خوش آمدید

فروش پراید اقساطی

فروش پراید اقساطی مدل ۱۳۸۸، سندی از حالت وخیم بازار ماشین در سرزمین


بازار ماشین ایران از سال ۱۳۹۸ تا بحال، شرایط ناگواری را توانایی می‌کند. با اهمیت ترین پیامدهای این شرایط ناگوار، افت قوت خرید مشتریان و افزایش روزافزون قیمت خودروها است. ترکیب این دو نوشته در کنار یکدیگر، علتشده است تا خرید و فروش ماشین در بازار به نسبت قبل افت یابد. در تازه ترین دور از اتفاقات بازار، اکنون ناظر فروش پراید اقساطی متعلق به ۱۴ سال پیش و دیگر خودروهای مدل پایین شبیه هستیم.

مثالهایی از فروش پراید اقساطی و دیگر خودروها

برای مشاهده آگهی‌هایی از این قبیل، کافی است تا به شبکه‌های اجتماعی یا پلتفرم‌های آنلاین خرید و فروش ماشین مراجعه کنید و عبارت فروش اقساطی را جستجو نمایید. بعد از آن با انبوهی از آگهی‌های مرتبط به خودروهای مدل پایین روبه رو خواهید شد که به طور اقساطی فروخته خواهد شد. یقیناً علاوه بر خودروهای مدل پایین، می‌توانید انواع مختلفی از پراید‌های متعلق به دهه ۱۳۹۰ را مشاهده کنید که به طور اقساطی اراعه شده‌اند. مبلغ اقساط این خودروها نیز طبق معمول ۱۲ ماهه از مشتری دریافت می‌بشود.

ادامه مطلب
تکنولوژی های مفید برای محیط زیست
فروش پراید اقساطی مدل ۱۳۸۸، سندی از حالت وخیم بازار ماشین در سرزمین ۱۹

علاوه بر پراید که سهم بالایی از خرید و فروش ماشین را به خودش تعلق داده است، دیگر خودروهای ایرانی نیز به طور اقساطی قابل خریداری می باشند. خودروهایی هماند تیبا، پژو ۴۰۵ و پژو پارس نیز در بین گزینه‌های فروش اقساطی مشاهده خواهد شد. حالت نامطلوب بازار ماشین جهت شده است تا مالکان ناچار شوند اتومبیل‌های خود را به روش اقساطی بفروشند. این مساله دو علت بزرگ دارد، نخست آن‌که خریدار در بازار کم است و بایستی برای جلب دقت خریداران از روش فروش اقساطی منفعت گیری کرد. دومین علت این مساله نیز به افت قوت خرید مشتریان مربوط می‌بشود که امکان خرید یک ماشین ارزان‌قیمت را از اقشار گوناگون سلب کرده است.

مصرف‌کننده ایرانی، سرخورده از عمل های غیرکارشناسی

بر پایه آمار وزارت صمت، در ازای جمعیت ۸۹ میلیون نفری ایران، ۲۱ میلیون دستگاه ماشین وجود دارد. به عبارتی از نزدیک به هر چهار نفر ایرانی، یک نفر مالک ماشین است. به این علت سرانه خرید ماشین در ایران زیاد کمتر از دیگر کشورها قلمداد می‌بشود. این حالت در سالیان تازه بدتر نیز شده است، چرا که افزایش قیمت ماشین علتشده است تا تعداد بسیاری از مصرف‌کنندگان قید خرید ماشین را برای همیشه بزنند.

ادامه مطلب
نکاتی که باید قبل از خرید ماشین منطقه آزاد مورد نظر داشته باشید
آخرین مطالب

از نظر دیگر ناکامی مکرر در اجرای قولهای تشکیل ماشین ارزان یا واردات خودروهای اقتصادی، مصرف‌کنندگان را زیاد تر از همیشه دلسرد کرده است. حتما به یاد دارید که در میانه دهه ۱۳۸۰، تشکیل پیکان متوقف شد. در آن زمان قرار می بود تا ماشین رنو لوگان که با نام تندر ۹۰ شناخته می‌بشود، جانشین پیکان باشد. اما این اتفاق در حقیقت رخ نداد و تندر ۹۰ به خودرویی بین‌رده تبدیل شد که تنها اقشار متوسط قادر به خرید آن بودند. این مساله بعد از توقف تشکیل پراید نیز رقم خورد. این ماشین با تیبا و سپس ساینا که محصولات گران‌تری بودند، جانشین شد. یقیناً این جایگزینی عمر چندانی نداشت، چرا که هم‌اکنون این دو ماشین نیز از چرخه تشکیل خارج شده‌اند تا مشتریان ناچار به خرید ساینا S‌ شوند.

ادامه مطلب
فوتی های حوادث چهارشنبه سوری به ۶ نفر رسید + نمودار - تاشکن
خودروهای وارداتی
فروش پراید اقساطی مدل ۱۳۸۸، سندی از حالت وخیم بازار ماشین در سرزمین ۲۰

در کنار واردات خودروهای میلیاردی با پسوند اقتصادی که علتسرخوردگی مشتریان شده است، موارد فرد دیگر نیز جهت رخ دادن اتفاق فروش پراید اقساطی شده‌اند. دستورالعمل‌های وزارت صمت، شورای رقابت و دیگر نهادهای مسئول علتشده است تا خرید ماشین از کارخانه به یک دالان پیچ در پیچ تبدیل بشود. در نتیجه گروه بزرگی از مشتریان از خرید مستقیم ماشین منصرف شده‌اند و ترجیح خواهند داد ماشین مطلوب خود را در بازار آزاد اشکار کنند.



منبع

پر بیننده ترین سایت خبری تحلیلی فارسی زبان جهان ,اخبار سیاسی اخبار فرهنگ وهنر اخبار اجتماعی اخبار اقتصادی اخبار ورزشی و تکنولوژی را در سایت خبری تاشکن بخوانید.

0 0 رای ها
نظر دهی
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها