خوش آمدید

توسعه ورزش در اولویت کار دولت است

گسترش ورزش در برتری کار دولت است


وزیر ورزش و جوانان:

وزیر ورزش و جوانان او گفت: تلاش دولت سیزدهم این است که عرصه را برای گسترش ورزش به اختصاصی برای نسل نوجوان و جوان فراهم کند.

ادامه مطلب
«اخت الرضا» و «همه دختران من» در آخر هفته تلویزیون_تاشکن


به نقل از

خبرگزاری موج


، کیومرث هاشمی صبح جمعه در جریان دور دوم سفر استانی هیأت دولت به استان زنجان در حاشیه بازدید از پروژه‌های نیمه‌همه و قابل افتتاح شهرستان ابهر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با یادآوری این که اعتباری بالغ بر ۷۸.۵ میلیارد تومان برای ۶ پروژه ورزشی شهرستان ابهر در دور دوم سفر هیأت دولت به استان در نظر گرفته شده است.

وی با گفتن این که این عمل علتخواهد شد تا عرصه گسترش ورزش برای نسل نوجوان و جوان بیشتر از پیش فراهم بشود، افزود: خوشبختانه طی دو سال قبل زیرساخت‌های خوبی در حوزه ورزش سرزمین به این عرصه اضافه شده است و تلاش داریم با منفعت‌برداری از پروژه‌های نیمه‌همه، عرصه را برای گسترش بیشتر از پیش ورزش فراهم کنیم.

ادامه مطلب
دولت موافق تشکیل شهرک مدال برای مدال‌آوران و قهرمانان است

وزیر ورزش و جوانان با اصرار بر این که بنا داریم با تخصیص به موقع اعتبارات، نگرانی بابت پایان پروژه‌های نیمه‌همه ورزشی در استان زنجان به حداقل برسد، خاطرنشان کرد: با بازدیدی که امروز از روال اجرای پروژه‌های گوناگون ورزشی در شهرستان ابهر داشتیم، قول مساعد از سوی پیمانکاران پروژه‌ها را برای پایان در مختصر‌ترین زمان ممکن اخذ شد.

هاشمی از مسؤولان ورزش استان خواست تا گزارش کاملی از روال پیشرفت پروژه‌ها را طی هر دو هفته یک بار به وزارتخانه اظهار کنند.




آیا این خبر سودمند می بود؟





منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها