خوش آمدید

بازیگر سریال «هشدار برای کبرا 11» درگذشت

بازیگر سریال «هشدار برای کبرا ۱۱» درگذشت


به نقل از گروه فرهنگی ، کریستین الیور ۵۱ ساله و ۲ دخترش [مادیتا ۱۰ و آنیک ۱۲ ساله] بعد از سقوط هواپیمایشان در دریای کارائیب و اطراف جزیره کوچک پتی‌نویس جان خودشان را از دست دادند. غواصان محلی جسدشان را اشکار کرده، از هواپیما بیرون آوردند و سپس به پرسنل گارد ساحلی تحویل دادند.

بنابر گزارش هالیوودریپورتر، به حرف های مقامات محلی هواپیمای شخصی کریستین الیور ظهر روز پنجشنبه از فرودگاه جی اف میچل خارج شد و به سمت سنت لوسیا حرکت کرد، اما اندکی بعد از برخاستن با مشکلات فنی روبه رو شد و در اقیانوس سقوط کرد.

کریستین الیور در شهر سل آلمان به دنیا آمد و در فرانکفورت بزرگ شد. او در سن ۲۱ سالگی به آمریکا رفت تا حرفه مدلینگ و بازیگری را جستوجو کند. الیور زیاد تر برای بازی در فیلم‌های «مسابقه شدت»، «آلمانی خوب»، «والکری» و «ایندیانا جونز و گردانه سرنوشت» و «سه تفنگدار» شناخته شد. کریستین الیور / با نام مهم کریستین کلپسر یک بار نامزده امی ۲۰۱۸ شده می بود و با چند سریال نتفلیکس در سال‌های تازه همکاری داشت.

ادامه مطلب
قیمت و مشخصات فنی نیسان قشقایی 2024 اظهار شد_تاشکن

هشدار برای کبرا ۱۱ یک سریال تلویزیونی آلمانی است که داستانش درموردٔ یک تیم دو نفره از پلیس بزرگراه است. این سریال در بیشتر از ۱۲۰ سرزمین به نمایش درآمده است. تا به حال ۴۵ فصل از این سریال انتشار شده است.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها