خوش آمدید

دومین نمایشگاه ملی «رصتا» در ایستگاه پایانی/ رسانه‌های برتر مشخص شدند

دومین نمایشگاه ملی «رصتا» در ایستگاه پایانی/ رسانه های برتر اشکار شدند


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، دومین نمایشگاه ملی رصتا با وجود رؤسای ساترا و جمعی از مسئولین و پلتفرم‌ها در مجموعه ملاصدرای سازمان صداوسیما به ایستگاه پایانی رسید.

حمید نوابی دبیر دومین نمایشگاه رصتا اولین سخنران آیین اختتامیه می بود؛ او او گفت: بحمدالله نمایشگاه دوم همچون قدم نخست دستاوردهای خوبی را از خود به جای گذاشت. وجود دو برابری شرکت‌کنندگان به این اتفاق مهم رونق بخشیدند.

نوابی خاطرنشان کرد: برخی می‌انها گفتند مگر می‌بشود نمایشگاه با این عظمت را برگزار کرد و با دعا و توسل و تلاش این کار میسر شد. از طرفی دعای پدران و مادران ما می بود که پشتیبانی کرد تا بتوانیم مقصد‌گذاری‌هایمان را محقق کنیم.

او گفت:همگرایی‌ها و هم‌افزایی‌ها به ما پشتیبانی کردند تا بتوانیم بار دیگر یک دورهمی خوب رسانه‌ای توأمان با کارگاه‌ها و نشست‌های آموزشی و دقت به اتفاقات علمی را تدارک ببینیم و بازیگران و فعالان صنعت رسانه‌مان به طور گسترده در آن حاضر شوند.

ادامه مطلب
غربالگری بیشتر از یک میلیون نفر درپویش ملی سلامت طی 24 ساعت قبل
آخرین مطالب

افزایش تقریبا دو برابری مقدار شراکت رسانه‌های فراگیر یکی از اتفاقات مهم دومین نمایشگاه رصتا به حساب می اید.

سعید مقیسه در ادامه مراسم به این مسئله اشاره کرد: ان‌شاءالله هم خانواده‌های ساترا و سکوهای نمایش‌خانگی بتوانند مأموریت‌شان را به خوبی انجام بدهند که در محضر رهبر انقلاب رو سفید باشیم و خانواده‌های ایرانی ناظر یک فضای‌مجازی سالم با محتوای پاک باشند.

در این مراسم از بانوانی که به تازگی صاحب فرزند شدند تقدیر به عمل آمد.

در ادامه مراسم بیانیه هیئت داوران جشنواره رصتا قرائت و از برگزیدگان نخستین دوره جشنواره رصتا تقدیر شد.

ادامه مطلب
بهترین بازیکن دیدار ایران و ازبکستان مهدی طارمی شد_تاشکن

در محور نخست از رسانه‌های دارای امکان کنترل والدین و رده‌بندی سنی تقدیر شد. در این قسمت رسانه‌های نماوا، عماریار و گپ فیلم با لیاقت دریافت تندیس جشنواره، جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره شدند. این چنین رسانه‌های آفرینک و هدهد با لیاقت دریافت تقدیرنامه شدند.

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

محور دوم در این جشنواره گستردگی سرویس اظهار شد که بر پایه گستردگی سرویس، امنیت و تعامل با مخاطب، رسانه‌های فانو فیلم، ملو فیلم و آپرا با لیاقت دریافت تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر شناخته شدند. هیئت داوران در این قسمت سکوهای فیلم نو و زینما را با لیاقت تقدیر دانست.

در سومین محور جشنواره رصتا از سکوهای اراعه دهنده خدمات به افراد کم توان تقدیر شد. در این قسمت هیچ‌یک از سکوها، حائز امتیاز ملزوم برای دریافت تندیس جشنواره نشدند و لوح تقدیر جشنواره به سکوهای رادیو بامیک، لیندو فیلم، کدا مویز و دیجیتون تعلق گرفت.

ادامه مطلب
عکس العمل جبلی به برنامه های پرمخاطب آلوده/ دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از صدا و سیما دفاع کرد

در آخرین قسمت جشنواره رصتا از غرفه‌های برتر نمایشگاه رصتا تقدیر شد که سکوی تماشاخونه از جنبه طراحی غرفه و تعامل مناسب با مراجعه‌کنندگان، با لیاقت دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی شد. این چنین سکوی آستان قدس رضوی (شبکه رضوی) به‌گفتن سکوی برتر از نگاه مخاطبان نمایشگاه و با لیاقت دریافت تندیس، لوح تقدیر و جایزه نقدی اظهار شد. سکوی آنتن دیگر سکوی برتر این قسمت در حوزه تبلیغات و خبر‌رسانی معارفه شد و تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره را دریافت کرد. در نهایت آفند استودیو نیز در محور پاسخگویی به مراجعه کنندگان، او گفت‌و گو و راهنمایی مناسب مراجعه‌کنندگان به‌گفتن دیگر غرفه برتر نمایشگاه معارفه شد و تندیس، جایزه نقدی و لوح تقدیر جشنواره رصتا را دریافت کرد.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها