خوش آمدید

تدارک ویژه‌ شبکه مستند به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن

تدارک اختصاصی‌ شبکه مستند به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن

به نقل از گروه فرهنگ و هنر برنا؛ مجموعه مستند «دو مادر» به تلاش خستگی‌ناپذیر زنان روستایی به گفتن محور مهم چرخ تشکیل و سازندگی در قسمت کشاورزی پرداخته است. این فیلم را جواد تقوی کارگردانی کرده و تلاش می‌کند چهره‌ای متفاوت از زنان فعال در حوزه کشاورزی را به عکس بکشد. «دو مادر» تا ۱۲ دی ساعت ۱۹ از شبکه مستند پخش می بشود و تکرارش روز سپس ساعت ۸ است. 

مستند تلویزیونی «حاج مهین» ساخته مریم ابوطالبی انارکی هم پرتره مهین ابوطالبی، معروف به حاج مهین در شهر انارک استان اصفهان است و نمایی از ساده زیستی و خیرخواهی این بانوی فعال در عرصه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی را به عکس کشیده است. این مستند امشب (چهارشنبه ۱۰ دی) ساعت ۲۱ در جدول پخش قرار گرفته است. 

ادامه مطلب
این هشدار به کسانی که کمتر از ۵ ساعت در شب می‌خوابند کاملا جدی است

مستند «قهرمان» به کارگردانی الهام آقالری هم از مستندهایی است که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) پخش خواهد شد. 

«قهرمان» تشکیل شبکه مستند روایتی از زندگی فاطمه حشمتی مادربزرگی ۸۴ ساله و قهرمان ملی و آسیایی در رشته دومیدانی است که برای شرکت در مسابقه جهانی با دردسرهای بسیاری روبه رو است و برای از بین بردن مانع ها برای وجود در مسابقه زیاد تلاش می کند. این مستند سه شنبه ۱۲ دی ساعت ۲۱:۳۰ پخش می بشود و تکرارش روز سپس ساعت ۱۵ است.

شبکه مستند این چنین چهارشنبه ۱۳ دی ساعت ۱۹ مستند «مادری» با محوریت مرضیه دباغ از زنان مبارز انقلاب را پخش خواهد کرد. 

آخرین مطالب
ادامه مطلب
برپایی نماز پرشکوه عید قربان در گیلان_تاشکن

«مادری» به کارگردانی مسعود دهنوی برگرفته از زندگی سه نسل از بانوان خانواده دباغ است و به ترتیب به قسمت‌هایی از زندگی مرضیه دباغ، راضیه دباغ دختر ایشان و آمنه اصفهانی نوه وی می‌پردازد. 

آنچه در مستند «مادری» مورد دقت قرار گرفته ابعاد شخصیتی زندگی خانواده دباغ و این چنین کیفیت وجود این بانوان در عرصه‌های سیاسی و اقتصادی است. تکرار «مادری» روز سپس ساعت ۸ خواهد می بود.

انتهای مطلب/



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها