هوشمند فلامینگو» با مطرح «امضانو» با رأی داوران، از بین سه تیم شرکت‌کننده به گفتن تیم برگزیده انتخاب و این مطرح جهت اندوخته‌گذاری عموم مردم روی سکوی فراهم مالی جمعی آیفاند (ifund.ir) قرار گرفت.

مقدار اندوخته درخواستی شرکت «خدمات هوشمند فلامینگو» برای اجرای پروژه امضانو، ۵ میلیارد تومان، زمان زمان اندوخته‌گذاری و اجرای پروژه ۱۲ ماه و مقدار سود پیش‌بینی‌شده ۴۵ درصد سالیانه (واریز سود هر ۳ ماه یکبار) می بود.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
اینفوگرافیک| سالم‌ترین گزینه‌های غذایی در طول دوره شیمی‌درمانی

مطرح «امضانو» توسط ۱۰۲ اندوخته‌گذار طی زمان ۵۸ دقیقه موفق به جذب اندوخته درخواستی به مبلغ ۵ میلیارد تومان به روش فراهم مالی جمعی شد.

امضانو؛ امضای دیجیتال رسمی

روایت دکتر یوسف قاسمی، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شرکت «خدمات هوشمند فلامینگو» از مطرح دانش‌بنیان «امضانو»

امضانو از دل دغدغه‌های این روزهای مردم ایران به وجود آمده و به یک نیاز واقعی کسب و کارها و سازمان‌ها جواب می‌دهد. فکر کنید شما تصمیم دارید برای همکاری با شرکتی قرارداد ببندید. به‌طور معمول باید متن قرارداد برای هر همکاری و هر فرد به‌صورت جدا جدا آماده، چند نسخه کاغذی پرینت گرفته شده، نسخه‌ها با پیک یا هر مسیر فرد دیگر ارسال بشود یا امضاکنندگان در محل حاضر شوند، تا قرارداد سپس از مطالعه، امضا یا تاثییر انگشت، ثبت بشود و سپس تازه مشکلات مربوط به آرشیو و نگهداری اغاز می‌بشود.

ادامه مطلب
کلید مبارزه با چاقی به کمک طب سنتی شناسایی شد

اما با «امضانو» همه این کارها به‌صورت دیجیتالی، خودکار و از راه‌دور انجام می‌بشود؛ یعنی در منزل یا هر محل فرد دیگر که هستیم قرارداد را روی گوشی موبایل خودمان می‌بینیم، نیازی به مراجعه نداریم، از راه دور احراز هویت می‌شویم، امضای دیجیتال رسمی خواهیم داشت و در صورت موافقت با مفاد قرارداد، امضای دیجیتال می‌زنیم. همه این موارد هم کاملا معتبر و قانونی است و حتی از امضای فیزیکی معتبرتر است چون همانند اسناد رسمی، اسناد امضا شده در امضانو غیرقابل تکذیب و تردید است. همانطور که بلیط سینما و هواپیما را با موبایل می‌توانیم بخریم، خرید اینترنتی کنیم، تاکسی اینترنتی بگیریم یا غذا و کالاهای گوناگون را الکترونیکی خواست بدیم، با «امضانو » می‌توانیم هرگونه سند یا  قراردادی را بدون مراجعه فیزیکی ببینیم و امضا کنیم و نسخه معتبر الکترونیکی خودمان را داشته باشیم.

ادامه مطلب
ایران در حال عبور از گذار جمعیتی است - تاشکن

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

دیجیتالی کردن اسناد و قراردادهای گوناگون با امضانو

با «امضانو » هر سند و قراردادی همانند تسهیلات بانکی، قراردادهای خرید کالاهایی همانند ماشین، یا قراردادهای پرسنلی را می‌توانیم دیجیتالی کنیم؛ یعنی هر جایی که سندی وجود دارد که یقیناً نیاز داریم امضا هم داشته باشیم، از «امضانو » می‌توانیم منفعت گیری کنیم. در نتیجه هیچ محدودیتی در کاربرد در صنایع گوناگون وجود ندارد.

صرفه‌جویی، نظارت آنلاین، مطمعن از صحت قانونی قرارداد، افت قطع درخت و نگه داری محیط زیست

دریافت خدمات حقوقی یقین، خدمتی با هزینه بالا بوده و دسترسی به آن هم به تعداد زیاد با محدودیت روبروست. از طرفی همانگونه که ذکر شد جای خالی یک سیستم جامع که هم پشتوانه حقوقی داشته باشد و هم از فناوری بالا برخوردار باشد و بتواند فرآیند مدیریت اسناد و قراردادها را دیجیتال کند، خالی می بود. چاپ و تکثیر زیاد مستندات، هزینه رفت‌وآمد، ترافیک، عدم مطمعن بالا از صحت امضای سند یا قرارداد امضا شده و هزینه بالای فضای بایگانی فیزیکی، کماکان از مشکلات جامعه امروز ماست.

ادامه مطلب
ابلاغ دستورالعمل ملی البسه اختصاصی بیماران - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

«امضانو» جواب دقیقی به این مشکلات می‌دهد و می‌تواند علتصرفه‌جویی، تسریع در فرآیندها، نظارت آنلاین، مطمعن از صحت قانونی قرارداد، حذف محدودیت مکانی و وقتی برای امضاء، افزایش محرمانگی و افت حجم عملیات ستادی و حتی برنامه‌نویسی ‌بشود و یک قدم سازمان‌ها را به تحول دیجیتال نزدیک‌تر ‌کند. با « امضانو » به‌علت افت مصرف کاغذ، افت قطع درخت و افت ترافیک، محیط زیست بهتری هم فراهم می‌بشود.

این محصول به‌علت قابلیت‌های اختصاصی آن نظیر هوشمندسازی فیلدهای اسناد و قراردادها و ارسال گروهی، نمونه شبیه داخلی ندارد. از نظر فناوری هم با نمونه خارجی رقابت می‌کند ولی مزیت مهم « امضانو » نسبت به نمونه خارجی، هزینه پایین‌تر و عدم محدودیت در دسترسی است.

همراهی مردم و دیگر نهادها در فراهم مالی جمعی مورد نیاز این مطرح به بهبود زیرساخت پلتفرم، تهیه لایسنس ماژول‌های مکمل زیر سیستم‌های CLM، نهایی‌سازی ورژن تازه CLM و اپلیکیشن، بازاریابی و گسترش مشتریان پشتیبانی خواهد کرد.  

ادامه مطلب
آیا شیر خواران هم اعتصاب غذا می کنند - تاشکن

شراکت مردم در فراهم مالی جمعی، عرصه‌ساز افزایش انگیزه شرکت‌های دانش‌بنیان

کسب اندوخته از طریق بستر فراهم مالی جمعی علاوه بر این که یک مسئولیت اجتماعی برای شرکت‌های دانش‌بنیان به همراه دارد که کاری مناسب برای افزایش انگیزه این شرکت‌ها است، منجر با فراهم نقدینگی با روال متغیری است که برای شرکت‌های دانش بنیان سودمند برسی می‌بشود. این چنین برندینگ شرکت را افزایش داده و خود اندوخته‌گذاران به نوعی حمایتکننده و معرف محصولات شرکت هم خواهند شد.

تشکیل تعامل مستقیم بین عموم مردم در مقیاس گسترده با شرکت‌های دانش‌بنیان، عمل زیاد ارزشمندی است که جای سپاس و تقدیر از برگزار کنندگان و حامیان مطرح دارد. مسابقه شکوفا، مخاطبین وسیعی را در سطح ملی با شرکت‌ها و دستاوردها آشنا می‌کند که اقبال، بازخورد و اندوخته‌گذاری یا منفعت گیری از محصولات و خدمات، از نتایج آن است.

علاقه‌مندان به اندوخته‌گذاری در این مطرح دانش‌بنیان می‌توانند از طریق سکوی فراهم مالی جمعی آیفاند (ifund.ir) در این مطرح شراکت کنند.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها