خوش آمدید

«ببین و بخر!»؛ جدیدترین تجربه خرید آنلاین از دیجی‌کالا

«ببین و بخر!»؛ تازه ترین توانایی خرید آنلاین از دیجی‌کالا


دیجی‌کالا به تازگی از تازه ترین روش فروش آنلاین خود با نام «ببین و بخر!» رونمایی کرده است. روشی که از طریق آن کاربران می‌توانند با پشتیبانی ویدیوها و لایوهای انتشار شده در وب‌سایت دیجی‌کالا و تعامل با فروشندگان و کارشناسان، با آگاهی زیاد تر کالای موردنظر خود را انتخاب کنند.

کاربران و خریداران دیجی‌کالا در قسمت «ببین و بخر!»، که در بیشترین تکه از صفحه مهم وب‌سایت دیجی‌کالا قرار گرفته، به محتواهای ویدیویی و پخش زنده فروش کالا دسترسی دارند و می‌توانند توانایی‌ جدیدی از خرید را در بزرگترین ایکامرس (تجارت الکترونیک) خاورمیانه توانایی کنند. روشی که بر تِرندهای جهانی فروش از طریق محتواهای ویدیویی (Video Shopping) و فروش از طریق ربط زنده (Live Commerce) سوار شده و تعامل کاربران با فروشندگان و کارشناسان را افزایش می‌دهد. این قسمت به کاربران این امکان را می‌دهد تا قبل از خرید، مطمعن بیشتری از انتخاب خود به دست بیاورند.
یکی از مهم‌ترین دلایل ترند شدن جهانی این دو روش فروش، علاقه‌ کاربران نسل Z به محتواهای ویدیویی و ربط و تعامل زیاد تر در فضاهای مجازی است و گسترش‌ این امکانات و خلق توانایی‌های خرید این‌چنینی می‌تواند ربط بین کاربران نسل Z و برند دیجی‌کالا را نیرومندتر کند.

ادامه مطلب
مجوز به موسسات طب سنتی خارج از وزارت بهداشت تخلف است - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان_تاشکن

علاوه بر کاربران و خریداران، برندها و فروشندگان همکار با دیجی‌کالا نیز می‌توانند از این روش تازه فروش منفعت‌مند شوند و کمپین‌های معارفه و فروش کالاهای خود را با پشتیبانی ویدیوها و لایوهای انتشار شده در قسمت «ببین و بخر!» به کاربران اراعه دهند و با منفعت گیری از تعامل شکل گرفته در این قسمت، ربط نزدیک‌تری با خریداران خود داشته باشند.

قسمت «ببین و بخر!» از صفحه مهم وب‌سایت دیجی‌کالا، به گفتن اولین قدم برای افزایش تعامل های و ارتباطات بین کاربران، فروشندگان و برندهای فعال در دیجی‌کالا شناخته می‌بشود. در آینده‌ای زیاد نزدیک این تعامل های با رونمایی از امکانات تازه افزایش اشکار خواهد کرد، امکانات و ویژگی‌هایی که با مقصد بهبود توانایی‌ خرید و فعالیت کاربران در دیجی‌کالا گسترش اشکار می‌کند.

آخرین مطالب
ادامه مطلب
پاسخ باشگاه استقلال به اظهارات تند سرمربی و بازیکنان پرسپولیس

«ببین و بخر!» توسط تیم مگنت، در راستای استراتژِی بازاریابی محتوایی دیجی‌کالا (Content Marketing)، گسترش یافته است. پلتفرم مگنت فعالیت رسمی خود را فروردین ۱۴۰۰ و به گفتن بخشی از اپلیکیشن دیجی‌کالا اغاز کرد و اکنون ردپای فعالیت‌های آن را در قسمت‌های مختلفی از وب‌سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا می‌توان دید که قسمت «ببین و بخر!» به گفتن اولین نشانه‌های این فعالیت‌ها شناخته می‌بشود.



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها