خوش آمدید

امیدوار به موفقیت تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا هستم

امیدوار به پیروزی تیم ملی فوتبال در جام ملت های آسیا هستم


رئیس فدراسیون فوتبال ایران:

رییس فدراسیون فوتبال بعد از دیدار تیم ملی ایران برابر بورکینافاسو او گفت: به پیروزی تیم ملی در جام ملت های آسیا امیدوار هستم.

ادامه مطلب
بازی با قطر سخت است


به نقل از

خبرگزاری موج


، تیم ملی فوتبال ایران که خود را برای وجود در جام ملت‌های آسیا آماده می‌کند، از ساعت ۱۸ امروز جمعه در دیداری تدارکاتی در کیش به مصاف تیم ملی بورکینافاسو رفت و برابر این حریف آفریقایی ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی تاج بعد از این دیدار از ورود دو سیستم پشتیبانی داور ویدئویی خبر داد و او گفت: همان طور که قبلا حرف های بودیم پنجشنبه شب دو دستگاه VAR داخل ایران شده است.

او همین طور گفت: ما داریم به جای پول‌هایی که طلب داریم کالا داخل می کنیم.

رییس فدراسیون فوتبال در رابطه برسی اش از تیم ملی در جام ملت های آسیا او گفت: مرحله مقدماتی را که پشت سر خواهیم گذاشت ولی به مرحله حذفی امیدوار هستم. بقیه موارد را باید سرمربی تیم ملی بگوید اما من به تیم ملی زیاد امیدوار هستم. وضع تیم ملی زیاد خوب است و شرایط مساعد دارد.

ادامه مطلب
«اهورا» رونمایی شد؛ نخستین اپراتور هوش مصنوعی سرزمین با ۸ سرویس و ۱۰ سخت‌افزار تخصصی_تاشکن

مهدی تاج در ادامه گفت: کادر فنی و مسئولان فدراسیون تلاش کرده اند که دیدارهای تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی فراهم کنیم. امیدوارم که این تیم بتواند همه ما را خوشحال کند. دور از انتظار می دانم فردی مایل نباشد پرچم کشورش بالا نرود.

او همین طور گفت: نزدیک به ۱۰ سال سپس از این که تیم ملی از مربیان خارجی منفعت گیری می کرد، فدراسیون فوتبال تصمیم گرفت از کادر ایرانی منفعت گیری کند و امیدوارم در جام ملت ها موفق باشند و نتیجه ای بگیرند که زیبنده مردم ایران باشد. 

رییس فدراسیون فوتبال با گفتن این که وزارت ورزش پشتیبانی خود را به تیم ملی داشته است او گفت: با این حال توقع ما از وزارت ورزش و دولت زیاد تر است. ما مشکلاتی داریم که باید همه پشتیبانی کنند تا این شرایط بهتر بشود. 

ادامه مطلب
اپل به گمان زیادً در آیفون 16 فناوری جدیدی برای معاوضه باتری معارفه می‌کند_تاشکن




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها