خوش آمدید

واقعیت‌هایی درباره دوریِ «ژیلا صادقی» همزمان با بازگشت به تلویزیون/ شهادت عده‌ای از هموطنان کرمانی‌ام قلب مرا جریحه‌دار کرد

حقیقت هایی درمورد دوریِ «ژیلا صادقی» همزمان با برگشت به تلویزیون/ شهادت عده ای از هموطنان کرمانی ام قلب مرا جریحه دار کرد


به نقل از خبرنگار فرهنگی ، ژیلا صادقی با «سلام صبح بخیر» از فردا ساعت ۹ صبح روی آنتن خواهد می بود. مجریِ با سابقه‌ای که سال‌ها در تلویزیون برنامه داشت و مدتی همانندِ برخی از چهره‌ها دیگر از تلویزیون دور می بود. اما این دور بودن با تفاسیر تعداد بسیاری هم همراه می بود که گویی او از تلویزیون کنار گذاشته شده است. 

اما او گفت‌وگوی مختصر خبرنگار رادیو و تلویزیون تسنیم با ژیلا صادقی که نام کاملِ او ژیلا صادقی نیارکی است؛ مشخص می کند حقیقت چیز فرد دیگر است. او به این مسئله اشاره کرد: تعداد بسیاری از خبرنگاران با من تماس گرفتند که بالأخره تلویزیون اجازه داد شما به صحنه اجرا بازگردید. یک مقداری این نکات آزرده‌خاطرم می‌کند چون مشخص می کند تعداد بسیاری از برخی حقایق بی‌خبرند. 

او گفت: هیچ‌کدام از این نکاتی که نقل می‌کنند سپس از ۴ سال تلویزیون اجازه اجرا داد و کنار گذاشتن آخر یافته، صحت ندارد. من خودم چهار سال کنار نشستم تا بتوانم اتفاقات اخیری که برخی از هنرمندان غیرحرفه‌ای در زندگی شخصی‌ام تشکیل کردند را پیگیری قضایی و حقوقی کنم؛ شکایت از یک پلتفرم و برخی از هنرمندان به دادگاه پروسه زمان‌بری می بود. از طرفی دیگر در ایام کرونا گروهی به نام «یونا» راه انداختم و هنرجویان تعداد بسیاری را که در آن ایام حال خوبی نداشتند و علاقه‌مندند بودند اجرا کنند و این حرفه را یاد بگیرند به طور آنلاین درس دادم و از طرفی دچار دادگاه و پروسه حقوقی هم شدم.

ادامه مطلب
پنجره اکوسیستم استارتاپی در حال بسته شدن است_تاشکن

صادقی این چنین پافشاری کرد: این‌طور نبوده است تلویزیون مرا کنار گذاشته باشد، اتفاقاً در طول این چند سال چندین بار دعوت شدم اما  هر بار که دعوت شدم این جواب را می‌دادم دلم می‌خواهد همان ژیلا صادقیِ پرانرژی و صادق همیشگی باشم؛ نمی‌خواهم نقش بازی کنم. چون واقعاً حالِ خوبی نداشتم. تلخ‌ترین ضربه‌ای که می‌توانست به خودم و همسرم در حالی که پروسه مادری را در آن ایام طی می‌کردم به ما داخل شد. 

آخرین مطالب
ادامه مطلب
بنتلی کانتیننتال GT اسپید 2025 معارفه شد، نیرومندترین بنتلی تاریخ_تاشکن

او گفت: می‌دانید در طول این سال‌های کارِ اجرا، هیچ‌زمان آدم پرسر و صدا و پرهیاهوهایی نبودم و عاشق کارم بودم با کارم و انرژی‌ام حاشیه‌ساز بودم نه با حواشی که مرا نقل کند. الان حکمم را گرفتم و حالِ خوبی دارم و یقیناً همان گونه که خودم «گذشت» از زندان و زندانی را فرهنگسازی می‌کردم درمورد اتفاق شخصی خودم هم این گذشت را کردم. زیاد این سال‌ها سخت گذشت و با قضاوت‌های نادرستی هم روبرو شد که زندگی مفرح و اشرافی و پرتجملی دارم که واقعاً اصلِ ماجرا این است من زندگی زیاد ساده‌ای دارم اگرچه پدرم متمول است. 

این مجری تلویزیون با اشاره به برگشتِ با «سلام صبح بخیر» افزود: خوشبختانه آقای فروغی که مدام تلاش می‌کردند مرا با برنامه‌ای به تلویزیون برگردانند و شبکه دو هم چندین بار دعوت کردند،‌ و با دقت به مواردی که اراشه کردم اکنون قرار است با برنامه‌ای صبحگاهی و زنده ساعت ۹ تا ۱۰ صبح تحت گفتن «سلام صبح بخیر» از فردا مجدد در قاب تلویزیون حاضر شوم.

ادامه مطلب
جواد تشکری مدیر رادیو اربعین شد_تاشکن

وی اصرار کرد: اکنون حالم  خوب است و این قول را به مردمم می‌دهم که با انرژی خوب مهمان خانه‌ها باشم. این هم دلنشین دقت است بدانید همه این اتفاقات و حقیقت هایی را که نقل کردم دایره حقوقی صداوسیما در جریان جزئیات آن بوده و حتی پیگیرِ ماجرا هم بودند.  مردم نجیب ایران مواظب هم باشیم و همانطور که قول دادم از فردا هر روز پرانرژی‌تر از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح با شما زندگی کنم و سپاس از اعتمادی که در طول این سال‌ها نسبت به حضورم در تلویزیون داشته‌اید.

صادقی این چنین درمورد حادثه تروریستی کرمان به خبرنگار تسنیم او گفت: من هم همانند همه آدم‌های دیگر سرِ ضبط تیزر «سلام صبح بخیر» بودم و خبرها به گوش‌مان می‌رسید؛ یک جایی به سپس آن‌قدر قلبم جریحه‌دار شد که نمی‌توانستم کارم را جستوجو کنم. واقعاً آدمی در هر نقطه‌ای باشد خون او مظلومانه ریخته می‌بشود قلب همه آدم‌ها را جریحه‌دار می‌کند می‌خواهد مردم عزیزم در کرمان باشند یا هر جای دنیا؛ این اتفاق زیاد تأسف‌بار بودم و این استوری را هم نوشتم «خدایا از عالم غیب رحم‌مان کن؛ چه شده است که این حاضر دو پا به جان همدیگر افتاده.» مرگ انسان برایم همیشه تلخ است به خصوص کودکان مظلوم.

ادامه مطلب
روغن کرچک پتانسیل درمان طبیعی خشکی چشم را دارد - تاشکن

او حتی در خصوص دعوا اکانت‌ها و رسانه‌های بیگانه به چهره‌هایی که نسبت به اتفاقات انسانی عکس العمل نشان خواهند داد، افزود: هنگامی فردی جهان‌بینی و ایدئولوژی درستی دارد هیچ‌فردی نمی‌تواند رأی او را نسبت به باورها و باور قلبی که به آن جهان‌بینی دارد تحول دهد. من به آن شبکه‌های بیگانه و اکانت‌های فیک کاری ندارم، چون تکلیف‌شان روشن است. مدام به جستوجو خبر‌رسانی وارونه‌ای می باشند تا مردم را از حقیقت دور کنند. به این علت من خودم شعور و باور و اعتقادی دارم که آگاهی‌ام را بالا ببرم و آزاده زندگی کنم. الان واقعاً ناراحتم سپس از گذشت ۲۰ سال از زلزله بم، الان شهادت این هموطنان‌مان در کرمان مجدد دل‌ما را لرزاند. 

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

ادامه مطلب
همه برنامه های اختصاصی شهادت حضرت زهرا(س) در تلویزیون

این مجری تلویزیون این چنین درمورد پستِ اینستاگرامی‌اش در خصوص شهادت حاج قاسم سلیمانی این مسئله را نقل کرد: من سه سال پیش همزمان با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پستی نوشتم که متنِ کامل آن در صفحه مجازی‌ام حاضر است اما چطوری می‌بشود در ۲۵ شهریورماه در شرایط التهاب جامعه این پست وایرال می‌بشود؟ فکر نمی‌کنید این یک غرض‌ورزی شخصی است؟ همه کاربران من در صفحه مجازی‌اش واقعی‌اند و همانندِ برخی از صفحه‌ها نیستم که کاربران فیک دنبالم کنند. دلنشین است سپس از این مورد و ناسزاهایی که از طرف برخی به طور موثر برای این پست در فضای‌مجازی به من روا داده می‌شد بعدها بالای ۵۰ درصدشان حلالیت طلبیدند و زمان نشان داد؛ چرا که زمان بعدها نشان داد دستی برای عدم اسایش کشورمان ایران وجود دارد.

انتهای مطلب/



منبع

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها