خوش آمدید

معاون سیما در رونمایی از «ترور» خبر داد: تولید مجموعه‌های نمایشی با موضوع حاج قاسم ادامه دارد

معاون سیما در رونمایی از «ترور» خبر داد: تشکیل مجموعه های نمایشی با نوشته حاج قاسم ادامه دارد


به نقل از ، محسن برمهانی معاون سیما در مراسم رونمایی از مینی سریال «ترور» در سخنانی او گفت: این که اثری با نوشته ترور حاج قاسم در کرمان تشکیل می‌بشود و دقیقا در روز شهادت سردار دل‌ها و در زمان رونمایی از آن، حادثه دعوا تروریستی در جوار مزار آن شهید والامقام رخ می‌دهد، زیاد جای تامل دارد. 

وی خاطرنشان کرد: با دقت به شمار شهدا و مجروحان احتمالا بتوان او گفت که یکی از بزرگ‌ترین حوادث تروریستی سرزمین سپس از انقلاب اسلامی رخ داده است. 

برمهانی به بخشی از مطلب مقام‌ معظم رهبری اشاره کرد و او گفت: در مطلب رهبری معظم انقلاب خطاب به بانیان و حتی افکاری که با خط‌دهی خود جهت این حادثه تروریستی شدند، پافشاری شد «بدانند که این فاجعه آفرینی جواب سختی در پی خواهد داشت باذن الله»، این تعبیر مهم هنگامی از زبان رهبری حرف های می‌بشود، نوشته را زیاد متفاوت می‌کند.

ادامه مطلب
امیدوارم همیشه در آخر بازی‌ها علتخوشحالی هواداران تراکتور باشیم_تاشکن

معاون سیما ضمن گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) فرمود: این حادثه را به ملت بزرگ ایران تسلیت عرض می‌کنم. در عین حال باید در نظر داشت شهادت سردار دل‌ها از سوگواری قبل و تبدیل به یک روز حماسی شده است و ما این مقاومت و حماسه را مدام گرامی می‌داریم.

وی ضمن سپاس از دست‌اندرکاران و تولیدکنندگان سریال «ترور» او گفت: آقای جبلی رئیس سازمان دو سال پیش وعده تشکیل این سریال را داده بودند و اصرار داشتند سریال با نوشته حاج قاسم امسال به پخش خواهد رسید که خدا را شکر به همت تهیه کننده، کارگردان و همه دست‌اندرکاران این اتفاق رقم خورد.

ادامه مطلب
ترکیب پرسپولیس روبه رو النصر اشکار شد

برمهانی با ابراز امیدواری درمورد تداوم ساخت این چنین مجموعه‌هایی نیز اصرار کرد: مرکز سیما فیلم هم چنان تشکیل مجموعه‌های نمایشی با نوشته حاج قاسم را در دستور کار خود دارد. ماموریت همه انها ماست درمورد قهرمانان ملی سرزمین بیشتر از این مایه بگذاریم و آن‌ها را به جامعه و در سطح جهانی به دنیا بشناسانیم.

وی ابراز امیدواری کرد و او گفت: مردم با دیدن سریال «ترور» با ویژگی‌های سردار دل‌ها زیاد تر آشنا خواهند شد و امیدوارم این مینی سریال تاثیرش را در ذهن، جان و روح مردم بگذارد.

مجتبی امینی تهیه‌کننده سریال «ترور» هم در سخنانی او گفت: متاسفانه حادثه تروریستی کرمان، شیرینی اثری که همه عوامل آن شبانه روز زحمت کشیدند تا سریال به سالگرد شهادت حاج قاسم برسد به کام همه تلخ کرد. امشب قرار می بود در اکران و رونمایی از سریال، میزبان استاندار کرمان، معاون سیاسی و برخی دیگر از مسئولین استان باشیم که در تهیه این تاثییر ما را پشتیبانی و حمایتکردند که با این حادثه تروریستی شرایط حضورشان مهیا نشد.

ادامه مطلب
صنعت نفت آبادان با برد مس رفسنجان برای بقا در لیگ خوشحال شد_تاشکن

وی ضمن سپاس از عوامل تولیدکننده سریال «ترور» او گفت: عوامل این تاثییر برای به سرانجام رساندن آن در موعد مقرر تلاش شبانه روزی انجام دادند و کار به طور معجزه‌آسایی به زمان تعیین شده برای پخش رسید.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

امینی اصرار کرد: احتمالا بتوان او گفت «ترور» یکی از فاخرترین سریال‌های دهه تازه تلویزیون است که با کیفیت بالایی هم تشکیل شده است. این‌ مجموعه در شهرهای گوناگون کشورمان فیلمبرداری شده و قسمتی از داستان سریال که در سوریه روی می دهد در کرمان همانند‌سازی شده است.

او ضمن سپاس از موسسه فرهنگی ـ هنری شهید آوینی فرمود: این نخستین تاثییر داستانی با نوشته شهید حاج قاسم با همکاری مرکز سیمافیلم و موسسه شهید آوینی است که تشکیل شده است.

ادامه مطلب
بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی تکواندو استعفا کرد

تهیه کننده «ترور» اصرار کرد: همه دست‌اندرکاران با عشق و غیرتمندانه این تاثییر را خلق کردند و همه ما این رو حس کردیم که نفس شهید والامقام در همه لحظه‌های جاری می بود و همه گره‌ها را باز می‌کرد که انشاالله این تاثییر مانا خواهد شد.

امینی در آخر با ابراز امیدواری از این که سریال «ترور» در انعکاس زندگی و سیره حاج قاسم اثرگذار باشد، این سریال را به شهید حاج قاسم و شهدای امروز کرمان تقدیم کرد.

پیش از اغاز اکران خصوصی، رونمایی از پوسترهای سریال «ترور» با وجود محسن برمهانی‌ (معاون سیما)، مهدی نقویان (رئیس مرکز سیما فیلم)، جواد عزتی (مدیرعامل موسسه شهید آوینی)، مجتبی امینی (تهیه‌کننده)، خیرالله تقیانی (کارگردان)، فرهاد قائمیان، مهدی سلوکی و جمعی دیگر از بازیگران انجام شد.

انتهای مطلب/

 



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها