خوش آمدید

سیدجواد رضویان با یک برنامه به شبکه سه برگشت

سیدجواد رضویان با یک برنامه به شبکه سه برگشت


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، مدتی قبل می بود که سیدجواد رضویان برنامه‌ای به نام «عید حسابی» روی آنتن شبکه نسیم داشت و چندی سپس هم با «جادوگر» در شبکه نمایش‌خانگی دیده شد.  یقیناً او در توانایی کارگردانی‌اش، آثار قابل توجهی را از خودش به یادگار گذاشته که فیلم سینمایی «زهر مار» بیشتر از دیگران موردِ او گفت و گو قرار گرفت. 

پیگیری‌های خبرنگار تسنیم نشان می‌داد او می‌خواهد هم «آدم حسابی» را در قالب یک برنامه به شبکه نسیم رساند و هم یک طنز آیتمی ۹۰ شبی را برای این شبکه آماده کند و اول زمستان سالِ قبل روی آنتن برود اما تکلیف این کار روشن نشد.

همان روزها سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم حرف های می بود که قرار است شبکه نسیم طنز آیتمی ۹۰ شبی تشکیل کند.

ادامه مطلب
بازدید بازی Skull and Bones

«معرکه» برنامه‌ای در حوزه‌ مسابقه و سرگرمی است که در هر تکه دو گروه برای کسب جایزه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

خبرهایی بعضاً به گوش می‌رسید سیدجواد رضویان پیشنهاداتی برای ساخت سریال تلویزیونی و فیلم سینمایی هم داشته و اکنون پیگیری‌ها مشخص می کند برای شبکه سه سیما «معرکه» را در دستور کار خود دارد که بزودی روی آنتن برود.

.

در روزهایی که محمدرضا گلزار برنامه «پانتولیگ» را برای شبکه سه دارد و محمد بحرانی و هوتن شکیبا با «جام آرزوها» به شبکه نسیم خواهند رفت و این چنین تکلیف کامران نجف‌زاده و برنامه او گفت‌وگومحور آن به نام «برمودا» روشن شد. 

ادامه مطلب
مسافران نوروزی در پارک آب و آتش_تاشکن

این مسابقه با اجرای سیدجواد رضویان، به تهیه کنندگی حمید مراوندی و کارگردانی محمدرضا رضاییان به زودی از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

جواد رضویان زیاد تر به نقش‌آفرینی در طنزهای مهران مدیری شناخته می‌بشود که زمان‌ها است با او همکاری نداشته و آخرین سریال تلویزیونی‌اش را با سیامک انصاری کارگردانی کرد.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

انتهای مطلب/

 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها